ik heb ook geen twitter hoor kaar, geen flauw idee hoe dat werkt. ook geen facebook. heb genoeg aan mijn hyves, email/msn, sms,bokt. was weer rustig dagje op het werk. nu lekker ncis kijken
Ik heb ook geen twitter.. dan komt iedereen er achter hoe saai mijn leven eigenlijk is
Ik ben gisteravond met moeders uiteten geweest.. ik had nog een groupon van deelvandedag.. we dachten sushi.. maar het waren meer een soort aziatische tapas.. wel erruuuug lekker
hier ook geen twitter, buiten het feit dat ik niet echt heel interessant ben, hoeft ook niet iedereen altijd maar te weten wat ik aan het doen ben... laat me lekker met rust.
Facebook heb ik me aangemeld om eens te kijken, maar daar zie ook niet zo de lol van in geloof ik. Ik hou het ook maar bij Hyves. Over Hyves gesproken, wat is de stand van zaken in de aanschaf van het hondje? Kaar & Joyce???? Zullen we anders nog een handtekeningen actie starten of zo......of gaat het al de goede kant op??
Hihi nou hij had nou gereageerd of dat we er bepaalde concensies voor over hebben (ja mijn vader kan niet normaal nederlands ahahahahha)....en dat die dan tegen hem ging aanspringen want hij was als eerste wakker....joyce zo kan niet want hij slaapt bij karin op de kamer ahahahahah jammer ....ik voel dat het de goede richting op gaat heb al iets van 31 reacties erbij staan nu
sambagirl
Geplaatst: 09-02-11 11:13
jullie vader zit jullie gewoon te stangen volgens mij! (en dat lukt aardig.. )
Nou volgens mij niet hoor, want hij zegt het ook zo tegen mijn moeder...Maar we krijgen hem vast zo ver, want wat moettie er nou eigenlijk op tegen hebben? hij ziet hem nooit XD
mijn vader riep ook altijd, huisdieren neem je maar als je het huis uit bent, anders is het steeds pap kan jij even..... maar goed uiteindelijk hebben we 3 parkieten gehad.
Volgens mij is de politie wakker geworden van de zon. Ging ik gister eindelijk weer een keer op de scooter naar m'n werk, heb ik bronfietscontrole bij het malieveld. Ga ik vandaag met de auto naar m'n werk (op woensdag altijd in uithoorn) word ik weer aan gehouden, autogordel controle. Gelukkig was ik beide keren zo klaar, scooter is helemaal in orde en autogordel heb ik altijd om als ik autorij.