Naar sportlaan 600, s gravenhage
Datum maandag, 20 december 2004
Reistijd 0:38
http://www.9292ov.nl/9292ov1.asp
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha en anders wordt het een grote verrassing, we hebben zelfs stageadressen in amsterdam >;) Ireentjuh schreef:ik heb misschien ook mijn stageadresje geregeld, als het allemaal door gaat kom ik in het gezondheidscentrum hierzo in tanthof.. is wel lekker dichtbijhaha en anders wordt het een grote verrassing, we hebben zelfs stageadressen in amsterdam >;)
Anique_Vaandrig schreef:whaha! op de step, welja waarom nietmaar even serieus, ik heb op drie verschillende routes gekeken en ik kwam uit op ongeveer een uur, maar er zijn idd meerdere redenen waarom ik intern wel wat zou vinden
moos, heb gerard vanmiddag gebeld en voor vrijdag afgesproken! ben benieuwd!!!!!!
...ging goed...maar ze had het denk ik in d'r koppie gekregen ofzo...Maar goed..ze loopt weer goed en we kunnen weer langzaam trainen voor de wedstrijden in februari.
en een paar paarden hebben vandaag heerlijk een aantal uren op het land gestaan! 
misschien doe ik wel mee, even kijken welke paarden er verder mee doen.. wat voor een paard een huppeltje is is voor eviet al een hele sprong natuurlijk!Ireentjuh schreef:hee hebbie een date Anique?
Gerard nog wel, wist jij daar wat van John?
welke bucas deken had je gekocht? die blauwe die anoes en ik ook hebben? bucas valt ziezo wel vrij klein, Evita heeft dan ook 185.

nee hoor, denk dat 185 wel goed is, het is trouwens een irish huppeldepup, vindt hem wel mooi trouwens!
niet met [paard] iig. is het dan een half uurtje anous? of was het toch een uur? ik kan alleen niet in de eerste week...
toch niet tegen mijn schat he
Ireentjuh schreef:haha ik had het tegen een rondvliegend beentjewas ff een reflex, ik wist niet zeker of er nou iemand in de stal was of niet.. wel dus
drnet nog, probeerde een zak dropjes open te maken, schoot ik uit en je raad t al, al mn dropjes door de kamer