Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Patriciavt schreef:Mag ik in de discussie inhaken?
Zoals je kunt zien gaat het buitenvoorbeen naar voren op de foto. Dat betekent dat ze nét weer gaat zitten tijdens het lichtrijden. Op de foto is het dan ook duidelijk dat haar billen nog niet volledig in het zadel zitten. Het is daarom niet gek dat haar benen nog niet volledig lang zijn, want bij het lichtrijden moet je kracht zetten om te gaan staan
Bovendien heeft een mooie beenligging niet alleen te maken met de lengte van de beugels maar ook met je zadel. Als de inchmaat te klein is (en dan bedoel ik niet dat je billen te dik zijn, maar je bovenbenen te lang voor het zadel) dan steken je knieen zowiezo een stukje uit, omdat er niet voldoende ruimte is voor je bovenbenen. Dit is bij deze foto niet het geval, hierboven is het puur het moment dat op de foto is gezet, een seconde later was het een prachtplaat geweest
Pebbs schreef:ik zat eigenlijk op Jozele, maar Roos kwam niet, dus khad gevraagd of ik dan op Twingo mocht ! en dat mocht !
op stal en op de spuitplaats tig keer bijna getrapt !
ze was echt gevaarlijk bezig! hoeken man !niet normaal !
jane en emma stonden erbij ! ze was echt gevaarlijk !
tis nu echt echt echt een pismerrie geworden ...
maar ben allang blij dat ze me niet geraakt heeft...
maar met rijden liep ze zoooo fijn !
ze was echt heel soepeltjes en los !
en ze ging lekker inzakken
en ze gebruikte haar rug wel hoor
niet de hele les natuurlijk, maar sommige momenten wel !
en dat dressuurzadel van haar !WAUW !
dat zit zooooo goddelijk !!!![]()
![]()
maar ze liep echt super fijn !![]()
en we hadden 2 paparazzi in de bak
toen wij aan het zoeken waren voor een zadel, zegt Frans ineens, ja ik heb een anky zadel gekocht!
Dat is dus die van Twingo
ja
Astor schreef:XxNimezxX schreef:dat is waar maar de kwaliteit gaat jammergenoeg best veel achteruit =( ja steeds meer nemen een "echte" camera .. is een hype haha!
ja ik was de eerste uit dit topic
Pebbs schreef:ja maar je ging wel errug ver door op , op me benen hoor.
en zoals melissa al zegt, ik ben er toch mee bezig.
en dat weet je zelf ook ,. en zoals ik al zei,
dat gaat niet in 1 of 2 lesjes weg, heeft TIJD NODIG !!
en ja ik wil beter worden, maar niet op de manier hoe jij het zegt !!

Kirsten_S schreef:Dat kan best wel kloppen jah,
maar ik zij ook later dat het 'lijkt' en dat ik alleen zei wat ik zag dat er was. Als ik het mis had sorry, maar daar kan ik ook niks aan doen. Op een foto lijkt het altijd anders dan in het echt

XxNimezxX schreef:uhm, wilt iemand fotos zien die ik met mijn nieuwe cam heb gemaakt ?
anky en passoa 
Patriciavt schreef:Kirsten_S schreef:Dat kan best wel kloppen jah,
maar ik zij ook later dat het 'lijkt' en dat ik alleen zei wat ik zag dat er was. Als ik het mis had sorry, maar daar kan ik ook niks aan doen. Op een foto lijkt het altijd anders dan in het echt
Ik zeg ook niet dat het erg is
Maar zoals je het opschreef was het zo van 'ik weet het beter'
Het kwam een beetje rottig over zoals het er stond, vandaar dat naar mijn idee de discussie
oplaaide
Niet erg, maar wel wat om op te letten
Misschien proberen dingen op een andere manier brengen of via pb?
Bedoel, iedereen heeft punten om aan te werken en ik begrijp dat Noor heel goed weet waar ze aan moet werken. Jij bent ook geen Anky toch? Evenmin zit ik als een superamazone op mijn paard
We leren allemaal en de een heeft wat meer moeite met dingen dan de ander, maar so what, als we maar plezier hebben![]()
Emmaa_ schreef:Irisss
Snel shoot van Tinus op het strand?
Ik ga samen met Monique en Anouk zo snel mogelijk! dus als je dan mee wilt!
Lijkt me heeel gaaf!
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Irisss
Snel shoot van Tinus op het strand?Ik ga samen met Monique en Anouk zo snel mogelijk! dus als je dan mee wilt!
Lijkt me heeel gaaf!
.
Voor je eerst foto's, knap hoor! Patriciavt schreef:Kirsten_S schreef:Dat kan best wel kloppen jah,
Ik zeg ook niet dat het erg is
Maar zoals je het opschreef was het zo van 'ik weet het beter'
Het kwam een beetje rottig over zoals het er stond, vandaar dat naar mijn idee de discussie
oplaaide
Niet erg, maar wel wat om op te letten
Misschien proberen dingen op een andere manier brengen of via pb?
Bedoel, iedereen heeft punten om aan te werken en ik begrijp dat Noor heel goed weet waar ze aan moet werken. Jij bent ook geen Anky toch? Evenmin zit ik als een superamazone op mijn paard
We leren allemaal en de een heeft wat meer moeite met dingen dan de ander, maar so what, als we maar plezier hebben![]()
Pebbs schreef:jaaa dat zadel zit echt gruweelijkk !
maar er staan 2 merken opanky en passoa
maar t zit wel echt goddeeelijkkk lekker !!
Emmaa_ schreef:Deal!.
Je geeft maar een gil!
Iriis_ schreef:Wouw Ro!! erg gaaf!!Voor je eerst foto's, knap hoor!
.

Slaaplekker !
Iriis_ schreef:Die foto van Boefie vind ik heel leuk Jane!