Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En Fenna ging mee volgens mij. antoinetje schreef:Ga je het fjordje uitproberen Piet?
, en volgens mij ging Fenna deze week wel weer mee (dacht ik). Tenminste dat had Sas tegen mij gezegt....
. 

malle_pietje schreef:antoinetje schreef:Ga je het fjordje uitproberen Piet?
Ik weet niet wie ik mee krijg ik heb net gebeld en hij had nog 1 paard over voor me.
)
, je biedt aan om op Manda binnen te rijden
. En dat ging errug goed moet ik zeggen!
. Dr kwamen ook telkens mensen vragen of ze wel in draf en galop langs de deur ging, maar dat ging ook allemala goed
. Het rijden ging ook gewoon goed
, we gingen best netjes de bak door. We konden in rechte lijnen rijden in plaats van boogjes en de voltes gingen ook heel netjes, zelf gebroken lijnen leken ergens op!
)

zal ze wel even plaatsen als ik tijd heb
. 

. Gisteravond wezen stappen was wel gezellig! (toch Sas en Fenn
). Nu is ze nog bij Mazzel dus ik hoop dat ze op bokt komt
.
) Trouwens nog sorry voor de ontzettend flauwe grappen over benen die niet aankwamen en niet begrepen werden (en ook niet goed verwoord waren
)
)
hopenlijk weten ze vlug wat meer.
In de zon, twee keer een heerlijk gallopje op het graspad en gewoon erg lekker. Mazzel deed nog een staakpoging bij de gooweg, maar met tips van bokt (gewoon laten staan, niet meppen ofzo, maar vooral ook niet draaien of achterwaarts en uiteindelijk was ik het koppigst en liep hij door) heb ik een heerlijk rondje gereden. Met een brave Mazzel
. Iedereen weer helemaal happy
. En Sas die flauwe grappen van jou zijn we ondertussen wel gewend
.
. Owww en ik gaat maandag op een ijslander rijden in de les
. Eens kijken wat ik daar van vindt
. Is echt een schat van een paard! Zal dr zo wel even laten zien!