Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_kelsey_x schreef:@mandy: wat leuk dat je op alfie heb gereden! We hadden het er gister nog over! Zie je nou wel?hoe ging het?
mAnDyXX schreef:@Suus Als je op een bijrijpaard gaat rijden en daar lessen op gaat nemen leer je daar veel meer van dat komt gewoon omdat je dan op het zelfde paar telkens rijdt en vaker gaat rijden.
LieZ_Horses schreef:Zullen we het maar weer over iets anders hebben?
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:@Suus Als je op een bijrijpaard gaat rijden en daar lessen op gaat nemen leer je daar veel meer van dat komt gewoon omdat je dan op het zelfde paar telkens rijdt en vaker gaat rijden.![]()
En met een eigen paard helemaal, stoer dat het zo goed ging met Alfie en jou
mAnDyXX schreef:dat is wel heel appart je moet even hellemaal omschakelen maar dat ging allemaal heel goed!!
josewoos schreef:Hallo!
Maar ik rijd ook gewoon nog op de manege hoor!!!! Hoe kunnen jullie mij vergeten?

Shetjjee__x schreef:owjaa, srry Do en Jolanda!
nog meer vergeten?

ik ga oppassen
doei!
mAnDyXX schreef:Daar heb je wel gelijk in Georgette maar ik vindt wel stel dat een paard van je eigen was en die heeft last van der rug dan zou ik der eerst alles aan gaan doen om der vanaf te helpen en anders met pensioen te gaan of lekker alleen maar op het weiland staan met andere paarden. Nauw snap ik wel dat dat op een manege natuurlijk anders is en er wordt genoeg aan gedaan om het te verhelpen maar alsnog.
Georgette schreef:mAnDyXX schreef:Daar heb je wel gelijk in Georgette maar ik vindt wel stel dat een paard van je eigen was en die heeft last van der rug dan zou ik der eerst alles aan gaan doen om der vanaf te helpen en anders met pensioen te gaan of lekker alleen maar op het weiland staan met andere paarden. Nauw snap ik wel dat dat op een manege natuurlijk anders is en er wordt genoeg aan gedaan om het te verhelpen maar alsnog.
Ook hier zijn voorbeelden van: Petra, Tosca en Bella. Waren ook niet meer geschikt voor het manegewerk, maar leven nog wel steeds. Wat je soms met het ene paard wel kunt doen, kun je met het andere niet. Zo simpel werkt het niet.
Georgette schreef:Dat is toch ook alleen maar goed!mAnDyXX schreef:Daar heb je wel gelijk in Georgette maar ik vindt wel stel dat een paard van je eigen was en die heeft last van der rug dan zou ik der eerst alles aan gaan doen om der vanaf te helpen en anders met pensioen te gaan of lekker alleen maar op het weiland staan met andere paarden. Nauw snap ik wel dat dat op een manege natuurlijk anders is en er wordt genoeg aan gedaan om het te verhelpen maar alsnog.
Ook hier zijn voorbeelden van: Petra, Tosca en Bella. Waren ook niet meer geschikt voor het manegewerk, maar leven nog wel steeds. Wat je soms met het ene paard wel kunt doen, kun je met het andere niet. Zo simpel werkt het niet.