[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 15:59

Kirsten wat gaaf zeg dat crossen!! Ik wil dat ook een keer gaan doen!! :j In september hebben wij hier clubkampioenschappen MET cros... dus wie weet :D!
Fijn dat Ringo het rijden zo goed op pakt, dit maakt het natuurlijk allemaal nog leuker!!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 17:33

Kirsten_S schreef:
Spannend manon! Maar zo te horen krijg je wel een betere stal voor melody! Maar succes met verhuizen, heb je er wel een beetje zin in?

Jaa ik denk dat ze het er ook zeker beter krijgt! In verhuizen geeeeen zin in, ben er wel klaar mee met dat gedoe haha.
Maar even bikkelen en dan als het klaar is is dan is het weer mooi en kan je weer lekker je gang gaan.

En als het goed is heeft Melody het dan ook beter.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:26

Melanie_B schreef:
Kirsten wat gaaf zeg dat crossen!! Ik wil dat ook een keer gaan doen!! :j In september hebben wij hier clubkampioenschappen MET cros... dus wie weet :D!
Fijn dat Ringo het rijden zo goed op pakt, dit maakt het natuurlijk allemaal nog leuker!!

Ahaaa ik zie een doel :D Hoop dat het je lukt, zou heel leuk zijn natuurlijk hihih!

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:56

@Kirsten, ( sorry kom ff binnenvallen) zover ik weet staat er dit jaar niet nog een oefencross gepland. Wel is in augustus (17 en 18) ism wendela schlimmer een sgw georganiseerd. dressuur en springen bij ons en de cross in Ede. Maar dan is officieel, dus geen oefencross.

Ben toevallig afgelopen zondag daar geweest om te crossen in Ede, en is wel een supergaaf terrein! Zij doet ook gewoon clinics/lessen geven, dus wellicht de moeite waard om zoiets een x te doen daar?

Nala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:58

Ow en ik denk dat er bij ons in maart wel weer een oefencross zal zijn. Is meestal voordat het "echte" sgw seizoen van start gaat nl. Dus dan kan je iig komen! haha

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:54

Kirsten wat leuk dat het crossen zo goed gaat en dat hij steeds braver word! Goed bezig!!

Melanie heb ik al gefeliciteerd :D super leuk meid!

Manon wat vervelend dat je weer alles moet inpakken en uitpakken met verhuizen. Ik hoop dat melody het leuk krijgt op haar nieuwe stal en jij ook in je nieuwe huis! :)

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 20:05

Dankje Noor. Ben er net wezen kijken. Ze hebben er gewoon 6 hectare grond! Mooie bak met vlokken erin. Er staan 2 Shetjes waar ze dan bij komt te staan en in de winter komen ze in een paddock met schuilstal. Ideaal allemaal dus!
Denk einde van deze maand dat ik haar ga verhuizen naar haar nieuwe stekkie, dan zijn wij ook al aardig op weg met ons nieuwe huis verven etc. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:13

Mel wat een ENORM geweldig dier zeg :~ helemaal mijn type haha. Heeft ze ook witte benen? :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:29

Gaaf he em! Nee helaas niet!! ( had ik ook super mooi gevonden) rechts achter heeft ze een klein wit voetje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:30

Haha ja ik ben echt helemaal gek van die vosjes met zo veel mogelijk wit :D Hoe was ze onder het zadel? Ben benieuwd :j

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 21:34

Ik heb haar net gereden en echt super braaf!!! Kon haar los op de wandplaten en straat zetten om foto's te maken, rijden geen stap verkeerd gezet. Moet nog wel beetje doorgereden worden maar ondanks dat geen pas verkeerd. Daarna buiten uit gaan stappen en ze keek NERGENS naar. Ik moest me zelf erop betrappen dat IK overal naar ging kijken. Niet dat ik bang ben, maar dit heb ik mezelf aangeleerd omdat wb wel overal naar keek en ik dan vast ging 'goed zitten'. Daarna over d'r galoppeer baan uitgestapt , langs groep 1/2 jarige, water sproeiers, de weg, etc. Keek nergens naar, heerlijk. Donderdag haal ik haar naar huis, hopen dat ze dan ook zo nuchter is... Maar ben stiekem nu al verliefd!!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:00

Nala26 schreef:
@Kirsten, ( sorry kom ff binnenvallen) zover ik weet staat er dit jaar niet nog een oefencross gepland. Wel is in augustus (17 en 18) ism wendela schlimmer een sgw georganiseerd. dressuur en springen bij ons en de cross in Ede. Maar dan is officieel, dus geen oefencross.

Ben toevallig afgelopen zondag daar geweest om te crossen in Ede, en is wel een supergaaf terrein! Zij doet ook gewoon clinics/lessen geven, dus wellicht de moeite waard om zoiets een x te doen daar?

Ohhh echt? Ik dacht dat er wel nog eentje was. hmm. Ja voor ons is officieel nog iets te enthousiast haha.
Maar ik zag nog een oefencross in Biddinghuizen, maar ik dacht dat dat niet klopte, dus wel. Effe kijken of ik
dan kan..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:00

Manon_S schreef:
Dankje Noor. Ben er net wezen kijken. Ze hebben er gewoon 6 hectare grond! Mooie bak met vlokken erin. Er staan 2 Shetjes waar ze dan bij komt te staan en in de winter komen ze in een paddock met schuilstal. Ideaal allemaal dus!
Denk einde van deze maand dat ik haar ga verhuizen naar haar nieuwe stekkie, dan zijn wij ook al aardig op weg met ons nieuwe huis verven etc. :)

Ohh dat klinkt echt heel fijn!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:01

Melanie_B schreef:
Gaaf he em! Nee helaas niet!! ( had ik ook super mooi gevonden) rechts achter heeft ze een klein wit voetje..

Ik mis de witte benen niet moet ik zeggen, ze is mooi zo!

Een ander vraagje, leek het op de foto zo of heeft ze platvoeten voor? Gewoon
interesse hoor, omdat Ringo ze heeft.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:06

Melanie_B schreef:
Ik heb haar net gereden en echt super braaf!!! Kon haar los op de wandplaten en straat zetten om foto's te maken, rijden geen stap verkeerd gezet. Moet nog wel beetje doorgereden worden maar ondanks dat geen pas verkeerd. Daarna buiten uit gaan stappen en ze keek NERGENS naar. Ik moest me zelf erop betrappen dat IK overal naar ging kijken. Niet dat ik bang ben, maar dit heb ik mezelf aangeleerd omdat wb wel overal naar keek en ik dan vast ging 'goed zitten'. Daarna over d'r galoppeer baan uitgestapt , langs groep 1/2 jarige, water sproeiers, de weg, etc. Keek nergens naar, heerlijk. Donderdag haal ik haar naar huis, hopen dat ze dan ook zo nuchter is... Maar ben stiekem nu al verliefd!!

Apart gevoel lijkt me dat. Ik denk dat je dat niet gaat missen hihi :P
Maar wel een fijn gevoel, gewoon even geen gezeur maar gewoon kunnen
richten op het rijden. Ja ik denk dat je het juiste paard hebt gevonden,
je geduld is beloond :j

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:04

Kirsten_S schreef:
Melanie_B schreef:

Ik mis de witte benen niet moet ik zeggen, ze is mooi zo!

Een ander vraagje, leek het op de foto zo of heeft ze platvoeten voor? Gewoon
interesse hoor, omdat Ringo ze heeft.

Nee ze heeft geen plat voeten, wel moet ze binnen kort naar de smid!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 06:05

Ik ga haar nu zo ook rijden :D gauw voordat de hitte begint!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 09:07

Leuk mel dat ze zo braaf is :D

Manon klinkt goed over die nieuwe stal!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 10:02

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 21:05

Leuk paard Melanie! Vosjes zijn geweldig. :j

Heb echt waanzinnig spierpijn van een reddingsactie voor een vogel vanmiddag! Uiteindelijk lukte het ons, ik was samen met mijn collega's van de dierenambu, niet en heeft de brandweer moeten helpen. :o

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 07:29

Dankje!! Ik ga haar nu ophalen whoehoe :):)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:00

Dunzell staat al lekker in de wei met Karel :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:04

Gefeliciteerd Mel!!

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 13:59

Manon, had je me niet kunnen waarschuwen dat shetjes Houdini's zijn? :') :P