Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en was super lekker weer..... waren er rond 3 en en om 6 uur ging het bewolken en zijn we lekker wat gaan eten in een strandtent.... tussen de buien door naar huis gegaan en op mn balkon nog naar het onweer kunnen kijken... al met al geluk gehad, want wat begon de dag idd slecht zeg.
Esther28 schreef:
Uprica schreef:vervelen jullie je? whahaha....
. 

Na ja, ik heb nog 1 dag om verder te dubben dr over.... Serada schreef:Hoe reageert Vien op het warme weer? Hebben ze vanacht nog op stal gestaan?
Twinklebel schreef:Ze hebben vannacht inderdaad op stal gestaan allemaal, was blij dat ik je box mocht gebruiken. Vien was minder gecharmeerd van een vreemde box, die gilde heel de boel bij elkaar zodra ze iemand zag lopen, zo van help. haal me hier uit! Esmee was best wel heel erg braaf, gezien ze sinds dat ze 5,5 maand oud was niet meer in een box gestaan heeft (en dat was met Vien samen), wel af en toe gillen, maar niet extreem onrustig.
Nou beter zo dan wanneer het zo slecht is en ze kunnen op het land nergens schuilen. Het is ook echt eng met flink onweer op een open land te staan.