Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben benieuwd vanavond met het bekappen!!
) en dat het heel erg goed ging!! Leuk hoor
Leuke dag toegewenst
Leuke foto trouwens, wanneer is die gemaakt??
Gefeliciteerd Shirley....!!!
Ga je op stal nog trakteren op een lekker gebakje..?? KiWiKo schreef:JOhn en anoes, su0per bedankt voor het opvangen van de diertjes vanochtend !!!
ik ben in het land der levende, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb pijn op plekken waar ik het bestaan inet eens van weet .......
Vanavond kom ik weer gewoon naar hius, alleen moetten mijn passen wat vaster worden, want ik loop als een dronken aarbei
Twinklebel schreef:Mir, wanneer komt Yus weer thuis? Dan kan ik kijken wanneer ik langs kom.
Serada schreef:Wat is die Champ een koele kikker zeg, hij laat het allemaal super over zich heen komenLeuke foto trouwens, wanneer is die gemaakt??
http://www.mijnalbum.nl/Album=3OU6XRHF
Eefje23 schreef:Hee, is dat rare mens die haar tong uitsteekt ook te koop???
Zal je vast niet veel voor krijgen!!![]()
Hee anous, je hebt niet toevallig nog ergens een gelpad in je kelder liggen??? (of iemand anders)
maar kon het niet laten om die foto erbij te zetten
Eefje23 schreef:Hee, is dat rare mens die haar tong uitsteekt ook te koop???
Zal je vast niet veel voor krijgen!!![]()
Shir, van harte!!!!!!
Kim, rustig aan doen he!!!
Hee anous, je hebt niet toevallig nog ergens een gelpad in je kelder liggen??? (of iemand anders)
Jetta schreef:Hee, Eef, ik ben niet te koop, maar er zijn zat pensionstallen die mij graag willen hebben!
Ik moet steeds alle leuke aanbiedingen afslaan.....
Het ziet er heel raar uit van die kleine schattige hoefjes!! Ze is meteen een stukje lager... heb ik tenminste geen trappetje meer nodig om op te steigen
Haar hoefjes waren gewoon echt lang!! Binnenkort krijg ik een cursusje hoe ik de hoeven zelf bij kan houden (in de tussentijd doet Wim het voor mij) en dan ben ik eens in de 12 weken voor 40 euro klaar!!
Nou is dat niet super!!