Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

én naar me broer

. Melanie_B schreef:Emmaa_ schreef:Dun is juist zo'n goed springpaard!
Beetje stom
Eigenlijk zit ik er wel over te denken om dit jaar mee te doen met de kampioenschappen maar ik heb niet het idee dat ik daar klaar voor ben.
Gisteren voor het eerst in 3 jaar tijd ofzo weer gesprongen
En het ging wel prima maar niet echt super ofzo
Niet in 3 jaar tijd
Je hebt toen nog mee gesprongen bij Frans! Was om half 6 geloof ik
Meen ook op Bailey. Pik gewoon wat lessen mee bij Frans, en oefenen
oefenen, oefenen.

Manon_S schreef:Bedankt Melanie!
En idd [naam] dat is bij Manege Beukers, erg mooie manege moet ik zeggen!

. Sabinee__ schreef:Ik heb dat lekkere chocolade pakket gewonnen van almere4youuuuu !
Sabinee__ schreef:Kom lekker bij ons rijden.
Melanie_B schreef:Pff.. ben even aan het bedenken in welke les ik wil gaan rijden en welke dag voor aankomende week..
dus ik ga volgende week niet rijden, ach ja wel springen op woensdag dan he
Ahtnamas schreef:Melanie_B schreef:Pff.. ben even aan het bedenken in welke les ik wil gaan rijden en welke dag voor aankomende week..
Ja stom he, tweede kerstdag zijn er vast ook geen lessendus ik ga volgende week niet rijden, ach ja wel springen op woensdag dan he
Melanie_B schreef:Ahtnamas schreef:
Ja stom he, tweede kerstdag zijn er vast ook geen lessendus ik ga volgende week niet rijden, ach ja wel springen op woensdag dan he
Ik kan 2 weken niet in mijn eigen les rijden.. a.k woensdag niet, en die week daarna ook niet.
maar ik wil graag les van Frans.. Welke dagen/tijden geeft Frans les?

Melanie_B schreef:Gaat er toevallig nog van de week een les springen???
Liisette_ schreef:Mel, Frans geeft les op Dinsdagvond, woensdagavond en vrijdagavond
Liisette_ schreef:Melanie_B schreef:Gaat er toevallig nog van de week een les springen???
Vrijdagavond springen ze toch altijd?!
Volgens mij negen uur, maar ook zijn dat het tien uur is