dus effe lekkr me huiswerk maken,site is deronline.nl kay
verder niks te melden ben eind middag tot uur of 1800 op stal maar ga effe wandelen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus effe lekkr me huiswerk maken,
lirote schreef:de foto"s zijn gemaakt waren erg slecht het goede nieuws is dat haar rechter been helemaal goed is
nu het slechte ze heeft hoefcontrol 4 erg slecht dus en ze heeft een kiste in haar straal beentje nog slechter dus
maar we geven het niet op .
ze heeft nu silicone onder haar voet de zachte fariant en ascal voor de bloed doorstroming
ze moet wel gewoon gereden worden zover het zich toelaat
dit even aankijken of ze wat beter gaat lopen
maar ik vraag me af wat doe ik het beest aan als het pijn heeft ze loopt niet voor niets zo slecht er is nog iets van een infuus wat ze kan krijgen(is nog maar pas op de markt en weten ze niet of het ubberhout wel helpt)
er is ook nog een stof die ze in het gewricht kunnen spuiten (dit is niet zonder risico)
en dan is er nog een optie die we kunnen doen maar daar wil ik eerst alles over gaan lezen lijkt mijn ook niet zonder gevaar
ik ga alles eens uit zoeken ben nu een beetje lam geslagen

(of als je mn mappie keertje wil lenen)
zet die pionnen anders neer.. is goede oefening 

helemaal vergeten te zeggen gister nog.. 
).
al mn collega's zijn vrij 

Binar schreef:Moggel!!
Wat deed stoute Ambertje??![]()
hoop dat t beetje droog blijft, wil vanmiddag wel ff rijden denk ik
nog steeds druk hier dus weer snel aan de slag.. paar uurtjes ploeteren en dan is t weer weekend

Zit gesellie op school

Verder is het nu toch wel echt een oud besje..