manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:19

Goed Anne, misschien moet je even wat frisse lucht gaan nemen....al die klaslokaal-vibes zijn duidelijk niet goed voor je toestand Clown Neehoor, zou ook gek worden van al dat wachten en die losse uren. Echt vervelend dat ze dat niet anders kunnen indelen!

Maar ik geniet heerlijk van mn vrije dagen...kan ik mooi wat achterstallige klusjes inhalen enzo. En te lang op bed liggen, ik? Schijnheilig Gister tot 12 uur... lekker toch! En met Nous gaat t echt goed: vandaag was dr beentje niet meer warm en het dikke van de kogel was ook bijna niet meer te zien, dus het gaat de goede kant op Go jij! Go jij!

Haha, nog ff en Kim wil zélf straks een baby!! Maar mooi dat die van jou goed in verhouding is dan Nel, laat m nu maar komen dan voordat die nog groter groeit Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:21

hihi ja ik neem morgen een baby mee in mn rugzak! ik pik de liefste eruit Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 17:03

Ja kim wanneer kunnen we jou met een dikke buik verwachten.... Tong uitsteken
Nou ik ben benieuwd wanneer die van mij bedenkt om er maar eens uit te komen, volgens mij zit tie daar nog veel te lekker.. Dromen

Anne: ik heb eigenlijk helemaal niks gekocht, wel lekker gekwekt met mn zus.
Die kocht wel van alles, maar gelukkig heb ik niet zo'n koop drang! Haha!

mistralmies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 20:00

Annemijn, ik heb 'puppy'anza opniieuw gewassen voor je Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:54

hallo dames, alles goed?
Mijn vakantie weekje zit er alweer bijna op Boos!
Gisteren naar Den Haag geweest, ik was even vergeten dat dat beeldscherm van het omniversum zó grootwas...dus dat was even schrikken Haha!
Verder vandaag lekker over het strand gewandeld met mn pianolerares en dr honden, heerlijk uitgewaaid.
Kim: misschien kun je een deal sluiten met Nel, dat je een uurtje in de week mag komen knuffelen! Tong uitsteken
Nel: fijn dat het kindje wat kleiner is, het is al moeilijk genoeg denk ik zo..

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:03

Getroost Cis: jij had ten minste vakantie Knipoog
Ik ben net weer thuis van mn werk: de kids hadden heel de badkamer onder de tandpaste gesmeerd, dus heb weer flink kunnen oefenen met mn boze blikken Extreme duivel En nu ben ik fijn een weekendje vrij, hoop dat het weer mee valt...heel de tijd regen is zo vervelend!!

Gister hard lopen boenen om Bianz dr huis schoon te krijgen, en ik moet zeggen: tis aardig gelukt Lachen Morgen gaat de verhuizing plaatsvinden, succes he!! En dan 's avonds kunnen we alles bewonderen!

Zo, nu nog ff voor de tv hangen en dan naar bedje toe, morgen vroeg op voor Paardoes!
Succes met alle paarden rijden morgen Bar! Zorg dat je geen spierpijn krijgt Tong uitsteken

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:06

ja das waar, ik ben een van de gelukkigen die vakantie hebben Lachen
Fijn dat je kinders zo meewerkten vandaag, ik wil je geoefende boze blik wel een keertje zien hihi.
Nou Bianz, morgen verhuizen leuk joh! Na al dat klussen eindelijk slapen in je bedje daar. Ik kom gauw een keertje op visite hoor!
Ik ga lekker naar bed, ben een beetje moe. Veel plezier allemaal morgen op Paardoes en tot gauw.
xx

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 22:17

Thirz schreef:
Ik ben net weer thuis van mn werk: de kids hadden heel de badkamer onder de tandpaste gesmeerd, dus heb weer flink kunnen oefenen met mn boze blikken Extreme duivel En nu ben ik fijn een weekendje vrij, hoop dat het weer mee valt...heel de tijd regen is zo vervelend!!

Hihi, Ideaal kids! Vork
Wél een leuk origineel idee *LOL* is weer eens wat anders dan gwoon saai je tanden poetsen tog?
En waren de kids onder de indruk van je blikken?
Ja, zoals vandaag was t weer wel lekkr. hopen dat t morgen ook droog is, sonnetje erbij Haha! Lekkr buitenritjes stappen!

Vanmorgen mn oudklasgenootje en nu projectgenootje: Als jij iemand égt niet mag, kan je altijd zo lekkr boos kijken hè Clown
*vanmorgen les van (discussie met) een leraar, en ik mag hem niet zo. Vaag type die lekkr rond het antwoord blijft draaien en keren en waar je na een kwartier luisteren nog steeds niets nuttigs uit heb gekregen Scheve mond Handig hoor!
10 minuten lang een discussie over hoe of wat met t behandelplan:
"dus jullie mogen zelf kijken hoe je het doet"
"u stelt tog wel eisen?"
"ja, dat wel"
"welke eisen dan?"
"Je moet het doen, zoals je denkt dat je het goed doet dan zijn jullie vast al een heel eind"
*gromblgrombl*
"oke meneer, ik snap t" Rolleyes (rare vent)
hihi en even later, ander onderwerp:
"ja maar meisje, ik snap het wel hoor. Je wil gwoon meteen aan de slag. Dat is dan die echte Rotterdamse mentaliteit die naar boven komt hè"
(heerlijk walgelijk slijmtoontje; jek!)
"neehoor"
"niet?"
"nee, ik kom uit zeeland"
"ow..." hihi, zwaar teleurgesteld Clown daar gíng zn theorie Vork

Maar verder was t egt een gezellig samenwerkings lesje Haha! Iedereen flink melig, en lekkr flauw! *en tog hebben we nog een heleboel gedaan! Shocking maar waar!
& nu weekend Go jij! Go jij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 22:53

Arme thirz, je hebt de kids toch wel zelf de badkamer schoon laten maken hé...?!
Gewoon met hun tandeborstel de hele badkamer ook weer schoonschrobben.
Dat zal ze leren....

Nou voice is weer helemaal in de kleur die ze moet zijn, ze is gewoon geweldig schoon.
Die verzorgster is echt geweldig, ze is al een aantal keer geweest bij voice, lekker poetsen, lekker wandelen, boxen uitmesten, echt geweldig!

Nou ik ga ook zo lekker naar bed.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:36

@ Anne: heerlijk, zulke docenten! Die doen 2 uur over iets wat ze in 10 minuten kunnen zeggen waardoor jij dus 1 uur en 50 minuten zinloos op school zit!

Nous had er zin in gisteren! Rolleyes
In het stukje van de paddock naar de wasplaats heeft ze wel 5x gepiest. Madam kon niet eens normaal lopen van de hengstigheid. met afspoelen pieste ze over de waterslang heen, heerlijk! Ik weet niet waar de haflinger staat hoor Thirz, maar kunnen we die 2 niet samen in de roundpen gooien? Als die haf dan op Nous springt is Nous hopelijk van dr hengstigheid af haha. Stomme muts.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 03:18

Zo, ben net terug uit de stad.... en ik duik nu lekker mn bed in, ben best moe. Heb vandaag 3 paarden gereden; Sharon, hafje van n stalgenootje en Tequila (paard van Iris)... Morgen weer 2 hafjes rijden en dan van maandag t/m vrijdag de zorg voor Tequila. Gelukkig is de eigenaresse van t hafje maandag weer terug!

Oehhh over 2 weken ben ik jarig, jullie krijgen nog een uitnodiging Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:12

zo tis nog lekker stil hier, niemand meer wat te vertellen???
Nee ik eigenlijk ook niet.

En bar, hoeveel jaartjes wordt over 2 weekjes???

Kims: als je een veulen krijgt van die haflinger, dan heb je een nrpslinger met een hele rare kleur denk ik.....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:17

Ik wordt alweer 21 jaar! Pfoe!
Ik ga zo naar stal om op Tequila te rijden, vanavond springles en carrousel met Sharon...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 11:27

Trouwens Bianca, moet je nog wat grappigs vertellen!
Ik ga dr cursus Dry Needling volgen bij mijn oom voor mn capita selecta Haha!! Mijn oom uit Canada komt 2 keer per jaar naar Nederland om die cursus te geven. Ben benieuwd!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 12:40

Haha, nee Nel, ik heb ze niet de badkamer laten schoonmaken met hun tandenborstel...gewoon met een doekje! Helaas vinden ze dat nog leuk om te doen ook, dus veel schiet je er niet mee op. Maar ach, zo blijft mn werk lekker afwisselend en spannend Clown
Fijn dat je zo'n goede verzorgster voor Voice hebt, zal ze vast leuk vinden al die aandacht!

Gister heb ik weer op Nous gezeten Go jij! Go jij!
Ging heel goed, ze ging niet eens vliegen door de bak na 2 weken stilstaan! Dus nu kunnen we het weer rustig aan gaan opbouwen. Mok is er nog wel, maar we hebben m onder controle! En er is nu een echte hengst op stal: een friesje van 2 jaar, dus ze kan dr geluk weer op Wow!

Zaterdag gingen het huis van Bianz inwijden. Natuurlijk kan dat niet normaal gaan. Ten eerste had Anne al wat moeite om er te komen: de auto werkte niet geheel mee Scheve mond En toen we er met zn allen een tijdje zaten viel de stroom uit haha! Gelukkig hadden we hulplijn Chris die het op afstand ff fixte! Maargoed, je maakt wat mee zo'n eerste avond in Bianz dr huis, so beware Duivel

Heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen, nu ga ik maar een wat nuttigs doen, doeii!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 15:27

Whahaha, dus Nous is nu druk aan t flirten bij die andere lekkre vent? Of houdt ze beide opties nog even open? Clown
*Tja, als egt playertje kan dat best Vork

Tuurlijk kan dat niet normaal gaan thirz, zo'n huisbezoek met ons erbij! Wat dacht jij dan Haha!
*k rij weg, mn ma zwaait nog even vrolijk, k kijk in mn spiegel zie ik ineens mn moeder aankomen rennen: ik rammelde Clown Niet egt gezond voor een auto, dus weer terug gereden.
uiteindelijk even t wiel eraf gehaald, los loodje uit het wiel gevist, wiel er weer aan gefixt en tadaa wég rammeltje Lachen *lichte paniek hier; "nee, nu rij je niet alleen meer weg in het donker. Strax is er nog meer aan de hand, sta je daar ineens in t donker mee, of op de snelweg of..."
Dus paps maar meegenomen voor "stel dat" en fijn heen en terug naar Bianz getoettoet *niets aan t handje natuurlijk*

Hee, maar Bianz (voor over 3 weken maar alvast deze vraag) na onze huismeeting nog vaker in het donker gezeten? Misschien lag het wel gwoon aan ons. Hebben (of heeft een van ons Clown ) gwoon een erg slechte op de stroom Tong uitsteken
Ach, is weer eens wat anders hè. Babbelen op de bank in het licht van Marieke der mobieltje Haha!

Super zo'n verzorger Nel. Daar heb je wat aan Ja Top! Voice ook tevree met haar verzorgster?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:51

Anne_87 schreef:
Super zo'n verzorger Nel. Daar heb je wat aan Ja Top! Voice ook tevree met haar verzorgster?

Ja volgens mij is voice wel blij met de aandacht die ze krijgt.
Ben ik blij om, want ik voelde me wel schuldig tegenover voice.
Normaal kreeg ze elke dag de aandacht en ineens helemaal niet meer.
Dus dat is wel zielig!

Zo bianz woon je nu al in je huisje dan???
Ben echt benieuwd hoe het eruit ziet!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 11:58

Ik wist ook niets van een huismeeting Neline...

Bianz

24 maart Houswarmingparty bij Bianz!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 13:59

Even snel een berichtje tussendoor voordat Bar, Cis, Nel en Kim straks denken dat ik een enorme party heb gegeven zaterdag en ik jullie niet heb uitgenodigd! Clown Ik geef nog een echte huismeeting voor allemaal hoor! Thirz, Mariekje en Anne kwamen afgelopen zaterdag gewoon even gezellig langs om mijn huis te zien (spontane actie, het begon omdat ik met Mariekje had afgesproken om even langs te komen, toen hadden Thirz en Anne ook zin om te komen, dus dat is zo gelopen), maar omdat ik erg gaar was van de verhuizing wilde ik niet meteen iedereen vragen.
Dus een echte housewarmingparty komt binnenkort: op het moment is mijn huis ook nog erg kaal en ik vind het veel leuker om jullie uit te nodigen als alles een beetje ingericht is. Volgende week geeft Bar d'r feestje (nog niet terug kunnen mailen, maar ik ben van de partij hoor!) dus als jullie allemaal kunnen, zullen we het dan op zaterdag 24 maart houden? En hoe staat het met jou Nel? Over 2 weken is voor jou ws niet te doen ivm je hoogzwangere staat, maar misschien als je zaterdag nog fit bent vind je het misschien leuk als ik je even een privé rondleiding geef? Kunnen we dan misschien nog ff langs Voice en je schoonouders? Ik hoor het wel of dat nog lukt Knipoog

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:00

ik zat net te huilen achter de computer omdat ik niet mocht komen op je feestje Knipoog Maar nu schiet het nog niet op want 24 maart kan ik niet...ik blijf dat weekend in Leeuwarden want mijn ouders komen hier heen. Als de rest kan moeten jullie het maar wel dan gewoon doen, dan kom ik wel voor een privé sessie Tong uitsteken

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:36

Ik heb vandaag echt een hartverzakking gehad! Ik was Sharon aan het poetsen en ze had jeuk aan dr neus. Dus schuurde ze langs dr deur en bleef met dr halster achter de schuif van de deur hangen! Dus ze schrok en tilde heel de deur omhoog waardoor hij eruit werd getild. Dus viel die deur tegen dr aan en ze zat nog steeds vast! En Sharon keihard trekken naar achteren en opzij springen... en toen kreeg ik mn halstertouw niet los! Maar gelukkig was hans in de buurt en die klikte dr halstertouw los en hield de deur vast zodat ik dr halster los kon maken. Maar ik was zo geschrokken! Het stonk helemaal in de stal van dr ijzers die vonken hadden gemaakt op t beton. Ik stond helemaal te shaken... Dus toen ben ik even met dr gaan lopen. Gelukkig had ze niets! Alleen een heel klein wondje op dr neus. Maar ze liep gelukkig nog helemaal goed. Maar ik was zo bang joh toen ze daar zo vast zat en die deur aan dr halster vast zat!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 15:36

Leuk Haha! housewarmingsparty! Ik ben van de partij!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 21:56

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 09:31

Haha een dekje van 130 euro!
Ik ken iemand die dus heel die set heeft en ik vind t niet zo mooi... en zo aso duur!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:27

zo dat is een flink bedrag voor een dekje zeg Verward
Gelukkig dat Shaar geen rare dingen heeft overgehouden aan dr avontuur Bar, dat had ook wel anders kunnen aflopen als ik het zo lees.
Ik ben gister na een lezing op school nog even wat gaan drinken met een paar meiden in de stad...maar het was errug gezellig dus ik geloof dat het 01:30 was voor ik in bed lag Haha! Gelukkig ben ik vandaag vrij.