Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha ohh sorry hoor 
madelon31 schreef:nou net klaar met vloer impregneren gauw naar bedje morgen verhuizen pfff
Verder is het vandaag bij het compmeubel van mel gebleven, dus we boeken vooruitgang![]()
![]()
Falli ik was stoer het die dag![]()
![]()
En aniet er hebben 2 bejaarden in mijn huis gewoond en zijn nog allebei in leven![]()
![]()
Ik heb het geluk van mijn ouders geerfd![]()
![]()
ik ga slapen net zoals jullie allemaal doen![]()
sybje schreef:Hahahahahahaha Fall! je bent zo gek als een deur hihi. Schuddebuiken hier.
En aniet! waar ga je heen?? wat ga je doen in belgie?
Binar schreef:vera23 schreef:Karin ik heb het gevraagd aan de man die beleren voor de kar doet en hij wil je wel helpen zal van de week even zn nummer geven ... je hebt eigen spullen toch
Als regina donderdag en vrijdag in het land gezet word graag halster omhouden voor noessie
He dat wil ik ook!!! (voor het beleren voor de wagen)![]()
Biz staat lekker buiten, hij was eigenlijk best braafKo had wel erge haast, dus was wel blij dat ik toch ff de hengstenketting eraan had hangen
Verder weinig actie in het land. Diddle mocht niet eens bij Biz, Joepje schermde hem af.
Biz mocht wel bij Spetter komen.
Het is toch zijn baby he
Binar schreef:Ja gelukkig is Joep een paar daagjes weg dan kan Biz die taak weer terugnemenHet is toch zijn baby he
vera23 schreef:xeen even een klap op je andere oog geven is die ook klein en dik zie je het niet meerhaha ohh sorry hoor
hoe is het met je moeder

Biesje is back, beter lezen Xeen 

)

ik red het anders niet om ook nog goed te rijden dus is dit gewoon een betere oplossing

Fammiie_x schreef:Vanavond lekker de voorstelling van Xeen
heb er zin in
NuggT schreef:Fammiie_x schreef:Vanavond lekker de voorstelling van Xeen
heb er zin in
Met miiiiij![]()
Gezellig 
Sily schreef:Soof, gisterne was Sieb nog helemaal ok.
Alleen hebben we de draadjes aan de voorkant weer even strak gespannen, Sieb stond er gewoon tegenaan te duwen dus het stroom wat erop staat is te verwaarlozen geloof ik.
Touwtjes weer strak gespannen, Sieb en Sam bij de ingang weggejaagd (echt onder de indruk waren die twee trouwens niet) en toen lekker onze hardwerkende paardjes er weer bij gezet![]()
Fijn dat Bizzie er weer gewoon is Anous.