Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

B_a_b_e

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:43

ik neem mijn foto toestel wel mee.....

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:44

ik ga afsluiten en naar huis......

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 16:48

Tsjuuusss

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 17:22

Tot vanavond :wave:

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:02

goeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:24

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:43

Goedemorgen!

Wat een plannen lees ik hier allemaal zeg! Maarrruuh, Thomas in als bodyguard op het pennyhofje? _O- Ik zal hem alvast mentaal voorbereiden hierop! Misschien kan ie wel met Jack van Tessa als ridder op het witte paard bij het hofje staan, dat is wel in stijl :+

@ Mar: de deken is fantastisch! Kopen, kopen, kopen!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 08:59

Mar: Ik heb die deken vorig jaar al gekocht (ook veelvuldig gebruikt) en Pieter en Stefanie hebben em ook :+ Dus om origineel te zijn moet je echt beter zoeken _O-

@Thirz: Idd dat is een goed idee! Jack zien we idd ook heeeel graag voor ons penny hofje :))

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:03

Goedemorgen iedereen!! Ik hoop dat allen hebben genoten van een fijne, volledige nachtrust en dat de dag maar veel moois en niets dan fijne dingen brengt... BEHALVE VOOR M.S. te OZ!!
Nee, dit is inderdaad geen roze.... dit is zelfs geen paars... dit is.. dit is.... BABY LILA!

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:04

joh dat ik niet origineel was dat wist ik al hahahah
maar mooi paars is niet lelijk hoor!!

Maarrreee nu we het er toch over hebben ... Beautje Beau ik vind dat jij eigenlijk een kleuren verbod moet hebben, jij gebruikt al zoveel kleuren dat er voor de andere pennies niets overblijft! _O-

We hebben je al in lime groen gezien (okaay niet zo groen als Thom), in aqua blauw (arme beer heeft ie eindelijk een kleurtje) en in roze met paars (tja we blijven meisjes..)
:+

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:06

KimLittle schreef:
Goedemorgen iedereen!! Ik hoop dat allen hebben genoten van een fijne, volledige nachtrust en dat de dag maar veel moois en niets dan fijne dingen brengt... BEHALVE VOOR M.S. te OZ!!
Nee, dit is inderdaad geen roze.... dit is zelfs geen paars... dit is.. dit is.... BABY LILA!

okay okay ik begrijp de subtiele hint!
verder is de keuze
185 CM-DNKBLAUW
185 CM-PAARS
185 CM-BRUIN

bruin dan maar? ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:17

marjolijn81 schreef:
joh dat ik niet origineel was dat wist ik al hahahah
maar mooi paars is niet lelijk hoor!!

Maarrreee nu we het er toch over hebben ... Beautje [***] ik vind dat jij eigenlijk een kleuren verbod moet hebben, jij gebruikt al zoveel kleuren dat er voor de andere pennies niets overblijft! _O-

We hebben je al in lime groen gezien (okaay niet zo groen als Thom), in aqua blauw (arme beer heeft ie eindelijk een kleurtje) en in roze met paars (tja we blijven meisjes..)
:+

:oo Neeeeej! Ik wil geen kleurenverbod... ;(

Haha als jij dat deken wil kopen moet je dat gewoon doen hoor ;) Marjolijn, Billy-Jean en paars horen gewoon bij elkaar. Logisch dat je dat deken dan gewoon MOET hebben zelfs!!! :D Ik zou em alleen wel 1 maat te groot kopen, op die manier past ie ook nog goed als je je zadel eronder hebt om naar de binnenbak te lopen.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:18

ja die maten vind ik lastig!
volgens mij heeft ze 185. want 195 is echt veels te groot, die hangt onderhaar borst en over haar knieen
maar dan zou ik dus toch een 195 met hals moeten halen zodat het zadel er onder kan?
misschien dat het minder hangt als er een nekstuk bij zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:22

:j Dan heb je idd een 195 nodig, als je 185 koopt en die past goed zonder zadel word ie te klein zodra het zadel eronder komt. Dan kan het gaan trekken bij d'r borst en komt d'r kont bloot te liggen :+

Voor Whis heb ik normaal 195, maar heb volgens mij een 205 gekocht toendertijd. Voor het van en naar de bak lopen bevalt ie prima, je kan ook rijdend gaan zonder dat het deken ergens gaat trekken of omhoog gaat kruipen.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:30

Maar uhhhh Mayo... dan is die oranje-ne toch goed zo? Da's toch een 195? Of wil je gewoon ander kleurtje?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:37

@ Trailer Trash Chica's: Hebben jullie nog foto van hofje gemaakt?

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:37

ja de oranje zou dan goed zijn, maar die is veels te groot zonder zadel en is zonder nekstuk...zucht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:38

@Mayo: Oooh wat zonde he?... nu moet je gewoon wel die paarse kopen O:)

@Kim: Trailer Trash Chica's? Wie? Ken ik niet :n

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:47

marjolijn81 schreef:
ja de oranje zou dan goed zijn, maar die is veels te groot zonder zadel en is zonder nekstuk...zucht

Ja maar, als je nu weer een 195 koopt dan is die toch ook veel te groot zonder zadel of ben ik nou 'blond'?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:50

ja ik zou eerst efkes kijken of je hem alleen als uitrijdeken wilt gebruiken....195 is dan best wel groot voor zo'n lieve kleine poown...

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:51

Miss_Montana schreef:
@Mayo: Oooh wat zonde he?... nu moet je gewoon wel die paarse kopen O:)

Zeg Beau, wil jij niet lopen stoken in een toch al wankelende relatie tussen eigenaar en haar bijrijdster??!!
Miss_Montana schreef:
@Kim: Trailer Trash Chica's? Wie? Ken ik niet :n

Jawel, dat zijn die meiden die altijd achter de kantine rondhangen... Die met die vreselijk onbehoorlijke 'leuzen' op de staldeur... Die van die containers... Die meiden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:54

KimLittle schreef:
marjolijn81 schreef:

Ja maar, als je nu weer een 195 koopt dan is die toch ook veel te groot zonder zadel of ben ik nou 'blond'?

Ja maar dan kan je toch die 185 gewoon omdoen als ze weer op stal staat :j

Of wil jij gewoon die oranje soms houden?... :+

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 09:56

Okay eigenlijk heb je dus 2 dekens nodig. een 195 voor onder het zadel en een 185 voor op stal.

Maar dan moet je dus beide met een hals hebben :-) zucht!
ik wou dat ik dus nooit penny was geworden!

of zou het zo zijn als ik een 195 koop met nekstuk het niet te erg is dat ie te groot is? want alles is bedekt. want nu met de 195 zonder nekstuk ligt haar hele borst bloot :-)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:01

Ik heb normaal maat 195 aan deken voor Rejoice en voor Glory, en meerdere zweetdekens, maar de laatste die ik heb aangeschaft is een zweetdeken maat 205. Dat valt lekker ruim over haar achterhand heen, heeft een hals en kruissingels om de buik. Hij is van Harry's Horse. Ik kan hem zowel over het zadel heen als gewoon op stal gaan gebruiken.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 17-09-09 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:03

Nouja, je hoeft niet per se 2 dekens te hebben, ik laat de 205 ook wel eens om op stal :) In principe kunnen ze een maatje groter ook wel om hebben als ze op stal staan. Maar aangezien ik een wollen zweetdeken net wat beter het zweet op vind nemen dan fleece wissel ik de paarse op stal om met mijn 195 wollen zweetdeken zonder nekstuk. Het nekstuk vind ik eigenlijk alleen belangrijk voor het heen en weer op de drafbaan als het koud is en waait.

Met nekstuk zou het geen probleem moeten zijn met de 195 aangezien die van de EJ goed is af te sluiten ;)