Ik ben er inderdaad elke dag, eigenlijk best wel ziek hoeveel ik op bokt zit Wat een tweede paard kost..pff..moet ff kijken of ik dat nog ergens kan vinden in m'n mailbox!
Ik heb 3 jaar terug ook 2 paarden meegehad en geloof dat ik toen iets van 80 euro moest betalen (ik weet he niet zeker) en het formulier kan je donderdags toch gewoon downloaden van de site?
Rox_Basil
Geplaatst: 10-01-11 14:07
JoycexLynn12 schreef:
Hoe is het mogelijk, ik moet zaterdag om half 7 savonds starten!
Ik zou uiteten gaan met de meiden van stal
Nou en ik sta genees op de startlijst! Waarscheinlijk op de rezerve.. maja er doen er zo weinig mee!
Ben benieuwd, ik ben sowieso door naar zondag hahaha
Astor
Geplaatst: 10-01-11 18:13
Hallo allemaal! Ik wil mij donderdag ook heel graag inschrijven voor deze week. Dit wordt mijn eerste KNHS Instructieweek. Ik zal zo even bijlezen vanaf het begin en kijken of jullie jezelf en jullie paarden al hebben voorgesteld etc.
Jouw naam : Melissa Leeftijd : 19 jaar School/beroep : Paraveterinair op het GHC Barneveld niv 4. Hobby's : Paardrijden en Fotograferen
Ik ga Azra meenemen en Azra is mijn bijrijdpaard! Naam paard : Azra Leeftijd : 5,5 jaar Ras : KWPN Dressuur : B Springen : B SGW : B Waar kijk je het meeste naar uit op de instructieweek : Ervaring opdoen met Azra en het vooral ook erg gezellig hebben.
Laatst bijgewerkt door Astor op 10-01-11 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt