nicci88 schreef:oehhh das wel lekker op tijd monique!
clien: fijn dat je het zo leuk hebt gehad!
maare uit eerdere posts??
inderdaad, we gaan zo naar de paarden en dan vertrekken we
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb 1 keer een 3e plaats met 190 punten en 1 keer een 7e plaats met 182 punten (er waren 17 of 18 deelnemers). We zijn nu dus startersklasse B+5
.
en er was een rare natte plek waar die een paar keer van schrok. Ook werd ie wat lui in de proef, maar het was ook erg warm. Verder vond ik het wel netjes voor de eerste keer buiten
Ben echt trots op 'm

dippie25 schreef:Tmara schreef:Ginny. Charlie is erg gaaf ! Moest schrijven met je 2e proef, en de jury was erg over jullie te spreken
hallo allemaal:
goed om te horen dat iedereen weer thuis is. regen was gelukkig maar 10 min. en doen was het heerlijk, gelukkig niet meer zo benauwd. wij als organisatie vonden de dag erg geslaagd en vooral ook zeer gezellig.
hessel (monique) ik kreeg van de jury te horen, dat het jammer was dat je geen startkaart hebt om op wedstrijd te gaan. hij was zeer te spreken over jullie.
over het stof over het terrein, kan ik maar 1 ding over zeggen. daar viel niet tegen op te sproeien. ben gisteren om half 12 begonnen met sproeien en ging om half 10 naar huis met de laatste sproeiers aan en vanochtend ook nog een uur gesproeid, maar op het einde van de middag helaas geen houden aan, maar de bodem heeft het goed gehouden. gisterochtend toen was het pas stoffig![]()
sans6 schreef:veel plezier! Waar ga je heen (als ik zo brutaal mag zijn)?

haha Ik voelde m gewoon al aankomen haha. Maar wel erg leuk!!