aahh buitenrijden is leuk! ik heb ook weer zin om te rijden misschien morgen mn zusje lief aankijken hahaha ze heeft gister haar eerste springwedstrijd gehad, eerste rondje had ze 1 balk en 2 weigeringen en het tweede rondje had ze 1 balk, best aardig dus! ze was heel tevreden
hahaha nouja het kan beter, maar het was haar allereerste springwedstrijd dus ze reed m volgens mn moeder eerst veel te langzaam dat hij stilviel volgende keer beter! over 2 weken heeft ze haar eerste BB cross
we hebben een bos dichterbij, als je daar doorheen gaat kom je daar op de hei. ik denk dat het 3 kwartier rijden is ofzo. Maar ik kan niet zo goed inschatten haha!
Ik vind buitenrijden ook leuker dan in de bak, maar ik heb geen beschikking tot buitenrijden. Op de manege rijden we wel buiten maar in de buitenbak (binnenbak is 10x20 m. dus erg klein). En bij Whizzy kan ik wel buitenrijden, maar Whizzy heeft nog nooit een buitenrit oid gemaakt onder het zadel dus dat ga ik niet even doen Wachten op t Reelaer dus, en 2 juni wel met mijn oude zaterdaglesgroep van de manege ergens een buitenrit maken, op ijslanders
hahaha ik woon midden in het bos, dus ik ga heel vaak rondje uitstappen en als je een half uurtje verder rijd kom je op de kalmthoudsehei wat heel groot is en waar je uren kan rijden.. heerlijk
Nou ik wilde vandaag gaan zwemmen met Erik, hadden we helemaal een plan gemaakt over hoe we dat konden doen. Hij moest namelijk eigenlijk studeren, en z'n ouders waren thuis dus hij kon niet zeggen dat hij ging zwemmen.. hadden we eindelijk een geniaal plan: zwembad is dicht.
naar het strand? Geen idee waar je nu bent hoor ik ben lekker onderweg naar school.. Alleen heb ik geen presentatie gemaakt die ik al wel had moeten maken.. Maar de rest heb ik wel helemaal af
haha nouja presentatie hoefde we nog niet te geven moesten 'm alleen al gemaakt hebben en moesten even begin stukje geven dus ging teveel nadenken waardoor ik niet uit mn worden kwam.