Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SopjevanSab schreef:Voor al diegene die getroffen zijn:
Beste mensen,
Ik val hier even binnen, indien er mensen zijn die nog wat nodig hebben wij hebben dit is geheel gratis en in zeer goede staat:
1 harry horse met deken met hals 150 grams maat 195 donkerblauw met rose. opgehaald
1 wheatherbetha winterdeken 300 grams maat 195 , mooie kleur licht blauw ( geen babyblauw) gereserveerd
1 canvas zomerdeken zware kwaliteit maat 195 donkerblauw ( iets verwassen maar niet stoor baar)
1 vliegen deken BR Rose maat 195 opgehaald
1 fleecedeken riders pro maat 195 licht blauw opgehaald
1 cooler deken van scapa donkerblauw maat 185 opgehaald
1 buccas deken z.g.a.n. geschikt tot - 25 graden en tot plus 15 graden boven nul goudkleur maat 185 Opgehaald.
1 martegaal maat full nieuw gereserveerd
verschillende halstertouwen opgehaald
en een halster opgehaald
Stuur een berichtje mag ook PB dan kan het af gehaald worden, heb deze week nog vakantie.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben
lirote schreef:zo echt wel ik rij me helemaal zoek ze durven daar romy niet buiten te zetten dus moet er 2 keer per dag heen
op de nieuwe stal is mijn weitje klaar kunnen ze er weer lekker met zijn viertjes op
en daar worden ze wel buiten en binnen gezet en wordt er ook goed op ze gelet

hihihi..
) dus gn we ander weekendje mr 

die dachten denk dat dr een aardbeving was
Had bijna de hele buurt bij elkaar geblerd haha

en zit altijd krom dus kan me wel corrigerenamandaaa schreef:ja gaat goed ben er achter gekomen dat als ik en tank galopperen dat ze kont scheef naar binnen staat aan alle bij de kanten (dus niet een kant op) binnenkort gaan we maar fanatiek lessen, het is wel leuk die spiegels maar zie me zelf ook elke xen zit altijd krom dus kan me wel corrigeren
En hoe is ut daar bij jullie, hoop dat je wat wijzer wordt van die NDR zou wel leuk zijn. Ik heb Joer en Tank zijn papa allebei gezien echt leuk is dat.
eetse press en slaaplekkr
haha
sybje schreef:amandaaa schreef:ja gaat goed ben er achter gekomen dat als ik en tank galopperen dat ze kont scheef naar binnen staat aan alle bij de kanten (dus niet een kant op) binnenkort gaan we maar fanatiek lessen, het is wel leuk die spiegels maar zie me zelf ook elke xen zit altijd krom dus kan me wel corrigeren
En hoe is ut daar bij jullie, hoop dat je wat wijzer wordt van die NDR zou wel leuk zijn. Ik heb Joer en Tank zijn papa allebei gezien echt leuk is dat.
eetse press en slaaplekkr
Haha leuk he jezelf zien! ben zoo blij met een buitenbakhaha
Ja bij ons is het nog steeds wel gezellig. Syb loopt alleen wat korter op linksvoor maar dat komt omdat ik waarschijnlijk iets te veel heb gereden de afgelopen tijd dus ga weer iets rustiger aan doen. Baal wel een beetje maar ik wacht et nog ff af (Heb gister natuurlijk in de bak gereden..) En ze wilde vandaag ook het land niet uit dus in het geval van Syb is dat alleen maar positief![]()
Tnx ook Pres! Ben ook echt benieuwd! Moet je zaterdag werken of ga je naar stal misschien zie ik je nog ff

)
hihih.. Anders kijk k best veel nr mn paard merkte ik gisster 

lekker rustig 

amber2202 schreef:zo.. De dag gt weer beginne.. Wel lekker die vakkantieperiodelekker rustig
was met 25min op de zaak
fijne dag iedereeen !
@marjo. Hoe was t met cic afgelopen ? (je ben al in utrecht gweest tog ?)

zie het de hele tijd anders had ik ook nooit gezien dat tank scheef naar binnen galoppert haha