Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze kan wel goed draven
, en zit heerlijk door volgens eigenaar (en Margriet die op geen enkel paard kan doorzitten....).
. kooslover schreef:En Antoinette, misschien kan ik wel mee (Alleen bedoel je denk 8 Aug, want dat is op vrijdag)

. Jullie hebben het wel naar jullie zin daar
. Worden er nog foto's gemaakt als aandenken
.
Waar zul je bang voor moeten zijn? 

. Maar klinkt idd niet best... Weten ze ook waardoor het komt?
.
)

.
). Die vind ik altijd wel heel erg leuk! Heb ik voor mijn mams en eline gemaakt en dit keer ook voor mezelf! 

(Nynke en Paco lopen wel al weer
)
. Was erg leuk wat een droppie is dat zeg! Ze liep netjes mee vanuit het land naar stal toe (is best wel een stukje lopen over een fietspad). En met poetsen en zadelen gedroeg ze zich ook voorbeeldig! Toen kwam het grote moment... Ik ging erop
. Ze luisterde erg goed en voor zo'n oudje heeft ze nog flink wat pit
. Af en toe kakte ze wel in, maar ze had ook af en toe flink het tempo erin! Ik heb ook een galopje met dr gedaan, wat ging ze toen hard! Owww en tölt lijkt veel op draf maar je merkt wel het verschil
. Bij mij ging ze een paar keer tölten in plaats van draven... Was wel grappig, maar ze zit met allebei wel heerlijk! Ook in de galop zit ze super, dit is denk het eerste paard wat ik wel zonder zadel wil uitproberen
.
. Het is echt een super leuke pony! Zo eentje hoop ik ook nog tegen te komen!
) Klonk wel heel enthousiast ja
.