@ noah.. nouja, vast zitten is nooit leuk, maar er zijn rottere plaatsen om niet uit weg te komen! wat een lekker weer zeg... ik ga zo snel naar stal.... als jullie niet beloven mij uit te lachen, is iets niet helemaal goed gegaan met mijn haar verven en de kapper zegt dat we pas over een week iets eraan kunnen doen, want anders gaat me haar echt dood :'(
Werkse voor degenen die moeten werken... ik heb vanmorgen last van studievermijdend gedrag... goh wanneer heb ik dat toch eerder gehad? Met een half uurtje komt een vriendin even lunchen en vanmiddag met haar en splinter naar een clinic van Sander Marijnissen kijken op mijn vroegeren stal... Vanavond nog even naar stal en dan morgen eindelijk maar eens echt aan de studie (zeg ik nu )
Ik lees trouwens net dat er een nieuwe aswolk is vrijgekomen die onderweg is naar NL... ben bang dat het allemaal nog wel eventjes gaat duren, dus ik hoop dat je toch een beetje lekker kan genieten daar Ilvy!!
We horen zo of we vanacht terug kunnen of nog moeten blijven. Ben benieuwd. Mijn kleren zijn niet zo fris meer door de 45 graden die het hier is :S. Hihi Kim die kat van jou die eet letterlijk van 10 walletjes . Lisanne; jeetje dat je vader helemaal met de trein is gegaan, zal een vermoeiende reis voor hem zijn geweest. Toch lekker dat hij iig weer thuis is. Hier worden we overspoeld met vragen van gestrande mensen .
taverno
Geplaatst: 17-04-10 14:41
Naar Noah wordt wel gekeken hoor,ik doe zowat iedere dag zijn halster om,die schuurt hij af
Kimbaie
Geplaatst: 17-04-10 16:41
@ noah: mooi excuus om nieuwe kleertjes te kopen.
@ jennifer: jij vroeg toch trouwens of er iemand nog ging crossen. Nou toevallig... gaan Venga en ik het 20 juni weer proberen in Moordrecht. Ben benieuwd, vorige keer vond hij het helemaal geweldig.
edit: net naar de stad geweest, bleek bij de kruidvat alle makeupjes 50% korting te zijn, dus....
Vanmiddag hadden we volgens mij een prive-aswolk ergens in zoetermeer. Was onderweg naar stal en zag vanaf l'veen al een hele gote wolk, zal wel weer een brandje zijn geweest!
Hopelijk kom je gauw terug Ilvy! Maarja als het te gevaarlijk is, moet je blij zijn dat ze je niet laten vliegen..
Vandaag les gehad met Tjelle en het ging heerlijk!
Ik heb ook heerlijk gereden,lekker ontspannen over de baan,beetje gedraaft en hoofdzakelijk gestapt. Gisteren heeft hij toch wel wat inspanning geleverd dus vandaag maar rustig aan.
DesireeK
Geplaatst: 17-04-10 21:22
Het was weer heerlijk weer op stal vandaag... heb weer een heel aantal leuke foto's gemaakt
Baxter even lekker in de longeerring:
Moeder en dochter:
Mooie Cailin buiten:
Dit was weer een kleine greep uit de hele berg foto's die ik vandaag weer gemaakt heb..
Oh en Ilvy: Noa heeft gezellige middag gehad.. we hadden het bankje en Bax er Abel voor zijn box... Hij voerde Denise zelfs wat van zijn hooi...
Hi, wat lief dat jullie Noah wat extra aandacht geven.. ik mis hem erg ! Tav, bedankt dat je zijn halster om hebt gedaan, omdat hij aan het verharen is heeft hij best veel jeuk. Misschien kan die een gaatje strakker, dan kan hij niet meer af . Ik zit nu nog steeds vast, waarschijnlijk nog tot maandag. Heb net nieuwe kleren geshopt tussen de burka's hahah. Was wel lachen. Net gekaart met de NL passagiers en 2 bemanningen die ook vastzitten. Het wordt een soort kamp idee . Wat een mooie foto's Dees, het is bij jullie ook heerlijk weer zo te zien!
DesireeK
Geplaatst: 17-04-10 22:09
Volgens mij zit zijn halster al wat strak hoor Lisa had het erover...
KLM zal waarschijnlijk wel de eerste zijn die weer gaan vliegen.. Ze wilde proefvluchten maken vanaf duitsland maar dat mocht nog niet omdat het eigenlijk al te snel donker werd... Ze zouden ook nog een proefvlucht boven schiphol maken... daar nog niets over gehoord verder..
Noah mist jou ook vast want hij keek wel elke keer of er iemand kwam... maar vanmiddag vond ie het zeker wel gezellie Gelukkig hebben ze daar nog wat anders dan alleen burka's hahahaha...
Ja het weer is hier ook heerlijk... Heb vandaag de hele middag in mijn t-shirt gelopen... koelt s'avonds nog wel heel erg af hoor ... afgelopen nacht nog gevroren :S
Hahaha een burka bij Ilvy, dat lijkt me wel wat Heb je ook gelijk zo'n burkini gekocht haha Lijkt me op zich ook wel weer wat hebben, je bent iig niet de enige die gestrand is, dus dan maar samen er het beste van maken Maar er wordt wel goed voor je gezorgd verder daar toch?
BabbieB
Geplaatst: 18-04-10 11:17
Even spammen hoor, heb hier echt mijn buik van vol:
Ja bij de Vlietlanden doen ze het ook regelmatig... echt zwaar irritant aangezien ik Tiff er echt niet over durf te laten (ben er met zo'n geintje nog eens keihard afgekletterd een week voor ik af moest rijden, dus dat gebeurt me echt niet nog een keer ). Ik ben bang alleen dat het niet veel uithaalt om zo'n topic te openen, maar heb ook geen idee hoe je het dan wel aan zou kunnen pakken!!
_Noah
Geplaatst: 18-04-10 14:52
Wat heerlijk dat het bij jullie ook nog steeds zo lekker weer is! Geniet er maar van, dat mag wel na zo'n koude winter . Haha kijken jullie uit dat zijn halster niet te strak zit, meneer moet nog wel zijn hapjes kunnen nuttigen he . Ik zit nog 24 uur vast hoorde ik net..grrr..Vanavond is er een bonte avond, de gayboys uit de crew leek dat helemaal geweldig. Ik ga me iig rotlachen . dus dat komt goed. Arme Noah
kimtiffany
Geplaatst: 18-04-10 16:24
Zit je heerlijk op het bankje bij de gamma stal... hondjes ( jack russel en duitse herder) liggen braaf aan je voeten met de riem in je handen... in het zonnetje, relaxed, ontspannen ..... ( je hoort nu een hawaimuziekje) het volgende moment lig je languit op het de vloer, wordt je nog een stukje voortgesleept tot iedereen er zeker is dat de huid op je elleboog echt niet meer heel kan zijn.... rara wat is gebeurd??.... er kwam een kat voorbij...
_Jen
Geplaatst: 18-04-10 18:29
Leuke foto's van het veulen!! Echt een scheet.. Noah; vervelend dat je nog steeds vast zit daar maja toch het beste er van maken dan kan het best gezellig zijn
Kimtiffany; Dat is schrikken zeg! Niks ergs aan overgehouden behalve kapotte ellebogen?
Ik heb heerlijk gereden in een uitgestorven buitenbak
BabbieB
Geplaatst: 18-04-10 18:36
Zie je nou wel!
taverno
Geplaatst: 18-04-10 18:42
Ik zag je rijden jennifer.Ze was het er geloof ik niet altijd mee eens maar ik heb mooie stukken gezien. Ik vind haar erg vooruitgegaan.
Tence heeft zich vandaag kunnen uitleven in de buitenbak,meestal heb ik geen puf meer op zondag om te rijden als ik gewerkt heb.
Mijn knieschijf is ook nog steeds ontstoken na mijn val van woensdag,dus bewegen is ook niet fijn.
Nee ze moest tussendoor ook nog even laten weten dat het niet van zelf sprekend is vond het niet zo erg omdat ze daarna gelukkig weer braaf door ging Jaa het begint ergens op te lijken
Logisch dat je geen puf meer hebt na werken ik plan het rijden meestal ook om het werken heen. Lekker toch voor hem met dit weer vrij
Vervelend dat die ontstoken is!! Hoop dat het niet erger wordt... Wel geldige tetanus nog of maakt dat niet uit?
taverno
Geplaatst: 18-04-10 18:57
Ja hoor,ik heb nog een geldige tetanus. Ach,het gaat wel over eer dat ik een jongetje wordt. Ik ben wel aan pijn gewend,heb namelijk altijd pijn,vooral in mijn gewrichten.