@ Fransis, dat bontwasmiddel van mij is vet goed! Na heel ffies wrijven (gewoon met je hand) weer helemaal fluffy en het ruikt lekker!! Kan mn neus erniet uithouden hihi Dit is het, alleen flesje heeft een iets andere vorm
haha zeg maar wanneer en hoelaat jou het beste uitkomt!! Joyce, die vriendin van je broer is dat toch die die schoonheidssalon heeft? die deed toch ook nepnagels, want mijn buurvrouw gaat trouwen, dus wil nepnagels, neemt zij nog nieuwe mensen aan??
vanochtend mn verstandskiezen laten trekken. ik vond het echt zoooo eng... ik lag helemaal te shacken in de stoel toen hij me ging prikken. maar het viel echt mee! hij had ze alletwee binnen een paar minuten eruit hij heeft gelukkig niet hoeven snijden en ook niet hoeven hechten. heb nog geen pijn, alleen een beetje een stijve kaak...
3 luchtjes, badolie,badcream,gooise vrouwen seizoen 4, boek van carry slee ( hihi grote carry slee fan:P ), boek van willem holleeder uhm chocolade letters,suikergoed das was t geloof ik wel sown beetje
@t tis echt beterdat je er (nog?) geen last van hebt!