beste leden,
even een update over de manege.
justice is ingeslapen vanwege zijn peesblessure. al een aantal jaar geleden zijn zijn pezen doorgescheurd waardoor hij veel pijn had bij het lopen. hij werd toen der tijd NIET ingedeel in manegelessen. dat even voor de duidelijkheid. iedere keer als ik op de manege was heb ik met hem gelopen zodat ie niet stil stond. hij heeft in de zomer altijd in de wei gestaan. justice was al een oud paard en had eerder ingeslapen moeten worden of ergens in een wei geplaats moeten worden. maar buiten dit alles heeft lieve justice nu geen pijn meer. ik heb heelveel verdriet gehad toen ik hoorde dat m'n maatje ingeslapen werd. dirk is vanwege ouderdom en een blessure aan zijn gewrichten ook ingeslapen. dit alles was de beste oplossing om het beesie uit zijn lijden te verlossen. daisy die sinds ze gestopt is met rijden is bij de ezels neergezet in de stal. de ezels maken een parasiet aan waar paarden inet tegen bestand zijn. dus daisy is door die parasiet van binnen opgegeten. der zijn voorderest al 21 paarden weg (naar een wei)
groetjes
Laatst bijgewerkt door jeemxma op 28-04-12 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt