Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
l0rdJ schreef:indrukwekkend zeker! Ik bedoel ook niet zozeer eraf leggen, maar ik weet niet of je hem zo snel terug neemt! als die van mij aan de kletter gaat kan je hem terugnemen wat je wilt hij is toch sterker je kan hem beter laten rennen hij valt ne 3 meter toch dood neer:P
LIQUITA schreef:@Super_Girlie, je mag het hier neerzetten hoor.
GELUKKIG!!!Liquita loopt weer goed, wondjes zijn nog niet helemaal dicht maar het gaat vooruit. DUS.....morgen gewoon de wedstrijd rijden en zondag lekker op mijn eigen paardje de carrousel-wedstrijd.
*IK BEN BLIJ*
LIQUITA schreef:@Super_Girlie, je mag het hier neerzetten hoor.
GELUKKIG!!!Liquita loopt weer goed, wondjes zijn nog niet helemaal dicht maar het gaat vooruit. DUS.....morgen gewoon de wedstrijd rijden en zondag lekker op mijn eigen paardje de carrousel-wedstrijd.
*IK BEN BLIJ*
. sjorsie schreef:LIQUITA schreef:@Super_Girlie, je mag het hier neerzetten hoor.
*IK BEN BLIJ*
dat is fijn, veel succes vanavond! 3 winstpunten?
!
Ze heeft het gratis gedaan maar het kan best zijn dat je nu bij haar moet betalen. ZeFaNa schreef:SuperRoos van bokt heeft van Mikey een karakteranalyse gemaakt. Staat in mijn profielZe heeft het gratis gedaan maar het kan best zijn dat je nu bij haar moet betalen.
sjorsie schreef:Ga morgen eerst foto's maken en dan ga ik het zeker vragen aan haar.
ZeFaNa schreef:Wat vinden jullie? Is het misschien een keer leuk om zo'n "paardenparty" te houden op stal?
WANNEER?
? 1ste proef...175 punten, Liquita was niet zo voorwaarst, dus dan krijg ik het al snel zwaar. 2de proef ging wel wat beter....176 punten, ik had bij deze proef het gevoel van als ik een winstpunt haal is het net aan. Nou ja, het was net aan niet
.
, ik was blij dat Liquita weer goed liep. In het begin van de week dacht ik nog dat ik de wedstrijd helemaal niet zou rijden. Volgende keer beter, toch? LIQUITA schreef:Oja....mijn punten? Eum.....weet ik ze nog? 1ste proef...175 punten, Liquita was niet zo voorwaarst, dus dan krijg ik het al snel zwaar. 2de proef ging wel wat beter....176 punten, ik had bij deze proef het gevoel van als ik een winstpunt haal is het net aan. Nou ja, het was net aan niet
.
Maar goed, ik ben snel tevreden hoor, ik was blij dat Liquita weer goed liep. In het begin van de week dacht ik nog dat ik de wedstrijd helemaal niet zou rijden. Volgende keer beter, toch?
.

zou ook niet gek zijn!!!
Ik vind deze mooier dan de Tigra hoor!

Zal m wel missen