Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:56

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 09:52

hoe kom ik dan op 9.44/ 10.48 Verward Verward Verward

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:25

Dat weet ik niet... maar het adres klopt toch? Rode kruis zit toch op sportlaan 600?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 10:28

Anique_Vaandrig schreef:
hoe kom ik dan op 9.44/ 10.48 Verward Verward Verward

Jij wil gewoon errug graag een lange reistijd zodat je lekker intern kan Haha! Of je had gisteren gewoon een hele verkeerde verbinding *LOL*

Ach ja die NS enzo altijd *LOL*

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 13:03

Wohh...dat scheelt wel een paar minuten Haha!
Kun je je plannen weer helemaal veranderen Ach gut

Ga vandaag Lady weer rijden. Heb nu 1,5 week gestapt en ga het weer proberen. Niet intensief..maar wel dat ze haar achterhand er goed onderzet...anders laat ze haar achterbenen hangen Scheve mond
Vertel vanavond hoe het was.

Zit nu op school..het 3e tussen uur van vandaag. Begon om 8.15 en daarna tussen uur, les, tussenuur, les, nu tussen uur en strakjes les Boos!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:25

volgens mijn hoaaaagse klasgenootjes valt de reistijd tussen Den Haag Hs/Den Haag CS en het rode kruis ziekenhuis ook wel mee, en in den haag zit je zo hoor vanaf delft! er rijden heel veel treinen.
Hebben ze in jouw reisplanning rekening gehouden met de NS ofzo Anique? Haha!

maar intern heeft ook z'n voordelen natuurlijk, kijk je alleen wel uit voor de secretaresse bij de reumatologen?? wat een tang is dat zeg, brrr *LOL*

ik heb misschien ook mijn stageadresje geregeld, als het allemaal door gaat kom ik in het gezondheidscentrum hierzo in tanthof.. is wel lekker dichtbij Lachen haha en anders wordt het een grote verrassing, we hebben zelfs stageadressen in amsterdam >;)

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:51

Ireentjuh schreef:
ik heb misschien ook mijn stageadresje geregeld, als het allemaal door gaat kom ik in het gezondheidscentrum hierzo in tanthof.. is wel lekker dichtbij Lachen haha en anders wordt het een grote verrassing, we hebben zelfs stageadressen in amsterdam >;)

Dat zou lekker dichtbij zijn als je hier in tanthof terecht kan!! Amsterdam is wat minder leuk, maar ook wel te doen met de trein...

Anique, die reistijd is echt niet zo lang hoor, of ga je op de step?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 15:52

Anique

Of je Gerard even wil bellen over vrijdag..Ik had je er al over gepb't maar ff zo voor de zekerheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 19:50

whaha! op de step, welja waarom niet Haha! maar even serieus, ik heb op drie verschillende routes gekeken en ik kwam uit op ongeveer een uur, maar er zijn idd meerdere redenen waarom ik intern wel wat zou vinden Haha!

moos, heb gerard vanmiddag gebeld en voor vrijdag afgesproken! ben benieuwd!!!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:06

Anique_Vaandrig schreef:
whaha! op de step, welja waarom niet Haha! maar even serieus, ik heb op drie verschillende routes gekeken en ik kwam uit op ongeveer een uur, maar er zijn idd meerdere redenen waarom ik intern wel wat zou vinden Haha!

moos, heb gerard vanmiddag gebeld en voor vrijdag afgesproken! ben benieuwd!!!!!!

hahaha okeee Anique gaat intern Haha!

He leuk dat je vrijdag naar hem toe gaat, ben benieuwd of je het wat vindt....Doe hem de groeten Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:32

vandaag trouwens naar mr ed geweest, heb een mooie deken van buca gekocht, die helaas toch te klein was (hoe kom ik dan ook aan het stomme idee dat [paard] 175 heeft Verward de vorige keer was die ook te klein Verward)

moossie, ben zelf ook wel benieuwd! bp is weer eens wat ander he Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:34

Lady loopt weer goed!!!

Ze was al aardig druk toen ik haar uit de bak haalde en had echt wat praatjes. Ik dacht: Ga wel 't wel proberen...misschien loopt ze nog niet zuiver..dan nog een paar dagen stappen. Nougoed, ik opgezadeld en loop naar de bak, stap op en ze draaft gelijk aan. Had er duidelijk zin in Haha!
Nougoed..ik terug in stap...10 minuten ingestapt...en draaf aan, voel niks vreemds, stalgenoot laten kijken terwijl ik ging draven en die verklaarde haar ook als genezen. Zijn de 1,5 week stappen niet voor niks geweest.
Heb nog even 5 minuten gedraaft en naar buiten gegaan. Had ik beter niet kunen doen...was onwijs sterk Scheve mond ...ging goed...maar ze had het denk ik in d'r koppie gekregen ofzo...Maar goed..ze loopt weer goed en we kunnen weer langzaam trainen voor de wedstrijden in februari.

Is jullie bak ook bevroren?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:49

Jep onze bak is ook bevroren, Verdrietig
Sommige paarden hebben gisteravond heerlijk in de (hard bevroren) rijbak, terwijl dit normaal niet mag Lachen en een paar paarden hebben vandaag heerlijk een aantal uren op het land gestaan! OK dan!
Ze vonden het heerlijk

Wel lekker dat Elady weer goed loopt OK dan!

Hé, Anique, het is Bucas en niet buca *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:51

hee hebbie een date Anique? Haha!
Gerard nog wel, wist jij daar wat van John?

welke bucas deken had je gekocht? die blauwe die anoes en ik ook hebben? bucas valt ziezo wel vrij klein, Evita heeft dan ook 185.

wat fijn dat ze weer goed loopt Erika!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:51

Trouwens ik zit er aan te denken om in de kerstvakantie een springles te laten geven door Mike, aangezien er dan toch veel mensen vrij zijn, gewoon op een donderdagmiddag
Is er iemand die dit leuk vindt????
Kosten voor springles zijn € 30 per uur, ben je met 2 man dan betaal je € 15 p.p en zijn we met 3 man (vrouw) dan is het dus € 10 p.p.
Ik geloof dat Mike max 3 ruiters wil, maar 4 kan missch ook nog wel.
Als je een keertje springles wilt geef je dan even op, dan kan ik het gaan plannen.. dit wel onder voorbehoud van het weer en de bak uiteraard :-O

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:56

ik spring alleen met Evita als de bak heel erg vlak is, anders gaat ze weer koppeltje duikelen Knipoog misschien doe ik wel mee, even kijken welke paarden er verder mee doen.. wat voor een paard een huppeltje is is voor eviet al een hele sprong natuurlijk!

[edit] bedenk me net dat ik donderdag waarschijnlijk helemaal niet kan, de eerste donderdag ben ik wel druk met inpakken enzo (ligt eraan hoe laat we vliegen vrijdag) en de 2e donderdag ben ik nog op vakantie
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 21-12-04 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:04

Ireentjuh schreef:
hee hebbie een date Anique? Haha!
Gerard nog wel, wist jij daar wat van John?

welke bucas deken had je gekocht? die blauwe die anoes en ik ook hebben? bucas valt ziezo wel vrij klein, Evita heeft dan ook 185.

Gerard, tss dus toch *LOL* Haha!

Ireen, het is een andere bucas, wel 300 grams, model hetzelfde, alleen andere buitenstof (dacht ik) en met een groene bies en groene singels.
Biz heeft wel gewoon zijn normale maat deken, vind hem eigenlijk niet echt groot vallen.

Enneh trouwens, ik denk dat John de bak wel sleept voor de (spring) les
Is er nog een vrijwiliger die met Ko wil gaan springen? Schijnheilig *LOL*
Ik bied mezelf aan om te helpen met de hindernis opbouwen
Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:27

misschien ligt het aan Evita haar eigen modelletje Lachen maar zowel de regendeken (die dus niet paste) als de winterdeken vallen bij Evita vrij klein. normaal gesproken heeft ze maat 175 qua lengte maar hierbij allebei 185

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:30

hahaha! aan welke gerard denken jullie wel niet Haha! Haha! Haha!

tja, het is idd bucas ja, vergeet wel vaker wat he Tong uitsteken

ireen, dan mag ik wel een maatje 195 kopen Tong uitsteken nee hoor, denk dat 185 wel goed is, het is trouwens een irish huppeldepup, vindt hem wel mooi trouwens!

ik wil wel een springles, weet alleen niet met welk paard Verward niet met [paard] iig. is het dan een half uurtje anous? of was het toch een uur? ik kan alleen niet in de eerste week...

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:32

Mag ik met Ko'tje springen? Of hij met mij hahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:35

goed zo elady! gaaf dat ze weer goed loopt! nu maar afwachten Haha!

ennuh, ireen, tegen wie had jij het nou vanmiddag met dat lelijke woord Schijnheilig toch niet tegen mijn schat he Schijnheilig

ik heb trouwens meteen een pasje gekocht bij ed, ben nu geregistreerd als vaste klant (yeeeeeeh!) en heb er meteen 5 punten op gekregen en de overige punten, sta nu meteen op 18 punten Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:37

oh ja (daar ben ik wer Tong uitsteken) ik werd vanmiddag gebeld over die studentenflat en het kost 127 euro per maand, eef dacht dat alles daar dan bij zat (qua gas water en licht) zij kent die flatjes wel

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:46

Anique_Vaandrig schreef:

ennuh, ireen, tegen wie had jij het nou vanmiddag met dat lelijke woord Schijnheilig toch niet tegen mijn schat he Schijnheilig

haha ik had het tegen een rondvliegend beentje Haha! was ff een reflex, ik wist niet zeker of er nou iemand in de stal was of niet.. wel dus *LOL*

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:53

Denk niet dat Gerard hier blij mee zal zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 22:14

Ireentjuh schreef:
haha ik had het tegen een rondvliegend beentje Haha! was ff een reflex, ik wist niet zeker of er nou iemand in de stal was of niet.. wel dus *LOL*

heb ik ook wel eens last van, rondvliegende dingen drnet nog, probeerde een zak dropjes open te maken, schoot ik uit en je raad t al, al mn dropjes door de kamer Haha!

toen had ik ook even last van een reflex, er kwam ongeveer hetzelfde uit als bij jou Haha!