Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amandaaa schreef:Even nog voor iedereen niet op buienradar kijken daar wordt je niet echt vrolijk van haha, ze hebben een sneeuwradar en dat zijn oranje wolkjes, die komen heel hard op ons af (had ik niet moeten zeggen
Jetta schreef:lirote schreef:ben net terug van kennismaking gesprek
ik ga een paar dag delen in de week voor een jongeman van 25 zorgen
deze jongeman heeft een onbekende spierziekte waardoor hij is gaan vergroeien en niets meer zelf kan bewegen
praten lukt nog wel alleen hij kan niet horen
met een speciaal handalfabet dat op zijn gezicht wordt gedaan je een gesprek met hem kan voeren
hij heeft een zeer hoog iq 140 en is zelfs op deze manier spaans aan het leren
hij heeft ook samen met iemand een boekje gescheven
ik heb er net een stukje in gelezen en wonderbaarlijk hoe positief deze jongen is
hij heeft een enorme indruk bij mij achter gelaten ik heb heel veel respect voor hem
dit wil de ik even kwijt
Mooi, Wilma! Ga jij dat speciale alfabet ook leren? Geweldig hoe mensen met een ernstige handicap positief in het leven staan. Ik ben zo gelukkig dat ik dat ook elke dag mee mag maken. Het is zeer inspirerend ! Veel succes en plezier in je nieuwe zorgbaan.
amanda1980 schreef:Anous, wat was nou de dekenmaat van marley?
dacht eigenlijk toch dat t te klein zou zijn, maar hij kan er zelfs nog wat in groeien
is wel weer eens nodig:P
hihilirote schreef:net een gesprek gehad met de gemeente
voorlopig gaan ze de harreweg niet strooien geen zout
na veel aandringen en verteld te hebben dat het daar juist zo gevaarlijk is met aan 2 kanten dijkje met sloot willen ze gaan proberen er zand te gaan strooien
poe wat een drama winter maar ja kan er boos over worden het maakt toch niet uit wordt er geen zomer van
(stiekum toch een beetje boos)
AnitaJoeri schreef:lirote schreef:net een gesprek gehad met de gemeente
voorlopig gaan ze de harreweg niet strooien geen zout
na veel aandringen en verteld te hebben dat het daar juist zo gevaarlijk is met aan 2 kanten dijkje met sloot willen ze gaan proberen er zand te gaan strooien
poe wat een drama winter maar ja kan er boos over worden het maakt toch niet uit wordt er geen zomer van
(stiekum toch een beetje boos)
jeetje drama winter.
Je moet ze gratis mest aanbieden,raakt Johnnie zijn mest ook goed kwijt.
met vam die ijzere dingen onder je schoenen met van die scherpe kartels zouden die nog bestaan