!!!!!!!!!!!!!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!!!!!!!!!!!!!! 
linda2008 schreef:***RIJEXAMENS AFGELAST!!!***
0
ik moest vandaag wel weer naar school
wel 1e uur vrij
.

hopen dat het beetje goed gaat

ClooneyManon schreef:onee toch!! dat word spierpijn morgen. ben je hard gevallen??
ik ging stukjes maar lopen (ik heb geen zin in om weer een hersenschudding te krijgen0
patjelisa schreef:en hoe was het gisteravond?
Tonia en Henk zijn toch geweest..
) maar voor zover ik het van hun heb begrepen en het verhaal heb gehoord was het wel een geruststellende avond! adante_2007 schreef:ik was gister ook lekker vrijik moest vandaag wel weer naar school
wel 1e uur vrij
.
gelukkig niet de saaie vakken vandaag die komen morgen![]()
ik ga maar is frans leren![]()
ik zie jullie vannavond nog wel
SPRINGLES![]()
![]()
![]()
JimBeer schreef:adante_2007 schreef:ik was gister ook lekker vrijik moest vandaag wel weer naar school
wel 1e uur vrij
.
gelukkig niet de saaie vakken vandaag die komen morgen![]()
ik ga maar is frans leren![]()
ik zie jullie vannavond nog wel
SPRINGLES![]()
![]()
![]()
is er wel springles dan Dominique, ik begreep van Eline dat die niet doorging vanwege de kou?
maar we mogen toch blij zijn dat we niet in Limbo-land wonen want daar is het gewoon al -8 overdag en -13 'snachts
Ik vond het in ieder geval wel leuk gisteren. Ik denk dat heel veel mensen een veel beter beeld van de situatie hebben gekregen. En ben wel benieuwd en ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Nou dat doet dus echt pijn! gelukkig ben ik overeind gebleven
(Maak je bekend!
)
Toen won ik met 39 pepernoten!

ieder zijn talent he
JimBeer schreef:Zo ik ben goed bezig he![]()
Nog nieuw over wanneer je nu mag afrijden Linda?
FenDT schreef:Iedereen is bang voor bokt-roddels denk ik, het is verdacht stil!Ik vond het in ieder geval wel leuk gisteren. Ik denk dat heel veel mensen een veel beter beeld van de situatie hebben gekregen. En ben wel benieuwd en ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Het was inderdaad wel heeel koud vandaag! Ongeveer de hele weg naar school was 1 grote ijsbaan en ik was echt zo bang dat ik ging vallen haha. Vorig jaar had ik twee gekneusde vingers toen ik was gevallenNou dat doet dus echt pijn! gelukkig ben ik overeind gebleven