_sandra schreef:Hahaha...hij zei het idd. Zit weer primahoe vind je erik zijn haar liquita?? heb een nieuwe techniek bij hem toegepast hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:xan schreef:Blijf een misselijk gevoel houden, en heb erge last van hoofdpijn. Vanmiddag nog 1 X overgegeven maar sinds vanmorgen geen diarree mee gehad. Beschuitje is vanavond wel binnen gebleven.Hi Liquita, hoest met je ????
Tytje schreef:_sandra schreef:
wat vervelend voor ate. weet je hoe het komt??? ben helemaal verbaasd, dacht dat die grote zwarte fries niets kon krijgen. is echt een bikkel van een paard in mijn ogen! ga hem morgen wel een knuffel geven..
Wat heeft Ate dan?
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Nee, dat heeft hij niet gezegd. Ziet er wel goed uit. Wat is het voor creme dan?heeft hij het met je over creme gehad, had ik achter zijn oren gesmeert hihi.

LIQUITA schreef:_sandra schreef:Ik wil eigenlijk morgen nog even aan kijken, maar ik ben bang van welenne verjaardag uitgesteld begreep ik?!!!!!. Vind het zelf wel jammer als ik me niet fit voel opm'n feestje.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Aha...dat is misschien dan wel wat voor Erik. Waar kan ik het kopen, toch niet in Suriname hewonderbaarlijk! alle schilvertjes, exceem ,rode plekjes gaan ermee van je huid af! rick gebruikt het ook! echt een aanrader!.