stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:39

AnneOmie schreef:
Ja je moeder start idd ook vanavond Tong uitsteken

Lijkt Banjer wel in je avatar Mayo Haha! Tong uitsteken

haha ja daar lijkt ie idd wel wat op Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:52

goedemorguh dames! Cool

het is stralend weer! maar helaas (of toch niet:P ) doet rosanne het hele weekend wild rose..
Me vriendje is woensdag jarig en ik ga zo straks het stadje in en lekker verjaardagskadootje shoppen Haha!
en vanavond viert ie het dus drukte alom! Clown

@ellen geef het shabrakje maar aan rosan,ze weet ervan.

Wat balen dat zirano zo pijn heeft zeg,maja dan wordt ie straks wel beter Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 15:15

Ja hoplijk is snel alles achter de rug en kunnen we deze periode snel vergeten.Morgen ga ik weer lekker naar hem toe.en Maandag hoor ik meer wanneer hij eventueel naar huis toe mag.Voor iedereen die wedstrijden heeft heel veel succes en vertel het morgen op Bokt,want dan weet ik hoe iedereen het gedaan heeft.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 17:45

@Naadje: Ik heb Roos wel gezien, maar wist nog niet dat ik het dekje ook aan haar kon geven... Ik was al weg toen je je bericht schreef.

@Zirano: Thnxx dat je Bella even onder handen genomen heeft. Ze leek het allemaal wel lekker te vinden hihi.

Maar of het nou daardoor kwam, of door het weer, of door een grassprietje wat scheef stond, of door dat meisje met haar paard in het Twiske..... Bella is in elk geval met mij erop achterover geklapt. En bij me weggelopen Huilen
Ze ging steigeren, en daar gingen we. Volgens met meisje wat haar paard aan het uitlaten was struikelde ze, of ze verstapte zich, waarschijnlijk tijdens het steigeren dus. We stonden ook op een schuin dijkje, want ik stuurde haar net van dat dijkje af om het fietspad op te gaan, het Twiske weer uit. Bella rende dus weg, dat fietspad op. Meisje vroeg aan mij of het goed met me ging, en ik kon alleen maar roepen: 'pak haar, pak haar asjeblieft!'. Ik heb Bella geroepen met verstikte stem, want ik was behoorlijk in paniek. Mijn been deed ook erg zeer. Het meisje liep met haar paard aan de hand naar Bella. Maar Bella liet zich niet pakken, en draafde weg...
Toen heb ik Brenda gebeld, daar dacht ik als eerste aan! Die kon dan met haar scooter de weg op, en haar opvangen. Maar gelukkig was ze al opgevangen door mensen die op dat fietspad aan het wandelen waren.
Brenda was er al HEEL snel, met Robin. Brenda nam Bella over, en is met haar naar Taams teruggelopen, en ik achterop bij Robin op Brenda's scooter.
Het ging allemaal zo snel.... voor ik het doorhad lag ik op de grond. Ik ben heel erg geschrokken, dat snappen jullie wel.. Bella denk ik ook wel. Voorlopig ga ik niet meer naar buiten, of met iemand anders, staprondje.
Het allerergste vond ik dat ze wegliep.. dat ze niet bij me bleef...
Mijn been gaat wel een beetje blauw worden denk ik, ik zie al wat blauwe stipjes, maar volgens mij valt het wel mee gelukkig. De plek (binnenkant van mijn linker knie) is wel erg gevoelig, pijnlijk. Maar ik kan er gewoon op lopen! Haha! Haha!
We hebben nog mazzel gehad. Het had ook op het asfalt kunnen gebeuren, of wat dan ook. Ook Bella heeft er zo te zien niets aan overgehouden, misschien wat spierpijn ook.

Mensen veel succes vanavond, met de wedstrijd! Pling

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 18:52

Dat is zeker schrikken,Je moet binnenkort met Luc het Twiske ingaan dat omdat je dan zelf ook over de angst heen komt.
Heel veel sterkte en ik heb je een PB gesturd.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:01

He bah Ellen wat n pech. Snap dat je erg geschrokken bent zeg. Dat ze weg liep.... malle Bella! Gelukkig valt t allemaal nog wel mee, hoop dat je been niet heel erg blauw gaat worden. En idd snel weer met iemand mee t Twiske in en niet zo'n doos worden als ik en niet meer durven hoor!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:08

Iedereen die vanavond wedstr heeft: doe je best!
En iedereen die morgen rijdt ook natuurlijk! Ik kom pas laat want kan pas na de wedstr rijden en heb niet zo'n zin in de hele dag in de kantine te hangen. Heb ook nog veel te doen in huis dus dat komt goed uit.
Ben benieuwd naar de punten.

PaulineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:28

He Ellen, dat is schrikken zeg. Ik hoorde het al op Taams dat je eraf gegaan was. Ik kwam net terug van een rondje met Ko. Ik ken maar al te goed de paniek dat je paard niet bij je blijft. Stal was al dichtbij en Bella kent inmiddels de weg Knipoog Ik wil het komend weekend wel een stapritje met je maken met Ko als je dat wilt. Hopelijk valt je been mee, maar weet uit ervaring dat blauwe plekken na een paar dagen steeds gekleurder worden Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 19:39

Hebben jullie het stokje doorgegeven?Eerst Pauliene blauw das nu ok dan Ellen blauw,wat een blauwe toestand.Jullie moeten harnasjes gaan aanschaffen hoor.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 20:12

Ja, Pauline, dat wil ik wel hoor! Haha! Ik wil echt niet de hele winter 'binnen' blijven! Haha!

Ik zal ff naar me pmmetje kijken Marjan, thnx Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 22:24

jemig zeg ellen! je moet idd wel erg geschrokken zijn! sterkte ermee! enne, binnekort gewoon weer lekker t twiske ingaan howr Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 22:56

Ben weer helemaal trots op Daan en Omar Party!! Ze waren 2x2e in de B met 189 en 192 punten Go jij! Go jij!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 22:58

wieee iedereen had super punten Haha!

Ik was de eerste proef 2e met 183 Haha! Want hij ging er echt vet hard vandoor! en de tweede proef was ik eerste met 195 Haha! dus 3 winst en me eerste wedstrijd! Helemaal toppieee:D

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:00

Hey netjes Willie Haha! Goed gedaan joh! Jammer dat hij zo hard ging in de 1e proef!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:00

haha jaa maar vond het eigenlijk wel grappig

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:05

Ik was echt helemaal verbaasd dat Larmy zo stout was Bloos! Nagelbijten / Gniffelen Vond het niks voor hem om zo stout te zijn Haha!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:24

goed gedaan wil! gefeliciteerd Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:46

Jeej, bokt doet het weer? (nouja, bijna, het stylesheet wordt niet geladen, dus alles is wit! haha)
Willie, nogmaals gefeliciteerd!! Haha! Haha!
en jij ook Annemiek, met Omar's puntjes!! hihi
Je bent vast wel erg trots op hem!

En Mayo: Ik ga wel weer het Twiske in, maar toch niet meer met zo'n wind... :S
Succes morgen met je wedstrijd!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:49

Hoe gaat het met je been Ellen? Zal wel flink blauw worden Scheve mond

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 23:53

Been is flink gevoelig. Is wel een beetje blauw, valt allemaal gelukkig erg mee! Haha!
Hopelijk is Bella net zo geschrokken, en doet ze dit NOOIT meer he hahaha
Wat IS het toch een apart beest. Maar ja, het blijven dieren he... ongelukje zit in een HEEL klein hoekje, of achter een heel klein grassprietje, of... haha

Ik ga slapen! morgen vroeg op, ben om 9uur al op stal! Doei!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 00:24

Trusten Ellen Doei!

Ik ga ook zo slapen, trusten allemaal Doei, doei

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 00:24

ellen morgen als het niet gaat laat je het me even weten?
ik zal haar wel even los doen als ik op stal ben Knipoog
bella was ook wel erg druk met terug lopen dus ben ik er maar op gaan zitten (zonder cap) want ik dat als we gaan ga ik mee want ze gaat niet meer alleen zonder ruiter het twiske in Tong uitsteken
maar wat kan die hart door stappen zeg en gek doen met dr hoofd Tong uitsteken malle knol.
het lijkt mij ook wel een goed idee om met pauline tegaan of een keer met luuk, luuk weet ook wel wat je moet doen als ze zo hart en vervelend gaat doen. ook pauline weet het wel hoor hahaha.

robin heb 4 winstpunten voor het eerst l1 gestart dus ging erg goed Haha!
en shirley heb gewoon 5 winstpunten niet normaal in de eerste proeg had ze 211 pinten dus 3 winstpunten en in de 2e proef had ze 203 punten dus 2 winstpunten dus die gaat ook volgende maand l1 starten Haha!
en dick had 2 x 171 punten.
Laatst bijgewerkt door brenpasbeau op 19-11-06 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 00:27

ik ga ook slapen truste allemaal en veel suc6 morgen iedereen die nog moet starten.
oja mayo ik heb je handschoenen uit dancer zijn voerbak gepakt want hij was ermee aan het spelen. maar ik heb ze mee naar huis genomen dus je krijgt ze morgen mee terug. ze zitten erg warm op de scooter Tong uitsteken was er erg blij mee dat je sze was vergeten want ik was me handschoenen ook vergeten thuis Tong uitsteken

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 10:40

pascha7 schreef:
ik ga ook slapen truste allemaal en veel suc6 morgen iedereen die nog moet starten.
oja mayo ik heb je handschoenen uit dancer zijn voerbak gepakt want hij was ermee aan het spelen. maar ik heb ze mee naar huis genomen dus je krijgt ze morgen mee terug. ze zitten erg warm op de scooter Tong uitsteken was er erg blij mee dat je sze was vergeten want ik was me handschoenen ook vergeten thuis Tong uitsteken

hahaha, was t toch nog ergens goed voor dat k ze vergeten was Tong uitsteken
bedankt voor t meenemen! Haha!
ik had er helemaal niet meer aan gedacht.....

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 11:52

Mogguh Gaaaap Ben echt heel aso net pas wakker!