Mjetterd schreef:Ik ben er nog nooit op ponykamp geweest, daar ben ik te oud voor nu.
Kom er regelmatig om paarden te huren en op buitenrit te gaan.
Ik begrijp dat er voorstanders en tegenstanders zijn, van beide is opzich wat te zeggen.
Als je er niet van massaal en groot houd, dan moet je vooral niet gaan
Ponys worden goed verzorgd, maar het is allemaal wel simpel qua uitrusting etc.
Paarden staan veel op het land (ze leven als het ware in een kudde), en zadels zijn oud.
Hoofdstellen doen ze niet aan, gewoon bit aan het halster en teugels eraan.
Het jongere 'personeel' wat rondloopt is vriendelijk.
Henk en josé vind ik stug, onvriendelijk en zakelijk.
Pony's zijn doorgaans erg braaf, helaas krijg ik altijd de minder leuke pony's.
Zo heb ik al 2 keer op Loeloe gereden, ik vind het onverantwoord dat deze pony mee rijd.
De eerste keer lag ik er 2 keer af, de 2de keer lag ik er nog een keer af.
Pony is schrikkerig, gaat stilstaan voor plassen water en springt alle kanten op.
Heb daarnaast op Duke, Dixie en Imani gereden.
Duke is een vriendelijke rustige (slome) reus, Dixie is erg leuk, mijn vriendin zat op Jamie!
Dixie en Jamie waren toen net beleerd, maar waren gelukkig niet zo volgzaam (kop-staart lopen)
Imani was geen leuk paard, heel koppig. Was verteld dat het een leiderspaard zou zijn, maar voorop lopen wou ze niet
loeloe was bij mij ook braaf, niets aan de hand terwijl ik best opgefokt was van oh oliebol loeloe die schrikt vaak! ze deed geen drol, af en toe een keer schrikken maar niet extreem!
en duke is een top paard, niemand kraakt duke af dan krijg je met mij te maken hahaha! mijn favoriet samen met happy!
en sloom? niets sloom haha ik ging hardstikke hard met duke!