Twinklebel schreef:Ja, doe je ook mee? Zou gezellie zijn.
Ach Mir dat kan Yus toch makkelijk joh, ook al is hij wat ondervoed en terughoudend. Ondanks zijn wat magere buikje is hij toch superfit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Twinklebel schreef:Ja, doe je ook mee? Zou gezellie zijn.
Owens_hartje schreef:Nou het is maar goed dat er geen baarvaders bestaan hoor, anders liepen alle heren bij ons met veulentjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thomas een drieling en Yustin een drieling
Hands is rijp voor 1.
De meiden daar tegenover komen iets beter uit de stijd, die doen aan lichaamsbeweging.
Whispertje is rijp voor een tweeling en froukje kan er ook wel 1 gooien.
Freedje zijn baarvader zit ook flink vol.![]()
![]()
![]()
De rest heb ik niet zo op gelet, maar zal ook wel flink bevallen van het gras![]()
![]()
Al met al hebben ze een superland gehad![]()
![]()
Ik hoop dat Ietsen er volgend seizoen ook lekker van kan gaan genieten.![]()
Eerst maar eens kijken of er een volledige training bij kan komen voor meneer de direkteur![]()
Hij heeft er een flink kopie op zitten.![]()
![]()
Al moet ik wel zeggen dat hij vandaag de bananen uit zijn oren is verloren.
Met de belangstelling liet hij even zien hoe goed hij naar me kon luisteren![]()
![]()
Dat was de afgelopen daagjes wel anders.
Tja een flinke puberboy.![]()
Met nog een lange weg te gaan
Owens_hartje schreef:De meiden daar tegenover komen iets beter uit de stijd, die doen aan lichaamsbeweging.
Whispertje is rijp voor een tweeling en froukje kan er ook wel 1 gooien.
Yustin schreef:Goedemorgen allemaal
Reentjuh schreef:Yustin schreef:Goedemorgen allemaal
Goedemorgen!!!
) en dat terwijl ik hem al het hele jaar pest met zijn leeftijd. Gelukkig moesten we het nog met z'n allen vieren dus kon ik het nog goedmaken. De vlaaien waren echt heerlijk
Serada schreef:Twinklebel schreef:Ireen heeft goed gereden, maar de buitenbak was verzopen, dus daardoor was het naar binnen verplaatst. Daardoor kon er maar kort losgereden worden en moest er lang gewacht worden.
Wat voor punten heeft ze gereden?
Serada schreef:Twinklebel schreef:Ja, doe je ook mee? Zou gezellie zijn.
Ach Mir dat kan Yus toch makkelijk joh, ook al is hij wat ondervoed en terughoudend. Ondanks zijn wat magere buikje is hij toch superfit
(toch Mir?). Gewoon nog 1 keer gezellig in de B, mogen we nog een keer tegen elkaar.
Twinklebel schreef:Serada schreef:Wat voor punten heeft ze gereden?
177 en 183 (3e en 1e prijs van de 6)
Twinklebel schreef:Bij mij is er ook nog 1 drachtig van een tweeling (mag na een maand vakantie, toch?) Het is dat ze op het moment de hele boel bij elkaar pist, anders zou je het bijna gaan denken.
Owens_hartje schreef:Ik ben deze dag daar natuurlijk ook weer van de partij.
Al ruim 20 jaar doen we dit, en het is erg leuk![]()
Maar dit keer hebben we maar 11 shetjes bij ons![]()
Handjes vol dus.
Twinklebel schreef:Wij hebben een minishet baby op stal. Hij is kleiner dan de hond, geboren tijdens het voetbalgebeuren en oranje/voskleurig. En zijn naam is: Wuppie
Ooooh was zo blij!
Serada schreef:Owens_hartje schreef:Ik ben deze dag daar natuurlijk ook weer van de partij.
Al ruim 20 jaar doen we dit, en het is erg leuk![]()
Maar dit keer hebben we maar 11 shetjes bij ons![]()
Handjes vol dus.
Deze dag is ook de bbq hé Wil
Snackie schreef:Haallo xdaayx.
Ze vonden het op stal wel een beetje vreemd hoor,dat je in het burghove topic had gepost hihi.
Met jullie allen alles goed?