Zullen we met z'n allen een hele middag/avond spenderen op een bank met B&J en popcorn en Johnny Depp op een groot tv scherm?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:IJp, wil je dat wij wat met Silver/Gabor/Herkuul doen, of had je al gebeld?

Authentic schreef:Uhm, we has a problem.
Ik had mezelf helemaal voorbereid op het zware weer, van top tot teen ingepakt. Als een michelin mannetje ging ik naar Tweety toe. Ik pak Tweetysleutel... Ik steek Tweetysleutel in deur.
En toen...
Niks!
#$&$@*%@*% die deuren zitten vastgevroren.

San1978 schreef:Goed, dus even voor het geval dat: Jhonny D. stuur ik door naar Kim, Rien en Suus.
Maar mocht je Johnny D. tegenkomen mag je hem naar mij doorsturen! Kunnen we gezellig samen Frans praten 
Heb je Marjolijn nog te pakken gekregen? Hopelijk laat Tweety je snel weer toe, heb je al eens aan grondwerken gedacht? Mss moet hij wel wat meer vertrouwen winnen voordat je weer in em mag rijden! Kan me voorstellen dat ie er psychisch niet helemaal bovenop is gekomen na de dreiging met de gasbrander....

: 

Dat voorplukje wat alle kanten op staat van Morris maakt het helemaal af hahaha
Authentic schreef:Zullen we met z'n allen een hele middag/avond spenderen op een bank met B&J en popcorn en Johnny Depp op een groot tv scherm?
San1978 schreef:Goedemorgen Penny's! Suus, ik leef met je mee hoor! Bij ons waren de deuren ook dicht gevroren. Trein gemist, volgende trein uitgevallen en de volgende gaat om 5 over 9, grrr. Ik had 9 uur moeten beginnen!
Angie, wil je vandaag of donderdag met me mee rijden naar stal? Ga wel 's avonds pas.
Wat 1 dag bankrust wel niet kan doen met zo'n zwelling!( en je stemming: voel me net een luie hond, kan opeens uitslapen tot een uur of half 9)