Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zal hem alvast mentaal voorbereiden hierop! Misschien kan ie wel met Jack van Tessa als ridder op het witte paard bij het hofje staan, dat is wel in stijl
KimLittle schreef:Goedemorgen iedereen!! Ik hoop dat allen hebben genoten van een fijne, volledige nachtrust en dat de dag maar veel moois en niets dan fijne dingen brengt... BEHALVE VOOR M.S. te OZ!!
Nee, dit is inderdaad geen roze.... dit is zelfs geen paars... dit is.. dit is.... BABY LILA!
marjolijn81 schreef:joh dat ik niet origineel was dat wist ik al hahahah
maar mooi paars is niet lelijk hoor!!
Maarrreee nu we het er toch over hebben ... Beautje [***] ik vind dat jij eigenlijk een kleuren verbod moet hebben, jij gebruikt al zoveel kleuren dat er voor de andere pennies niets overblijft!![]()
We hebben je al in lime groen gezien (okaay niet zo groen als Thom), in aqua blauw (arme beer heeft ie eindelijk een kleurtje) en in roze met paars (tja we blijven meisjes..)
Neeeeej! Ik wil geen kleurenverbod...
Marjolijn, Billy-Jean en paars horen gewoon bij elkaar. Logisch dat je dat deken dan gewoon MOET hebben zelfs!!!
Ik zou em alleen wel 1 maat te groot kopen, op die manier past ie ook nog goed als je je zadel eronder hebt om naar de binnenbak te lopen.
Dan heb je idd een 195 nodig, als je 185 koopt en die past goed zonder zadel word ie te klein zodra het zadel eronder komt. Dan kan het gaan trekken bij d'r borst en komt d'r kont bloot te liggen

Miss_Montana schreef:@Mayo: Oooh wat zonde he?... nu moet je gewoon wel die paarse kopen
Miss_Montana schreef:@Kim: Trailer Trash Chica's? Wie? Ken ik niet
KimLittle schreef:marjolijn81 schreef:ja de oranje zou dan goed zijn, maar die is veels te groot zonder zadel en is zonder nekstuk...zucht
Ja maar, als je nu weer een 195 koopt dan is die toch ook veel te groot zonder zadel of ben ik nou 'blond'?
zucht!

In principe kunnen ze een maatje groter ook wel om hebben als ze op stal staan. Maar aangezien ik een wollen zweetdeken net wat beter het zweet op vind nemen dan fleece wissel ik de paarse op stal om met mijn 195 wollen zweetdeken zonder nekstuk. Het nekstuk vind ik eigenlijk alleen belangrijk voor het heen en weer op de drafbaan als het koud is en waait.