Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ik ga afsluiten !!
& Mel wil je assie ff een dikke knuffel geven en zeggen dat ik hem maandag en dinsdag kom verwennen
Als ik bij Ayla ben geweest of daarvoor geef ik hem wel even paar appels en natuurlijk dinsdag ook!!
Pebbs schreef:Vanmiddag lekker tutten met pebbieeee![]()
en lekker lang poetsen!
en lekker koekjes geven
en ook vlechten
ff oefenen

! Pebbs schreef:vrijdag op excursie geweest met school,
was echt niet lekker gewoon !
we zijn eerst naar een slachterij geweest, en heb ik ff gezien hoe een paard
helemaal geslacht werd![]()
echt heel gek, hij komt binnen als een levend paard en een half uur later is het een stukkie vlees![]()
geloof me dat wil je echt niet zien, ik vond het zoo zielig om te zien !![]()
toen ff naar macdonalds geweest, nou ik kon geen hamburger zien, ik heb alleen een patatje gegeten en meer kon ik echt niet eten..was nog een beetje van slag van wat ik gezien had..
daarna zijn we naar de stal van 1 van onze leraressen geweest, die huurt een gedeelte van de accomodatie in nijkerk. daar staan ook veel springpaarden van Patrick van der Schans !
en daar hebben ze boxen ! whoeeii ! echt suuupeeer mooooi !
Daarna zijn we naar Leusden gegaan naar een kliniek, daar hadden ze een aquatrainer
was wel heel leuk om te zien, ze zeiden: kom we gaan er ff 1 in bad doen
ze haalden een paard, zetten hem in de aquatrainer, daarna kwam het water rustig oplopen.
en ze vonden het echt heel erg leuk om erin te staan ! oortjes naar voren, lekker spatteren in dat water !was echt heel leuk om te zien
Melanieetjuh schreef:Ik houdt het niet eens een uur vol!
Hoog uit een half uurtje, dan even een break en dan weer beginnen..
Ik ben ook geen leer iemand, meer een doe'er.
Of eigenlijk heet ie nu Steven seagal!
Morgen ietsjes vroeger opstaan, leren, manege, leren, manege, en in de avond weer leren!
Dat wordt mijn weekend!
!