Hij is GOE-OED
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

!!!! Het was bere gezellig
.

. 

.
LIQUITA schreef:Ja, je was te vroeg......of ben ik nou te laat, want er is nog steeds niemand![]()
![]()
.
Ja dus, dus ga ik maar de binnenkant van m'n ogen bekijken. DOEI
xan schreef:Het is weer rustig vanavond.
Of ben ik gewoon te vroeg ???

. Het is inderdaad een lamp, beetje oranje gepimt (nu is het weer weg hoor
). 
ATE schreef:xan schreef:Het is weer rustig vanavond.
Of ben ik gewoon te vroeg ???
xan ??? begrijp ik het goed kom je toch bij veldt staan ?? na je vakantie ??
ik mis jullie zo !!!!

xan schreef:Maar ik was vanavond nog bij Veldt.
Xandra had een soort koliekachtige aanval/gedrag.
Chantal vertrouwde het niet, Xandra lag in haar box te draaien en te doen. Die belde dus naar Tilly, en daarna de dierenarts. Tilly belde direct naar mij of ik ook wilde komen. Ik er dus meteen heen, want het blijft toch een beetje mijn pleegpaard![]()
Afijn, het hele verhaal van de DA, wel nog gerommel in de darmen, inwendig onderzoek zag er goed uit, en toen een injectie om de darmen te ontspannen. Toen een half uur buiten gelopen en na ong. een uur ben ik naar huis gegaan, want de kinderen zaten alleen thuis !. Ondertussen was ook Ronald uit zijn werk gekomen.
Maar net belde Tilly dat het er allemaal goed uitzag. Gelukkig maar. Arme Tilly, ze had al zo'n moeilijke dag op vaderdag.
, maar wel fijn dat ze nog op je kan rekenen als er wat is. Gelukkig dat het alweer beter gaat met Xandra. 
xan schreef:ToppieOh, ik vergeet helemaal te vertellen dat ik gister nog even lekker geshopt heb !
2 nieuwe chabrakken gekocht. Met bijbehorende vesten voor Joline en mij !!!
1, Oranje met grijs. Staat ons allemaal prachtig, en 1 lichtblauw met grijs.
En een nieuwe rijbroek besteld.

xan schreef:Dus als jullie het niet erg vinden ......... kom ik jullie per augustus weer lastigvallen