Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amandaaa

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 14:48

heerlijk weer he, nu effe studie verlof genomen want morgen zit ut er niet in :( dus effe lekkr me huiswerk maken,

site is deronline.nl kay

verder niks te melden ben eind middag tot uur of 1800 op stal maar ga effe wandelen :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 15:08

Okidoki.. dan ben ik ook al op stal dus dan zie ik je rond half 7 verschijnen! ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 17:22

nog kleine 5 minuutjes en dan hupp naar stal ! :d

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 18:47

zo ik ben 3 uur met Joepi in het bos geweest,wat is het heerlijk weer zeg 16 graden met stralende zon en geen wind.
Vanaf morgen komt de regen er weer aan heb ik begrepen.
4 herten gescoord en die zijn een onwijs lang stuk met me mee gegalopeerd,was net of ik in een film beland was.

Kay hoop dat het meevalt met de kat
Wil hoe is het met Tess?

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:32

de foto"s zijn gemaakt waren erg slecht het goede nieuws is dat haar rechter been helemaal goed is
nu het slechte ze heeft hoefcontrol 4 erg slecht dus en ze heeft een kiste in haar straal beentje nog slechter dus
maar we geven het niet op .
ze heeft nu silicone onder haar voet de zachte fariant en ascal voor de bloed doorstroming
ze moet wel gewoon gereden worden zover het zich toelaat
dit even aankijken of ze wat beter gaat lopen
maar ik vraag me af wat doe ik het beest aan als het pijn heeft ze loopt niet voor niets zo slecht er is nog iets van een infuus wat ze kan krijgen(is nog maar pas op de markt en weten ze niet of het ubberhout wel helpt)
er is ook nog een stof die ze in het gewricht kunnen spuiten (dit is niet zonder risico)
en dan is er nog een optie die we kunnen doen maar daar wil ik eerst alles over gaan lezen lijkt mijn ook niet zonder gevaar
ik ga alles eens uit zoeken ben nu een beetje lam geslagen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:41

lirote schreef:
de foto"s zijn gemaakt waren erg slecht het goede nieuws is dat haar rechter been helemaal goed is
nu het slechte ze heeft hoefcontrol 4 erg slecht dus en ze heeft een kiste in haar straal beentje nog slechter dus
maar we geven het niet op .
ze heeft nu silicone onder haar voet de zachte fariant en ascal voor de bloed doorstroming
ze moet wel gewoon gereden worden zover het zich toelaat
dit even aankijken of ze wat beter gaat lopen
maar ik vraag me af wat doe ik het beest aan als het pijn heeft ze loopt niet voor niets zo slecht er is nog iets van een infuus wat ze kan krijgen(is nog maar pas op de markt en weten ze niet of het ubberhout wel helpt)
er is ook nog een stof die ze in het gewricht kunnen spuiten (dit is niet zonder risico)
en dan is er nog een optie die we kunnen doen maar daar wil ik eerst alles over gaan lezen lijkt mijn ook niet zonder gevaar
ik ga alles eens uit zoeken ben nu een beetje lam geslagen

Jeetje Wil wat akelig allemaal,hoe oud is ze?
Nou zou id. maar ff veel over lezen.

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:43

ze is 17

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 19:54

nou sterkte met haar en neem de tijd voor je een beslissing neemt

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:17

Wat erg Wilma! :(
Sterkte met dr! Y;(

Ambertje ging vandaag gek doen met Danitsja..
Stoute pony! :P
Maar de les ging verder wel heel goed.. ;)

Nu net thuis.. morgen nog een dagje werken en dan ist weer weekend!!!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:22

jeetje wilma!
Wat een rot nieuws zeg...
Sterkte en inderdaad goed inlezen hoe en wat precies en wat de kansen voor de toekomst zijn.
Liefs pres

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-10 23:26

chantal, onwijs bedankt voor het voorlezen!
Was eerst erg ontevreden over mijn rijden en wannadoo zijn bewegelijkheid, maar na het zien van het filmpje wel bijgedraait.
Het ging opzich wel en moet niet vergeten dat dit pas voor het eerst proefje oefenen was natuurlijk.
Nu vooral mijn oefeningen meer op de letter zetten, beter de hoeken door en voltes rond maken.
De galop viel me ook alles mee, zag er veel beter uit dan het voelde.
Nu maar hard oefenen en dan komt het vast wel goed :)
net lekker gegeten en nu lekker in mn bedje, heb een drukke dag gehad.
Morgen weer aan de bak!
Slaap lekker allemaal!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:04

vanvond nog ff 120 baaltjes hooi en stro in mijn opslag gestouwd,dus ik kan weer ff vooruit.
Het is hier nog 11 graden.Lekker hoor.

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 00:41

AnitaJoeri schreef:
vanvond nog ff 120 baaltjes hooi en stro in mijn opslag gestouwd,dus ik kan weer ff vooruit.
Het is hier nog 11 graden.Lekker hoor.

hier 14

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 01:23

zo genoeg gelezen ga naar bed
heb morgen vrij genomen ga eerst eens alles goed door spreken met mijn dierenarts en desnoods nog de foto's bij een derde laten bekijken
nu eerst slapen

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 07:29

Goedemorgenn!!

Graag gedaan hoor Pres ;)
Als ik dr ben en ik heb tijd geef je maar een gil ;) (of als je mn mappie keertje wil lenen)
indd. t ging allemaal heel netjes en als je het nu in je training meeneemt om op de letters te rijden en je figuren die je in je proef moet doen gewoon afhankelijk rijdt.. in een proefje is het alleen maar snel achter elkaar.. en de hoeken zijn heel erg belangrijk! ;) zet die pionnen anders neer.. is goede oefening ;)

Zo ik ben weer fris en fruitig om over half uurtje naar t werk te gaan!
jeetje wat heb ik slecht geslapen!
mn deur was MEGA vervelend! raam maar dicht gegooid zodat ik er geen last meer van had.. maarja daarna natuurlijk niet meer geslapen :(
dus maar ff wakker gedoucht :P

John bedankt nog voor mn Biks ;) helemaal vergeten te zeggen gister nog.. ;)

zo vanavond weer ff hobbelen met mn pony.. (hij gaat toch niet hetzelfde uit de kast halen als gister?? :+).

Fijne dag iedereen!!!
Tot vanavond weer op stal!
hoop dat t vandaag wat drukker wordt op bokt..
heb ff geen zin in werk vandaag dus tussendoor moet ik wel wat de babbelen hebben.. :+ al mn collega's zijn vrij :(

Toedelssss!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 08:52

mogguh!
Toppie chantal :D
hoop dat amber een beetje lief blijft vanavond :P
en dat het droog blijft/word
wil misschien ook nog wel even rijden.
Werkse!

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:06

had vanmorgen nog ff op pietsweer.nl gekeken en dr stond dat t vanmiddag opklaart en de zon in t zuid/westen wat door kan komen..
morgen is het echt slecht weer ! :(
maar dan doen we gewoon regenbroekkie aan! ;)
Dr staat wel flink windje ook :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:19

Goeiemorgen! de schoolweek is bijna voorbij!
zondag weer naar wyssie :+:

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:33

Moggel!!
Wat deed stoute Ambertje?? :+

hoop dat t beetje droog blijft, wil vanmiddag wel ff rijden denk ik :-)

nog steeds druk hier dus weer snel aan de slag.. paar uurtjes ploeteren en dan is t weer weekend *D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:43

guten morgen
wel droog[nog]
vanavond moeten we hier een krans voor mijn buurman maken die zijn schuur heeft hij afgebouwd en dan natuurlijk weer de rest van de avond een gezellig samen zijn met eten en drinken bij de buurman.

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 09:57

Binar schreef:
Moggel!!
Wat deed stoute Ambertje?? :+

hoop dat t beetje droog blijft, wil vanmiddag wel ff rijden denk ik :-)

nog steeds druk hier dus weer snel aan de slag.. paar uurtjes ploeteren en dan is t weer weekend *D

Danitsja had les en het ging heel netjes in stap en draf en toen ging ze galloperen en toen rende meneertje lekker weg.. hij ging ze uitproberen..
Gelukkig vond ze het niet eng.. en het is wel fijn dat Astrid dr dan is op de momenten datie zo doet zodat je weet hoe je het kan oplossen natuurlijk.. uiteindelijk gingen de laatste 2 gallopjes beter :)

Maar Astrid had echt zoiets: "wat gebeurd hierr??" Die vond het ook wel weer leuk want dan heeft ze helemaal een uitdaging enzo om eraan te werken en het goed te krijgen natuurlijk..

Dusja.. ff het gevecht overwinnen en dan doetie alles voor je.. ;)
maar is ook wel weer fijn om te weten datie toch nog wel kan doorlopen! hihihi :+

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:08

nog even bokken terwijl de brug hier openstaat:P
heb haaaast maar het wil niet echt hier.
Heb een vlek in mn bank gemaakt met een of ander chemisch goedje dat lekte... Mooi is dat.
O het rijd weer

werkseee

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:24

Morgen! Wilma -> wat erg !!! En heel veel sterkte toegewenst!

Ambertje ging heul stout op wyssie afrennen...! :)
Zit trouwens te denken dat we misschien voor Amber een keer de taxi kunnen huren voor een klein ritje? Dan kan Amber oefenen en dan gaan we ergens rijden, ergens iets dichterbij, niet veluwe.

Strand is ook leuk, maar dat mag niet toch, na 1 april?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:39

Goede morgen! :D Zit gesellie op school :(

Nou ik ben er achter waarom Lay gister zoo druk was met rijden... Ik heb van de week 2x een kwart brok in 1 van mijn bakjes gedaan... Dus beetje veel brok voor Lay, maar verklaart wel die uitbarsting van energie..... Ach vandaag meer is wandelen, hebben we al lang niet meer gedaan.. :)

Met Minoes is het nog steeds niet helemaal lekker.. Gister bij de dierenarts geweest... Arm beest heeft een een allergische reactie van de medicijnen.... Vandaar dat spugen, diarree en dat hele kapotte snoetje.... Blijkt ze ook nog een zwerend oor te hebben... Ze heeft gister de hele dag onder de bank gelegen, maar wel haar nat voer gegeten.. :) Verder is het nu toch wel echt een oud besje..

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-10 10:46

Gister aaf reed ik van stal naar huis... zo bizar... Wijk ik uit voor een auto, zie ik van rechts een fietse de abstwoude opdraaien, dus ik neem er en ruime bocht om heen.. Valt ie fietser om... Dus ik stop een stukje verder om te kijken of die op staat, blijft ie half gehurkt zitten.... Dus ik twijfelen of ik terug rijd, want ja het was wel precies een donker stuk.... Toch terug gereden, uitgestapt en gevraagt of het gaat.... Begint die man te tieren en te doen, dus ik gevraagt of die een normale toon wil aan slaan en dat ik best begrijp dat ie geschokken is.. bla bla, begint ie mij uit te kaferen dat ik hem voorrang had moeten geven bla bla.. Hij reed al op de abstwoude, dus waarom moet ik hem voorrang geven??? Ik nog 1x gevraagd of die een normale toon aan wilde slaan ,begon die nog meer te tieren, dus ik heb die beste man het beste gewenst en ben mijn auto ingestapt... komt ie achter me aan, dus ik mijn deur op slot gedaan en ben weg gereden..... Lekker bezig... ;)