Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SuusKiiss schreef:Ik had vandaag 3 uur volleybal toernooi en iedereen moest 5 wedstrijden en wij 6 en toen was de beste naar een begravenis en ik had pijn aan mn rug(nu nog steeds)
@Ingrid: Leuk dat het zo goed gaat.
Ik heb vandaag een rode trui aan en ik heb een rood poetstasje die ik nooit gebruik.
@Xandra: Ik vind trouwens dat je echt heel leuk les geeftIedereen hier hoor maar omdat ik woensdag(gister) les had gehad ...

), alleen hij kan 'm niet afspelen op mijn telefoon omdat het een mp4 bestand is. Zal proberen om 'm via de telefoon van me vriend op de pc/Youtube te zetten, dan kan ik eindelijk een x laten zien hoe hard m'n racemonster gaat! 
).
LieZ_Horses schreef:Ik zat op Nando volgens mij.
Toen we gingen 'survivalen' ofzo 
Ik zat toen op Otis geloof ik, was ook leuk

Dominiqueee schreef:Hetzelfde hier Anneke! Zit nu 3 uur te wachten op 1 les.
Ohja, over cross plekken gesproken. Ik weet niet of het voor iedereen bereikbaar is, maar vlak bij mijn huis (richting Leusden-Zuid, bij de Pon en Seat dealer) is een heeeeeeeeeeeele brede en lange berm waar je geweldig in kunt galopperen. Je bent dan vanaf de manege precies een uur weg. Toen Ginger het nog aankon, heb ik daar vaak samen met Kelly en Lotta gereden! Is echt een leuke route!
Laatst had m'n vriend trouwens een crossfilmpje van Ginger en mijn langs het kanaal gemaakt (galoppeer daar alleen als er niemand langskomt, hoor), alleen hij kan 'm niet afspelen op mijn telefoon omdat het een mp4 bestand is. Zal proberen om 'm via de telefoon van me vriend op de pc/Youtube te zetten, dan kan ik eindelijk een x laten zien hoe hard m'n racemonster gaat!
Ben gisteren weer op Ginger geklommen. Vooral stilstaan is weer een probleem bij haar geworden (hoe moeilijk kan het zijn?).
Heb weer een leuk weekend voor de boeg. Vanavond komt een vriendin van mij, die blijft het hele weekend slapen. Ken haar al mijn hele leven en ik heb dr sinds de herfstvakantie al niet meer gezien!
is ook vlak bij mijn huis!
Daar zouden we ooit nog een keer heen zijn gegaan, maar ik geloof dat we dat als het weer wat lekkerder weer wordt een keer gaan doen

Dominiqueee schreef:Schrikker de schrik, daar heb je Ingrid weer. Da's lang geleden!
Had vandaag Kirsten Stuijts aan de kassa, ken je die nog Ingrid (http://freedom-butterfly.hyves.nl/)? Die is veranderd joh!
Ik heb rode sloffen aan (zo, nu hoor ik er ook bij)!
Die heeft ook op paardrijden gezeten ja, ook bij nieuw hagenauwe? 
en zie der nu nog regelmatig op de sportschool.

josewoos schreef:ik vind het pad langs het lockhorsterbos ook leuk!! kan je ook even goed galopperen!!
dat was altijd onwijs gaaf
_Roosmarijn_ schreef:Ik heb volgende week ook een SE Maatschappijleer.. bleh! Jaja, ook over de rechtstaat!Stinkt jullie boek ook Don?

Veel plezier met Tosca! x_kelsey_x schreef:LieZ_Horses schreef:Ik zat op Nando volgens mij.
De allerlaatste keer was dacht ik met annemiek toch?Toen we gingen 'survivalen' ofzo
Maar daar was jij niet bij dacht ik of wel?Ik zat toen op Otis geloof ik, was ook leuk