stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 18:23

Anoniem schreef:
Dankje Mo :)

Heb m'n ma trouwens naar m'n lens laten kijken Lida... Waarschijnlijk moet m'n lens én body terug naar Sony.. Maar ik ga straks eerst met een schrapkaartje kijken hoeveel ik tussen m'n lens vandaan kan halen :) Scheelt misschien toch al wel een hoop. En thuis ded ie het al minder dus misschien ook door de luchtvochtigheid :)

vind echt balen voor je maar de foto's die je hier laat zien zijn echt cool (kan ook niet anders dan met zo'n model)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 18:46

Anoniem schreef:
Sjongejonge ik probeer een mailtje te versturen en meteen gaat m'n internet 500 lichtjaren trager...
Nouja moet ook even eten, dus ik ga maar eens eten en dan kijk ik daarna of hij klaar is :)

bedankt ik heb eerste bericht ontvangen
verheug me nu al op de 2e

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:38

Sorry hoor, was effe eten, ben nu de 2e lichting aan het laden & opsturen :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-09 19:39

Anoniem schreef:
Sorry hoor, was effe eten, ben nu de 2e lichting aan het laden & opsturen :)

ik ga zo tv kijken maar wist dat je eten was
hartelijk dank

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 19:48

Zo, deel 3 is nu ook verstuurd :D

Ik vind het maar koud worden :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-09 16:53

Anoniem schreef:
Zo, deel 3 is nu ook verstuurd :D

Ik vind het maar koud worden :(

hartelijk dank heb alles ontvangen
zitten hele leuke bij

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-09 20:37

hee lida, heb toch maar de schaar erin gezet:). Het is wel ff wennen, en het middelste deel staat nog niet helemaal, maar Mariska zei dat het met de tijd wel moet gaan staan. Dus ben benieuwd, en anders haal ik toch maar alles eraf:P. haha

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-09 19:14

Zo vandaag na ruim 6 jaar weer eerste x dressuur gereden met de kar (wedstrijd). We zouden eerst niet gaan want Ww hoest maar besloten om te kijken wat de pony zou doen hem (lekker lang laten lopen dus niet in de krul(dan heeft hij niet benauwd) en dat ook uitgevoerd. Het laden thuis ging prima (longeerlijn even nodig maar dan gaat hij ook direct) en prima rit gehad.
Daar ingespannen en helaas in de regen gereden maar wel lekker. Proef was in binnenbak van 20x 40 maar gaf ook geen problemen hij keek er totaal niet anders van evenals de kantine daar had hij ook niks van. Heerlijk gereden en pony had goed zijn best gedaan. Kwam later de uitslag waren we 2x 2e mat nog winst ook 181 en 182 punten.
Ik helemaal blij en terug reis ook weer super gegaan.
Kortom een geslaagde dag.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 19:50

Flurk schreef:
Zo vandaag na ruim 6 jaar weer eerste x dressuur gereden met de kar (wedstrijd). We zouden eerst niet gaan want Ww hoest maar besloten om te kijken wat de pony zou doen hem (lekker lang laten lopen dus niet in de krul(dan heeft hij niet benauwd) en dat ook uitgevoerd. Het laden thuis ging prima (longeerlijn even nodig maar dan gaat hij ook direct) en prima rit gehad.
Daar ingespannen en helaas in de regen gereden maar wel lekker. Proef was in binnenbak van 20x 40 maar gaf ook geen problemen hij keek er totaal niet anders van evenals de kantine daar had hij ook niks van. Heerlijk gereden en pony had goed zijn best gedaan. Kwam later de uitslag waren we 2x 2e mat nog winst ook 181 en 182 punten.
Ik helemaal blij en terug reis ook weer super gegaan.
Kortom een geslaagde dag.

gefeliciteerd! :D Fijn dat het zo goed ging! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 09:06

Dank
Zit hier nog wel steeds na te genieten van de fijne dag van gisteren

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-09 16:42

Fijn dat je me les woensdag wil over nemen Zippo
Na deze week kijken we wel weer even of er nog 1 week bijkomt of dat het probleem is opgelost.
Ga voorlopig alleen maar even stappen, wandelen en losgooien
hopen dat het daarmee verbeterd en ga toch veerts ook nog even naar laten kijken en luisteren al moet ik wel zeggen dat die Foene griek wel goed werk doet

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 18:55

@ Lida - is goed hoor ;) , ik hoor het wel hoe het die week erna gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-09 20:48

Hij was vanmiddag nog flink aan het hoesten Lida :o was op stal en na het rijden stond ik nog te trutten met een vriendin maar hij klonk niet zo lekker :( Vincent doet het ook trouwens, heel prettig dus heb maar niet te veel gedaan vandaag, beetje gedraaft en 3 of 4 rondjes galop maar hij had ook niet echt veel zin.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 16:18

voor de geintreseerden hier en de meelezers

Ik heb net de Da bij WW laten kijken en luisteren.
Het hoesten duurt me te lang.
Gelukkig werd bevestigd dat ik goed bezig was en moet ik op dezelfde manier bezig blijven dat houd in licht werk en hij krijgt nu een week lang antibiotica + foene griek.
Ook is er gelijk even naar zijn hoofd gekeken en ik hoefde me geen zorgen te maken had niets met verloudheid te maken maar met wisselen moet vanzelf overgaan
Kortom dat betekend dat ik deze week niet LES maar volgende week waarschijnlijk weer wel
bedankt voor jullie aandacht en hulp

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:23

Gelukkig dat het alweer beter gaat met WWtje Lida!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-09 16:24

Sharon_Jims schreef:
Gelukkig dat het alweer beter gaat met WWtje Lida!

dank hoe gaat het met die van jouw?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 16:26

Gaat gelukkig ook al een stuk beter!

Gisteren zijn we naar de dijk wezen wandelen! Daar wilde hij eigelijk flink rennen!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-09 20:57

Hoi meiden,

Lida, Fijn dat het beter gaat met WW en die holtes met het wisselen te maken hadden volgens de DA. Welke DA had je laten komen?

Sharon, Ik las dat Jimy al weer praatjes kreeg, fijn dat het beter gaat. En die kleine, is die al iets opgeknapt? En btw, hoe zit het met de wintersport nav het laatste mailtje O:)

Maiken, hoe laat moet je starten zondag of heeft Donna de startlijsten nog niet gemaild? Ga je nog mee Louise, kan je met mee meerijden!

Ik kom in plaats van woensdag, vrijdagavond pas terug.... Met de overdagboot ipv het vliegtuig. Wordt een erg lange dag. Ik ga om 2.00 's nachts hier van boord af en ben om 5 uur 's middags in Hoek van Holland :Z Dan moet ik nog naar Zestienhoven omdat daar mijn auto staat....

Dit weekend ga ik Luke weer longeren en dan ga ik er maandag weer op, alleen maar om 'zeker' te weten dat hij straks ook niet goed loopt bij de DA :o

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 00:20

@ Mo - nee ik heb nog geen groepsindeling ontvangen, maar zodra ik 'm heb hoor je van mij. (Je hebt pb)
Ga je ook mee zondag Louise?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 09:24

MO stuur morgen weer een reminder uit naar iedereen dan willen we dit weekend alles regelen!

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 10:07

Flurk schreef:
voor de geintreseerden hier en de meelezers

Ik heb net de Da bij WW laten kijken en luisteren.
Het hoesten duurt me te lang.
Gelukkig werd bevestigd dat ik goed bezig was en moet ik op dezelfde manier bezig blijven dat houd in licht werk en hij krijgt nu een week lang antibiotica + foene griek.
Ook is er gelijk even naar zijn hoofd gekeken en ik hoefde me geen zorgen te maken had niets met verloudheid te maken maar met wisselen moet vanzelf overgaan
Kortom dat betekend dat ik deze week niet LES maar volgende week waarschijnlijk weer wel
bedankt voor jullie aandacht en hulp

Hey!
Goed dat je hem na hebt laten kijken en fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen! :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 20:15

Nou vandaag dan Ww zeld zijn medicijnen gegeven en de capsules at hij zo uit de hand dus dat was mooi meegenomen. Nu hopen dat hij er nog 4x intrapt dan zijn ze op. De pasta lukt wel maar niet van harte. Verder wat Ww betreft geen nieuws
Wel wil ik nog even delen dat ik vandaag in Kootwijkerbroek ben geweest. De FNRS wil menproeven in het leven roepen en manegehouders of mensen zoals onze stalhouder activeren om hieraan mee te werken en je kunt dan het geleerde toetsen in een rijbaan dus wie weet ligt er nu een nieuwe uitdaging voor mensen die ook willen mennen maar niet op straat durven of willen rijden ik wil ze gaan jureren en les gaan geven aan de menners dus wie weet onze accommodatie voldoet in ieder geval aan de eisen nu nog de mensen activeren om mee te doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 20:38

Ik zou het best grappig vinden om te mennen, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden met Vincent of Equador :P

Wel lekker dat hij gewoon die capsules in een keer nam Lida :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-09 20:41

Anoniem schreef:
Ik zou het best grappig vinden om te mennen, maar ik denk niet dat het een succes gaat worden met Vincent of Equador :P

Wel lekker dat hij gewoon die capsules in een keer nam Lida :D

nee je moet dan denken aan paarden van onze stalhouder of een geleende combinatie van een stalgenoot

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 18:40

@ Mo - ik moet zondag om 11.00uur crossen, weet jij misschien hoelang 't rijden is?? :D