Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stef_Winston schreef:Ik wil trouwens de volgende op Winston gaan doen!
Ga ik hem wel vlechten
Hij heeft echt het irritantste haar dat er is gewoon
Jorine_Falco schreef:Gaaf Steef! Net als vroeger haha, Jorine falco steef winston HAHA
En Romy gaat dan op Aron!

En hoe was het gisteren op de manege dames? Jullie hebben weer leuke foto's gemaakt! palousa_boy schreef:was zeker koud gister, dacht ff lekker op het strand wandelingetje maken, ben toch snel het bos in gegaan want was toch wel erg koud, mn hele gezicht bevroor. maar uit de wind was het wel lekker in het zonnetje. was vandaag beter geweest denk ik, maar de zon scheen weer niet
ja jammeer dat het gisteren niet ietsje warmer was, want zonnetje was lekker te doen. x_sabine schreef:Oke, tof !
Ik pm je even een foto
? haha nouja als falco nog ziek is ga ik hem wel op hem doen. Hij kan het wel gewoon dusjaa
Jorine_Falco schreef:PEPITO? haha nouja als falco nog ziek is ga ik hem wel op hem doen. Hij kan het wel gewoon dusjaa
want lekker doorzitten doet tie niet vind ik whahahahhahahahahahha

en dan hoeven we niet dat gedoe te hebben met wisselen

palousa_boy schreef:was zeker koud gister, dacht ff lekker op het strand wandelingetje maken, ben toch snel het bos in gegaan want was toch wel erg koud, mn hele gezicht bevroor. maar uit de wind was het wel lekker in het zonnetje. was vandaag beter geweest denk ik, maar de zon scheen weer niet
Gelukkig waren ze zo aardig dat ik bij thuiskomst lekker binnen mocht zitten met een kopje warme thee