Romana01 schreef:
VEEETT cooooll
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha, altijd als we daar zijn gaan m'n neefje en ik racen op die skippy-dingen.
Als ik zou kunnen.
Emmaa_ schreef:Pebbs schreef:Emma, moet het echt in Almere-Haven zijn dan ?
Stedenwijk ofzo zou ik ook nog wel redden, zo lang het met de fiets bereikbaar is zeg maar. Als ik een uur moet reizen red ik het doordeweeks sowieso niet, en in het weekend wordt het dan ook al lastiger... Vervelend ben ik hé
maar dat maakt het wel moeilijk.. ben bang dat het erg moeilijk word....Pebbs schreef:Emmaa_ schreef:Stedenwijk ofzo zou ik ook nog wel redden, zo lang het met de fiets bereikbaar is zeg maar. Als ik een uur moet reizen red ik het doordeweeks sowieso niet, en in het weekend wordt het dan ook al lastiger... Vervelend ben ik hé
nou vervelend nietmaar dat maakt het wel moeilijk.. ben bang dat het erg moeilijk word....
wil je niet een keertje op de manege weer rijden? ga je gewoon langs, vraag je aan sandra of je op een leuk paard mag ?
Ik baal nog steeds zo onwijs dat alles uiteindelijk is afgeblazen met Luna
Dat zag ik écht zitten.
Emmaa_ schreef:Dat ga ik binnenkort wel een keertje doen jaIk baal nog steeds zo onwijs dat alles uiteindelijk is afgeblazen met Luna
Dat zag ik écht zitten.
maar er komt wel weer iets op je pad! je mag ook een keer met mij mee als je wilt!