Je kon overal zo doorlopen, zelf blijven zitten in sommige atracties.
We ging 3x achter elkaar in het schommelschip, helemaal in de punt, echt lachen!
Zitten we net in de Vliegende Hollander roepen ze om dat er storing is!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar dat waren me laatste

Er moet echt iets mis gegaan zijn met drukken, die geur, dat hoort gewoon niet.. Tenminste dat lijkt mij..
En anders ben ik blij dat we verder niet zulke "nieuwe" boeken hebben. 
Maar hij vond het wel leuk!!

hestejente schreef:Ik ben alleen maar 1 keer op buitenrit geweest, op Urnie! En in het donker, het enige wat ik kon zien waren Jolinde's billen

AnnemiekvM schreef:Ik weet ook nog een keer dat je achterom keek en toen stond er net een koe op ofzo en toen draaide Tommie zich om en toen viel je er ook afNou, die bosritjes met jullie mis ik wel hoor! Wat heb ik gelachen. En die keer met Nixie... Opeens viel ze bijna en lag ik er zo af. Dat ik zei dat ik doodging was echt een giller. Hoe kom ik er op haha. Had wel flink hoofdpijn...
Ben er trouwens wel vaker afgevallen met buitenritten begeleiden, he Sanne..

AnnemiekvM schreef:Dat is niet je idee.... Het is zo haha.
Shetjjee__x schreef:owja ik als je in/uitstappen ook buitenrit noemt ik ook!
weet alleen niet meer op wiemaar dat waren me laatste
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:Ik ben alleen maar 1 keer op buitenrit geweest, op Urnie! En in het donker, het enige wat ik kon zien waren Jolinde's billen
Serieus? Maar 1 keer? Hoe lang heb je eigenlijk op de manege gereden?
Ik heb in de afgelopen 3 jaar echt heel veel buitenritten gemaakt, vooral in de zomer!
Ik moet zeggen dat we het nu zelden doen. Sinds de overname hebben we het niet meer gedaan. Maar het komt ook omdat het nu nog te donker is tussen 8 en 9, het komt in de zomer vast wel weer.
SuusKiiss schreef:hoelaat/op welk zender is dat?Jullie moeten vanavond wel Holland's Got Talent kijken als jullie mij willen zien