Sorry, niets gezegd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ben blij met Bruin maar ik ben ook blij dat het niet mijn paard is. te kort aan financiele middelen en tijd. Voornamelijk tijd. Nee, het is prima zo.
) Ik snap wel dat je het ideaal vindt.
Sinterklaas/kerstman vond ons lief zullen we maar zeggen
Maarre...kun je nu lekker een paar dagen thuis blijven omdat je geblesseerd bent? Altijd het beste van maken toch??
)een keer Wii-en. Goed voor de conditie.
MAARRRR... ik ben geiendigd met iets wat hij goed kan...springen. Wat natuurlijk weer erg leuk was.
-trots-
Juut schreef:Haha, heb ook een erg humoristische foto van jou op Viralda:Tinker was humor, Anne, Viralda ook

Tja...zo als het er uit ziet, voelde het ook

Maar dat is officieel gezien veel te kort voor mij. Als ik ze langer heb dan flubberen mijn benen alle kanten op en doe ik veel moeite om de beugels aan te houden.
) en gaste er wat té enthousiast vandoor, maar ik bleef best redelijk zitten. Met dat andere zadel was ik er mooi afgekletterd denk ik.
Heb hem wel wat lager staan nu. Gaat beter.

Nou...ik ben bij dezen vegetarier geworden. Hij heeft meer dan de helft van de klas een onvoldoende gegeven en mij een zes. EEN ZES!!!! Hoe kan dat? Tussen mijn zevens, achten en negens staat er opeens een zes.
Wat is er zo erg aan een 6? Neem aan dat je het verdient had anders had je wel een hoger punt of was het echt oneerlijk?
Laat staan voor iemand die nog nooit eerder op dat paard gezeten heeft. Zoals al eerder gezegd komen de betere foto's nog. Moet ze nog even uitzoeken.
Ben weer eventjes gestopt met caloriën tellen. Voel me al een dikke maand niet lekker, weinig energie en fut om dingen te doen plus veel hoofdpijn en mijn oren "knoepen" de hele tijd. Heb geen zin om mijn energie nu in een dieet te stoppen.
Komt denk ik door mijn nieuwe dieet. Geitenkaas met tomaat is niet prettig op je nuchtere maag.