Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ce_lientje schreef:fieke is dat op de stal waar noble ook staat?(ben neit zo goed met namen maar ik geloof wel dat ik daar geweest ben met femke paar keer en dat ik je knapperd in de wei heb zien staan:D)
Fe_m_ke schreef:@Fieke, ik ben iig elke woensdag op stal en ik heb heel de dag de tijd. dus als je een keer omhoog zit... je weet me te vinden
Fe_m_ke schreef:Net op Wizzard gereden, eindelijk hebben we een keer 'gesprongen'ik heb echt geen dressuurklik met hem, maar wat kan dat paard lekker springen!
Ik hou zo van springen
Elke keer als ik over die hindernis heen ga denk ik 'hier leef ik voor'klinkt een beetje dramatisch maar het is wel zo!
Twinklebel schreef:Fe_m_ke schreef:Net op Wizzard gereden, eindelijk hebben we een keer 'gesprongen'ik heb echt geen dressuurklik met hem, maar wat kan dat paard lekker springen!
Ik hou zo van springen
Elke keer als ik over die hindernis heen ga denk ik 'hier leef ik voor'klinkt een beetje dramatisch maar het is wel zo!
I believe I can fly! Met Noble heb je ook gesprongen zaterdag he? Ging goed zei Sandra!