manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:02

Stomme indi, had jij dr zaterdag niet op gereden Cis? Nee hoor!! Clown
Maar geloof dat t niet heel ernstig was toch? Want maandag ging ze alweer gewoon op cursus rijden!

Beter dat t gratis is, geen gezeur! Maar dat betekent wel dat we er op tijd moeten zijn, anders zien we alleen en stukje staart! Ja, mooi hoor! Wow!

Hmm, zullen we de dagen aftellen dat we naar t Reelaer kunnen...heb z''n zin Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:05

Auw pijnlijk tegen een paal belande. net als ik laatst in de greppel Bloos
Thirz: ik heb ook ZIN en jullie zijn al 2 weken eerder aan de buurt grrrr Schijnheilig

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:05

ja ik ook, maar ik weet niet hoe laat ik weg kan, want mn broertje is jarig en ik heb geen idee hoe laat mn moeder wil eten...maar dat moet dus wel op tijd. Ik heb bianz niet gesproken dus k weet ook niet of ze meegaat anders spreek ik alleen met neline af om te fietsen..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 20:07

jockeygirl schreef:
Thirz: ik heb ook ZIN en jullie zijn al 2 weken eerder aan de buurt grrrr Schijnheilig

Tja, ga 18 juni ook nog om ruiterbewijs weekend te begeleiden, maar das niet hetzelfde als Jt, wil zo graag, lekker te paard, de bossen in, de hei op en....crossen maar! Haha!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 08:33

Op zaterdag 23 april a.s. presenteert Stal Groot Prooyen een Haflingeravond.Aanvangstijd 20.00 uur.Het beloofd een spektakel te worden wat zijn weerga niet kent.Wat u kunt verwachten is het volgende:Een Haflingershow die vertegenwoordigt word door Haflingers van eigen stal en door Haflingers uit Brabant en omstreken.

Een aangespannen menshow met 2 en 4 span.Een optreden van de Haflingercaroussel .Een optreden van de dekhengst Strizzi van de Heksenketel onder het zadel.En als klapstuk van de avond de presentatie van een verassing waarvan de naam pas op de avond bekend gemaakt word.

Dit mag u niet missen op 23 april te Stal Groot Prooyen, gelegen aan de geersesweg 10 te Middelburg. U bent van harte welkom!

Even wat info over de haflingershow Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 09:11

Nou, dat wordt wat! Die haflingers van hun stal stellen natuurlijk niet zo veel voor, dan zijn die van Paardoes mooier! Knipoog
Maar ben wel benieuwd wat het klapstuk dan is...
Ik ga zo ff lekker rijden (hopenlijk blijft het droog) op Lennon!
En daarna de foto's ophalen die we zaterdag hebben gemaakt van ruiters. Er zitten er ook nog een paar van de sneeuw bij!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-05 14:17

tja colle is zo mooi! met zoon mooie volle staart!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:53

Heej, de foto's zijn gelukt hoor, je staat er leuk op hoor Annemijn, met Annelies!! Haha! En Lisan staat er niet zo vrolijk op, kan gebeuren als je net een gevaarlijk moment achter de rug hebt he! Neem ze zaterdag wel mee!!

En waarom doet mn msn het niet? Hebben jullie daar ook last van? Ik vind t in ieder geval knap lastig! Stoom uit je oren
En hoe gingen jullie tentamens? Positief denken he! Slim
Nou, ik ga naar stage, tot sinas!

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 21:36

Hallo! Van Herande hoorde ik dat er op HK een topic was over Paardoes, had haar namelijk gevraagd of zij er meer over wist want als alles mee gaat zitten ga ik er van de zomer stage lopen Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 09:14

ow leuk! nou dan zien we je van de zomer wel verschijnen! (enne vraag maar raak hoor... )

thirz: ja idd kan ik me voorstellen dat lisan nie egt leuk en vrolijk wou kijken (maarja dat kan gebeuren..) enne annemijn je staat er leuk op hihihi of egt je staat er leuk op ??
ben wel benieuwd, nie vergeten dan heh zaterdag!
tja en dat tentamen (was best wel een moeilijke! Boos!) maarja....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:50

tsssssss ik heb ruzie gemaakt met mn wiskunde leraar! Wat een eikel zeg.
Wanneer komt die validenles eigenlijk eens een keertje? Want alle lessen moesten ineens zo abrubt ingeschoven worden, maar hoe lang gaat dat dan nog duren voor die komen. Nu zaterdag is het superdruk toch? Dat wordt ff hectisch denk ik. Nou we overleven het wel

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:33

Heej, volgens mij valt het allemaal wel mee met de drukte zaterdag! Alleen t tweede lesje he!
Moet ff mn verhaal kwijt hoor, had gister zo'n rottige dienst op stage: een client ging helemaal flippen, echt ons bedreigen en alles kapotmaken, wij moesten van het hoofd crisisdienst van emergis bellen...heb je dus ook geen hol aan! Er was zo'n stomme nachtwaker, die van niets wist...daar heb je lekker wat aan! Toen hebben we maar de politie gebeld en is ie geboeid afgevoerd! Tja, we moesten wat!
Ga vanmiddag kijken hoe nu wat!

Zo, nu ff wat anders (en leukers)! Moet je een zomerstage bij Paardoes lopen Indra? Leuk hoor! En wanneer begint je stage dan? Weet niet of ik je ooit ga zien dan, ben er bijna nooit in de zomervakantie.. Clown

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 11:01

leuk thirz! niemand gewond? maar waarom ging die client ineens door t lint? egt zo stom dat zoon nachtwaker van niks wist.. ende politie snapte die wel meteen wat er aan de hand was?
hopen dat t vanmiddag daneen beetje beter gaat

cis: ruzie?? wrom dat nou weer? (had zeker de herkansingen nog nie nagekeken? of "voelde"je het goede antwoord niet?)
k hoor t allemaal wel vanmiddag! *LOL*
<misschien was ie wel boos dat de meesten niet kwamen opdagen...Lachen tja moet ie maar nie zo moelijk doen hoor.. >

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 12:23

Ach, die politie is bekend met onze clienten....
Maar t komt wel goed hoor!
Nou, die leraren zijn ook stom, zie Cis al voor me in een gevecht met die leraar, haha! Zal zo blij zijn als ik ben afgestudeerd, heb je al dat gezeur niet meer!
Weet ook nie wanneer die valideles komt, maar laten we dan nu nog ff van de rust genieten dan he! En laten we hopen dat we eindelijk eens een keer naar buiten kunnen op buitenrit... Vork

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:00

Indra schreef:
Hallo! Van Herande hoorde ik dat er op HK een topic was over Paardoes, had haar namelijk gevraagd of zij er meer over wist want als alles mee gaat zitten ga ik er van de zomer stage lopen Haha!

Heej ken ik jou niet ergens van Clown

Leuk dat je stage gaat lopen bij Paardoes, heb ik ook gedaan Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 20:56

ja misschien kunnen we dan ook wel een keer springen! vin ik ook wel leuk.. het schijnt dat wembley ook leuk springt (marcelle ging woensdag op um springen en meteen bij de eerste sprong gleed ze er af.. hij springt en gooit dan meteen zn hoofd naar benee.. whieieie... zand ruiter! ) maar die kan dus ook wel springen (tja dan loopt ie maar een keer mee hoor in de vrijwilligersles!)
dat vind ik ook wel een keer leuk, of anders idd een buitenrit! *LOL* )

Miepmiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 20:58

minka schreef:
Indra schreef:

Goh van carnaval? Schijnheilig Wat had je nou trouwens gehad van Rianne?? Een cocktail pet oid??

En als het goed is ga ik daar stage lopen van 4 juli tot 16 augustus in ieder geval iets in die richting.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:07

Citaat:

Goh van carnaval? Schijnheilig Wat had je nou trouwens gehad van Rianne?? Een cocktail pet oid??

En als het goed is ga ik daar stage lopen van 4 juli tot 16 augustus in ieder geval iets in die richting.
[/quote]

Nee een helm, haha Haha!

Hij staat alleen nog in het café, maar krijg hem nog wel terug Tong uitsteken

(sorry voor het off-topic gaan, maar vind het leuk dit topic te volgen, maar heb nooit iets on-topics te melden...)
[/quote]

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:41

Ach, wij hebben t toch ook nie altijd over Paardoes....dus off-topic geklets mag best af en toe Knipoog
Pfff, ben nu vet moe, heb vandaag bij Mo's gewerkt en altijd als ik moet werken is t mooi weer...had graag in t zonnetje willen liggen vandaag! Maar goed, moeten we dan morgen op de manege maar tussendoor tijd voor maken! (heb 's middags toch niets te doen, wie gaat er mee zonnen?.....Zal je zien, regent t morgen! Boos! )

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:33

Ey werk je bij Mo's, een ex-collega van me werkt er ook sinds kort, ze heet Jennifer, dus als je d'r kent, doe d'r maar de groetjes van me Lachen

Ik zou best on-topic willen meepraten met jullie, maar ik denk dat ik niet veel on-topic stuff te melden heb Knipoog

Wat studeer je trouwens?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-05 19:22

Tong uitsteken tja als je nie op pdoes komt....

ik ben ook gaar hoor thiz
ik ben de hele middag bezig geweest met mn verkleedkleren voor het eindexamenfeest! ben nu zo scheel, allemaal van die frutsels moeten naaien.. Vork maar ik heb wel een halve dag in t zonnetje gezeten! Cool

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:33

Haha, ik wil best op paardoes komen, heb er alleen zo weinig te zoeken he Knipoog

Ach ik hou dit topic gewoon een beetje hoog voor jullie, haha!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:41

Hartstikke goed dat je dit topic hoog houd!! Ja
Welke kleren heb je dan aan voor je eindexamenfeest? Hebben jullie een speciaal thema?

En Jennifer? Hmm, de naam komt me wel bekend voor, maar kan me haar gezicht niet herinneren. Misschien heb ik er nog nooit gezien hoor, zo vaak kom ik er niet nu ik heel druk ben. Maar als ik er zie, doe ik de groetjes van je, goed?

Je mag best een keer op Paardoes langskomen hoor, toch gezellie? We hebben nu hele lieve lammetjes, dus een reden meer om langs te komen! Knipoog

En wat ik studeer: ik ben bijna klaar met mn studie, SPW niveau 4, onderdeel woonbegeleiding. Hele leuke studie hoor! En wat doe jij in t dagelijks leven?
Laatst bijgewerkt door Thirz op 22-04-05 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:16

Uuhm wat doe ik in het dagelijks leven...

Ik ben student communicatie aan de Hogeschool Zeeland, verder zwem ik 2x per week en heb ik een hele leuke verzorgfjord waar ik een aantal keer per week op rondhobbel Knipoog En ik rij bij Annemijn in de les op Scheldestad, wat natuurlijk ook erg gezellig is (onze favo paarden vinden elkaar ook erg leuk Tong uitsteken)

Op zaterdag werk ik bij bakker Schrieks in Middelburg, ook gezellig...

Als ik een keertje tijd heb kom ik zeker langs bij jullie, ben wel nieuwschierig geworden naar hoe jullie eruitzien Haha!

En dat van Jennifer is natuurlijk prima, ik spreek d'r nog regelmatig, maar vond het wel een grappig idee!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 19:35

haha als je ze wil zien heb ik ook nog wel leuke foto's van ze hoor! (ergens heb ik nog een foto van cis waar ze heerlijke frietjes eet, alleen vind cis ze niet zo lekkr..heh cis?? Tong uitsteken ) nee hoor zo flauw ben ik nie..kom maar gwoon een keer langs! Pling (heel goed thirz!)

tja bravour en jessie zijn gwoon beste vriendjes! Lovers
maarja jessie is ook zoon lieve pony! na jaren in bravour te mogen lopen, trapt ze um ineens de prikbosjes in!

ach aan t eind van het uur konden ze elkaar al iets dichter dan 5 meter passeren! Haha! was al best goed tog!

enne thirz t thema is HORROR en FAIRYTALES
tja en ik ga als vleermuis iets... iig horror! *LOL*