@Tytje, mooie
van Tyrone, en wat een lief koppie van Val. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

van Tyrone, en wat een lief koppie van Val. 
. 
LIQUITA schreef:Helaas kan ik de foto van Tyrone niet zien.

meelen schreef:LIQUITA schreef:Helaas kan ik de foto van Tyrone niet zien.
Ik ook niet meer.

is dat Tyrone???? Ziet er echt goed uit

LIQUITA schreef:Pffft...gelukkig ben ik op tijd
.
LIQUITA schreef:Pffft...gelukkig ben ik op tijd
volgens mij ben je nu toch echt te vroeg

Yinari schreef:Even onder de naam van Xan een berichtje van Winnitou: hallo allemaal, ik begin al poepie bruin te worden op de camping (heb een hekel aan de douche daar).
![]()
Fijn om te weten hoor!
De koffie is snel gezet dus als jullie langs willen komen zijn jullie welkom. (geversduin nr 423).
Hé, daar ben ik gisteren nog langsgelopen bij een lekkere duin- en strandwandeling. Ook toevallig!
xan schreef:Oh, ik vergeet helemaal te vertellen dat ik gister nog even lekker geshopt heb !
2 nieuwe chabrakken gekocht. Met bijbehorende vesten voor Joline en mij !!!
1, Oranje met grijs. Staat ons allemaal prachtig, en 1 lichtblauw met grijs.
En een nieuwe rijbroek besteld.

winnitou schreef:xan schreef:Oh, ik vergeet helemaal te vertellen dat ik gister nog even lekker geshopt heb !
2 nieuwe chabrakken gekocht. Met bijbehorende vesten voor Joline en mij !!!
1, Oranje met grijs. Staat ons allemaal prachtig, en 1 lichtblauw met grijs.
En een nieuwe rijbroek besteld.
En nu ga je het geld dat je er afgepingeld heb met de koop van je paard uitgeven.
.
xan schreef:Ik zit al de hele avond te wachten op jullieHai Liquita, wat zijn we allemaal lekker op tijd![]()

xan schreef:Gelukkig maar, staat ze nu weer op het land?Hier is alles OK.
Hoorde dat met Xandra ook alles goed is gebleven.
Waarschijnlijk had ze toch zo'n honger dat ze op stal heel veel hooi en stro heeft gegeten, en veel water heeft gedronken.
Waarschijnlijk was dat een beetje te veel van het goede.