haha oke *mijn computer is weer gemaakt tussendoor *. Djolly lijkt me ook erg leuk! Schijnt erg lekker te rijden, maar zelf nog niet geprobeerd Weet jij of er veel zijn die op Pablo willen? want je hebt inderdaad wel een goed punt.. niet zo leuk als er onwijs veel op hetzelfde paard gaan..
Ik zat op Bowie en we gingen dressuren en extra lang galloperen want de paarden moesten even goed doorgereden worden. (Bowie begon al voor het aanspringen met een bokje...) Bowie toch...
Ik heb trouwens geen idee op wie ik mijn wedstrijd ga doen... Iemand nog een paard waar weinig mensen op willen?
Op Fox gaan er niet veel, op Luna niet, op Kanjer niet, op.. even denken.. zou het eigenlijk niet weten! Ik snap dat trouwens echt niet, dat er zo weinig op Luna gaan, zo'n leuk paard
Joeps net weer op Koosje gereden Hij was in het begin een beetje irritant maar dat ging later gelukkig wel weer!
En vanaf vandaag kun je je opgeven ...Ik ga op Djolly. Hoop dat er niet teveel andere mensen opgaan
Jet: Ik weet niet of Fenn op Pablo mee gaat doen en verder gaat bij ons Suzie erop. Verder weet ik niemand
@ antoinetje: Tja eerst gingen er heel veel mensen op Koosje dus toen ben ik maar een beetje gaan wisselen Maar Koosje blijft toch wel de liefste hoor!
Uhm en tja Fenn: Iris gaat nu op Niels dussuh is het nu de bedoeling dat jij op Bo gaat of niet ?
Ja ik snap best dat je hij je favoriet is hoor, ik he 1 keer op hem gereden in Wil haar les op donderdagochtend en dat was toen echt heel erg leuk, hij is hartstikke lief.
Alleen moet je niet te dicht met een pony in de buurt komen
Ik weet nog niet of ik meedoen. Maar vorige keer dat er iemand wedstrijd had uit de les was dat ook op vrijdag. Maar ik zit ook in een les met volwassenen. Ik ben ook 18, maar nog niet echt volwassen
Dan mad je vast kiezen horsefreak Op wie zou je gaan dan?
Ik heb op een hoop paarden nog nooit in de bak gereden. Maar van de paarden waar ik op gereden heb zou ik het nog niet echt weten, in ieder geval geen Jack, Kanjer, Fox, Gerald, Koos. En verder vind ik Bowie altijd wel leuk en oxana en pablo kunnen ook super lopen.