oke xD ik wil die namelijk ook meedoen maar weet niet precies wanneer ik me moet inschrijven wat voor coupons moet je eigelijk allemaal opsturen alleen dressuur toch of meer?
Ik gooi nu meteen alles op de post, dan sta ik er iig bij. Ik blijf toch het hele jaar L met Lassie rijden, dus daar hoef ik me ook niet druk om te maken. Alleen Princenhage kan nog niet.
Jetske
Geplaatst: 08-05-10 14:56
1 dressuurcoupon is voor normale SGW's voldoende.
Inschrijven mag zodra ze het vraagprogramma erop hebben staan. (of iig het adres duidelijk hebben neergezet onder het motto: 'coupons opsturen naar ... ')
Ooh ik haar al eerder een foto gestuurd ervan (maar dan van bambi met dat frontje), die heeft een tijdje op haar site gestaan, maar ik zag dat ie eraf was Van mij mag het, maar ik zal het even bij de fotograaf checken
Gaat er iemand hier ook naar de sgw in Heino ? Wij gaan daar wel heen, alleen zijn we sinds kort over gegaan naar een andere vereniging. We starten onder andere nnu dus moeten er nieuwe coupons komen en die zijn er nog niet.
Heb gister nog gereden in Diepenveen, was wel ziek. Had maar 3 uur geslapen die nacht ;o. Met de D had ik met dressuur 181 & 183 en nog derde prijs. Met de E had ik met dressuur 183 & 187. Met springen met de D eerste keer 1 balkje, en tweede keer 3 balkjes. En met de E was ik twee keer tweede. :d
Vitalis_
Geplaatst: 09-05-10 18:24
Ik ga ook naar Heino
Volgensmij heb ik jou in Markelo nog gesproken eventjes
Haha in Markelo sprak wel iemand mij aan: He, ben jij ook van bokt? Iets in die richting, dat was wel heel erg leuk . Maar ik weet niet meer wie dat was.
Ik heb eens gehad dat iemand naar me toe kwam zich voorstelde, handen schudde toen nog wat zei, me succes wenste en weer weg ging. Dit was voor de oefencross in Vlietlandd 2007 ... ik was nogal zenuwachtig en heb er geen bal van verstaan Later meldde de bokker zich dus nu weet ik wie het was
Nee nog maar 2. Maargoed, het gaat gewoon niet zo als het ging in de B. Ze loopt het parcour wel lekker door, alleen ze tikt er balken af waarvan je denkt dat ze ze makkelijk zou kunnen redden. Was zaterdag ook zo, kwam gewoon netjes uit enzo en later in het parcour staat er een net wat hogere bredere oxer en die springt ze wel weer goed.
Ik hoop het, want het zit er wel in . Met trainen gaat het ook steeds al beter, ze sprong eerst wat vlak maar nu zijn we aan het oefenen en wat dichter op de sprong rijden en springt ze beter en vouwt der voorbeentjes wat netter in.