Wel klote van Ringo zeg..
@ Melis ; Echt super leuke foto's, en super dat het zo goed gaat tussen jullie
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
heeeerlijk!
.
want ik vind dat soort dingen.. tja.. ik wil het wel zien
maar aan de andere kant als het heel eng is dan slaap ik niet meer
. Dan is der niks aan ik heb deel 1 wel maar het is niks voor mij
Maar ik heb er zo'n zin innnnn!!!
Kirsten_S schreef:Pebbs schreef:gaat dit over Ringo ??
das balen.....
Siee..
Jaa zeker balen aangezien er gewoon weinig tot geen mogelijkheden
zijn om het op te lossen. Tis al de derde keer dat de hoefsmid is geweest
en geen goed nieuws had..
Astor schreef:Bedankt allemaal
Elja, Ik ben ook echt super gelukkig met hem! Ik weet dat hij diegene is waar ik oud mee ga worden later!
En het andere hondje was op dat moment weggelopen uit het fotografie gebied haha en lag lekker in de duinen!
.
.
Kirsten_S schreef:Kirsten_D schreef:Melis dat ken ik.. Had ik bij Ranzijn dan ook.. Je wordt er gewoon uitgewerkt..
Ben ook opzoek naar werk, dus ken het gevoel..
Zometeen naar Tentenkamp en Venice met ann..
Leukkk, en heb je wat gekocht? Ik ga vrijdag naar de boerrr

Sabinee__ schreef:Achttien jaar voor de gebeurtenissen van deel 1 en 2 volgen we Katie en haar zus Kristi tijdens een logeerpartij bij hun grootmoeder. Hun dagelijkse bezigheden worden vastgelegd op film als herinnering voor de ouders en ook Katie en Kristi mogen van de camera gebruik maken. Katie en Kristi geraken in bizarre situaties en er wordt een pact wordt gesloten met de duivel omtrent Hunter...
Het is deel 3 van die horrorreeks die zelf gefilmd is zeg maar.. Het verhaal achter het verhaal.
In deel 1 gaat het over Katie volgens mij, deel 2 over Kristi, en nu hoe het komt dat zij dus 'haunted' waren..
)