Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Ik zou me paard waarschijnelijk in een vertrouwde omgeving laten inslapen, en niet op een nieuwe en onverkende grond
Flevolander schreef:Kirsten_S schreef:Ik zou me paard waarschijnelijk in een vertrouwde omgeving laten inslapen, en niet op een nieuwe en onverkende grond
Wat versta je op een vertrouwde plaats dan want als je dan zijn eigen stal bedoeld wordt het al moeilijk, aangezien je dan met de afvoer van het "kadaver" zit. Aan een dood paard kan je niet trekken zeggen ze wel is... Rendac(bedrijf dat voor het transport zorgt van dode dieren en slachtafval) komt het erf niet op en de eigenaar moet dus zelf zorgen dat het kadaver aan de kant van de weg licht... Nou geloof me, dat geeft een hoop rommel hoor als je een dood beest met een trekker door de stalgangen moet trekken..
!
. Ik denk dat ik morgen chocolade wolkentaart ga bakken
. En ik moet leren voor wiskunde
uitdelen

Flevolander schreef:Kirsten_S schreef:Ik zou me paard waarschijnelijk in een vertrouwde omgeving laten inslapen, en niet op een nieuwe en onverkende grond
Wat versta je op een vertrouwde plaats dan want als je dan zijn eigen stal bedoeld wordt het al moeilijk, aangezien je dan met de afvoer van het "kadaver" zit. Aan een dood paard kan je niet trekken zeggen ze wel is... Rendac(bedrijf dat voor het transport zorgt van dode dieren en slachtafval) komt het erf niet op en de eigenaar moet dus zelf zorgen dat het kadaver aan de kant van de weg licht... Nou geloof me, dat geeft een hoop rommel hoor als je een dood beest met een trekker door de stalgangen moet trekken.. :(:)

)
) en nog even haar gepoetst.
Echt leuk! 
heerlijk gevoel!

) als alles gespoelt en gelakt is
!
. Misschien een keer op cursusweek ofzoiets

) gekocht en die ligt lekker op de barbecue en dan lekker met saté en brood
! Mmmm!