mntj schreef:zou er bijna eentje nemen.
hihi
zo denk ik er ook over. Maar verstand boven gevoel....voorlopig geen hond hier in huis, eerst een boerderijtje
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Winnitou heeft net flesje zilverwater opgehaald en gezellig ff koffie gedronken en lekker zitten kletsen.Was gezellig ff.Wist niet dat ze allergies is voor katten en de onze was niet bij haar weg te slaan.Heb hem in de gang gedeponeerd hahahaha.Hoop niet dat je last hebt Winnitou vanavond.
winnitou schreef:Leuk toch als je er plezier in hebtHeb me vandaag in een nieuwe carriere gestort: Voetbaltrainer... Was wel leuk om te doen, zelfs het weer viel mee, was even koud en de regen was hard maar tussen door scheen de zon en werd het een stuk warmer...... Moet zeggen dat ik na de training wel heel lekker voelde. Heb zelfs nog meegevoetbald. (wel met de mini's hoor, die pak je nog beet en gooi je over je schouder als ze te worden) Nou willen ze vaker gebruik van mij maken als trainer. Ach of ik nou binnen zit op een stoel (en koffie en limo klaarzet) of op het veld sta mee te doen dan kies ik voor het laatste. Kan ik toch een beetje sporten zonder oppas voor mijn kind te moeten hebben. Rowan wil alleen dat ik hem ook trainen ga geven.
. 
winnitou schreef:duik nu snel mijn bedje in, morgen vroeg beginnen en dan om 13.10 klaar met werken en dan pas dinsdag weer beginnen, even lekker vrij zijn (dat is de laatste tijd al meer gebeurd).
Merk dat ik het even nodig heb, even niet moeten rennen en vliegen.