Ja en is het nou eens over met dat domme gespeculeer ? "ik denk" "ik denk" Ik denk, ik denk wat jij niet ziet en het izzzz... Zullen we het FEITELIJK houden, please ?
Kim inderdaad: heel veel strekte, ik leef met je mee, ik weet hoe het is om een paard te verliezen waar je heel veel van houdt en waar je heel veel aan hebt gedokterd. Zo'n "zorgenkind" neemt toch een heel apart plaatsje in in je hart...
Ach je bent de enige niet hihi, Anita vraagt iedere dag... en wie ben jij nu ook al weer ? Leonoor ? en dat is... Luc ? Neehee Paloma...
Dus nog 1 keer: Leonoor + Paloma.... helemaal donker, staat in de loods (en te koop) Beatrijs + Luc staat in de lange stal en is al verkocht geweest en gaat nu nooit meer weg.
luc verkocht geweest / te koop ik snap het ff niet meer Llover in je profiel staat dat luc te koop is hier wordt gezegt dat ie al is verkocht is geweest. Ik snap hetr niet of ben ik nou :blond
hihi ik meot mijn profiel aanpassen inderdaad..ja ik heb zo''n mooi verhaal..was zwanger..overmatig overgeven..in the hospital beland voor 4 maanden...toen bevallen toen dacht ik: vast geen tijd meer voor Luc...toen verkocht..toen mistte ik hem steeds.....toen wouden die mensen na een half jaar weer van hem af..IK BLIJ..want ik wou hem terug..dus mijn zus en ik hebben hem weer opgehaald en allemaal super happy nu met hem!! snap je blondie hihi??
Dat verhaal ben ik ook wel benieuwt naar, ik weet dat hij toen verkocht was... toen zag ik hem later weer op marktplaats... Toen zag ik hem opeens weer op de manege, had het nog wel aan 1 van jullie gevraagd toen... maar weet het niet meer.
Dank je denise...t is ook een ''schatje''...oke ook vaak een ''kliertje'' maarja mijn lieve kliertje he...jah Mea zullen we altijd blijven missen....vanmorgen nog reed ik alleen op het strand en ja daar komen de tranen weer....dat gemis zal altijd blijven....nooit meer samen met Luc op het strand...dat vond ze zooo fijn..en wij ook..