edit: weet iemand of er een centraal topic is over beroepen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en een samenvattingmaken is best veel werk als je betere dingen te doen heb. (nee niet eens bokt...)

maar mijn vriendinnen hebben bedacht vanavond te gaan stappen en ik heb bedacht morgenochtend hard te gaan lopen. hihi, ik ben moe morgenmiddag

)
Is sperwerskijken nog steeds leuk in de regen?

)
was wel leuk. En zoals julie mischien weten, ben ik niet echt een racemonster te paard (het komt erop neer dat ik niet erg goed hard durf, bv. in het bos. nog maar 1 keer gedaan) en ik had dus besloten dat het tijd werd om toch maar mee over het eikenlaantje te gaan,(lang recht pad in het bos waar je de paarden mag laten gaan) ik moet toch niet bang zijn om een rengalopje te doen als ik op trektocht wil? maar de paarden waren erg druk want dit was 1 van de eerste keren eikenlaantje van het seizoen. dus toen we op het punt stonden ze te laten gaan viel er iemand af.... gelukkig niet erg hard maar daar ging mijn goede voornemen
ik hoop dat ik de volgende keer weer durf
want ik denk dat als ik het een paar keer gedaan heb ik het vanzelf leuk ga vinden. maar aan het weer te zien komen er niet veel buitenritten meer aan
maar mijn conditie moet ik toch ook maar wat gaan opschroeven
is hardlopen leuk? 

Op het lamoen, op de brave fjordjes zeker 

en we kregen zelf ook op onze kop omdat we te hard gingen. In het begin vond ik het inderdaad wel eng, want ik had niet verwacht dat het zo hard ging
maar na een tijdje was het wel leuk. Alleen dat was zo lang geleden en nu durf ik niet meer ben ik bang
maarja, even doorbijten
ik zit op een kleine mieper. hij rent weg als de bal; naar hem gegooid word
maar woensdag weer een les. kijken of het dan beter gaat met de paardjes.