Hahahaha volgens mij kan Sjaan geen tolt . Ze kan wel goed draven , en zit heerlijk door volgens eigenaar (en Margriet die op geen enkel paard kan doorzitten....).
Maar het valt nog best mee hoor... Heb Atlas als verzorgpaard, rij en zorg soms voor Komiek. Sjaan gaat ik dan nu ook een keertje rijden en Haglama heb ik 1 dag verzorgt .
En was het vandaag leuk, kleren kopen met je broer(tje moet zeker ook tussen haakjes )
Ik ben eerst naar Lune geweest, toen naar het strand met alle honden en vervolgens nog even naar NWH. Dacht dat ze bij Action van die goedkope normale agenda's hadden, maar blijkbaar dit jaar niet
Ben uiteindelijk niet wezen shoppen met mijn broertje... Nu gaan we morgen. Hij is bij de dokter geweest om een moedervlek te verwijderen .
Ennuh Sas bij de Hema kan je ook van die leuke foto agenda's bestellen (op internet). Daar kan je dan je eigen foto's in zetten en ook alvast de verjaardagen van de mensen die je niet wil vergeten (bijvoorbeeld mijn op 5 september ). Die vind ik altijd wel heel erg leuk! Heb ik voor mijn mams en eline gemaakt en dit keer ook voor mezelf!
Mijn les ging vandaag niet door en Ontaro was ontzettend dwars en drammerig.. Ik denk dat ik echt weer wat nieuws moet gaan bedenken want het lijkt wel of hij zich gaat vervelen omdat het te 'makkelijk' wordt.. Even nieuwe oefeningen bedenken dan maar!
Vandaag naar een kasteel geweest met Major en Jock en natuurlijk Antoinet, was erg leuk om te doen. Alleen zijn we nu wel allemaal moe. Helaas nog 1 nachtje en dan weer naar NL terug.
Ik heb net op de ijslander Sjaan gereden . Was erg leuk wat een droppie is dat zeg! Ze liep netjes mee vanuit het land naar stal toe (is best wel een stukje lopen over een fietspad). En met poetsen en zadelen gedroeg ze zich ook voorbeeldig! Toen kwam het grote moment... Ik ging erop . Ze luisterde erg goed en voor zo'n oudje heeft ze nog flink wat pit . Af en toe kakte ze wel in, maar ze had ook af en toe flink het tempo erin! Ik heb ook een galopje met dr gedaan, wat ging ze toen hard! Owww en tölt lijkt veel op draf maar je merkt wel het verschil . Bij mij ging ze een paar keer tölten in plaats van draven... Was wel grappig, maar ze zit met allebei wel heerlijk! Ook in de galop zit ze super, dit is denk het eerste paard wat ik wel zonder zadel wil uitproberen .
Ik kan alleen maar hopen dat mijn toekomstige paard/pony net zo'n schatje is als haar! Echt ze luisterd zo goed en dat bij een vreemde! De terug weg naar het land ook.... Ze stapte gewoon heel netjes aan de hand mee naast de fiets. Had ik nog nooit gedaan maar zo doet de eigenaar het ook altijd en Margriet heeft dat ook gedaan dus ja waarom niet.... En Sjaantje doet ook dat perfect . Het is echt een super leuke pony! Zo eentje hoop ik ook nog tegen te komen!