Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sandra91

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:41

Sence schreef:
Oke, ik hoorde net dat één meisje van Winnie misschien over wil stappen naar Kai. Weet niet of jullie haar kennen, maar het is een klein donker meisje. Ik vind het echt NIET leuk! Ik vind haar niet vriendelijk rijden! Ze trekt Winnie alsware naar beneden, en op zo'n manier van; oh er kijkt iemand, ik laat dr even mooi aan de teugel lopen, even laten zien dat ik het kan.

Ze is niet zo groot, dus ben benieuwd hoe ze elke keer erop komt als ie rondjes gaat lopen. Ben gewoon chagrijnig nu! Tong uitsteken

Misschien is het wel niet eens waar, Lisanne zei ook al dat ze misschien wel banketstaaf.
Maar je weet nooit en als het wel zo is, dan is het zo je kan haar niet tegenhouden om haar Kai niet te laten leasen dat probleem hebben ik en een vriendin van mij ook in het groepje.

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:43

Dat is jammer van het leasen, je kan niet de mensen uitzoeken.
Maar je kan er allemaal niks aan doen, je moet het er mee doen maar je kan ze wel aardig gaan vinden gewoon niet aan denken.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:53

HatsikiDildo schreef:
Sence schreef:
Oke, ik hoorde net dat één meisje van Winnie misschien over wil stappen naar Kai. Weet niet of jullie haar kennen, maar het is een klein donker meisje. Ik vind het echt NIET leuk! Ik vind haar niet vriendelijk rijden! Ze trekt Winnie alsware naar beneden, en op zo'n manier van; oh er kijkt iemand, ik laat dr even mooi aan de teugel lopen, even laten zien dat ik het kan.

Ze is niet zo groot, dus ben benieuwd hoe ze elke keer erop komt als ie rondjes gaat lopen. Ben gewoon chagrijnig nu! Tong uitsteken

Misschien is het wel niet eens waar, Lisanne zei ook al dat ze misschien wel banketstaaf.
Maar je weet nooit en als het wel zo is, dan is het zo je kan haar niet tegenhouden om haar Kai niet te laten leasen dat probleem hebben ik en een vriendin van mij ook in het groepje.

In welke zin bedoel je haar niet tegenhouden? Ik zeg gewoon wat ik denk over haar, dat het me niet bevalt. Als ze toch voor Kai gaat, wens ik haar veel succes. Van Winnie naar Kai overstappen... Haar staat nog wat te wachten.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:56

Ik vind dat je best met Wilfred dit kan overleggen, het gaat tenslotte om de gesteldheid van je paard! En van Winnie naar kai overstappen is niet zomaar wat! Beseft ze dat wel? Hoe oud is ze eigenlijk? Ik zou met Wilfred overleggen!

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:59

Citaat:
In welke zin bedoel je haar niet tegenhouden? Ik zeg gewoon wat ik denk over haar, dat het me niet bevalt. Als ze toch voor Kai gaat, wens ik haar veel succes. Van Winnie naar Kai overstappen... Haar staat nog wat te wachten.

Zoals ik het zeg Clown.
Maar je kunt er niks aan doen zoals ik al zei ik en een vriendin van mij hebben ook soms last van iemand in het groepje Lachen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 20:59

Volgensmij is ze 13 of 14 ofzo. Ik hoorde van een vriendin van me dat ze wou overstappen naar een groter paard, dat ze daarom nu dus waarschijnlijk Kai wil leasen. Dit is dus echt een groot minpunt gewoon van het leasen Lachen Ik denk dat naar Wilfred stappen niet zoveel zin heeft, alleen als het erg slecht gaat tussen haar en Kai, denk ik.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:01

HatsikiDildo schreef:
Citaat:

Zoals ik het zeg Clown.
Maar je kunt er niks aan doen zoals ik al zei ik en een vriendin van mij hebben ook soms last van iemand in het groepje Lachen.

Nee, maar kom op... Die reden alleen al! Ik vind het allemaal maar apart.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:03

Pff ben ik blij dat ik mag beslissen over de paarden. Zint het me niet dan schop ik ze er gewoon af Haha!
Verder ben ik wel een lief meisje....

Sterkte Nadine, maar ik vrees dat je er weinig aan kan doen. Misschien dat je haar kan helpen om Winnie beter te rijden. Waarom wil ze eigenlijk wisselen, of heb ik daar overheen gelezen?

Voor de leasers onder ons: Wat zijn jullie plannen voor na het Leasen? Ervan uit gaand dat het niet langer dan dit jaar door gaat...
Van Lupi weet ik het al , duh Tong uitsteken Die spaart voor een eigen knollie..

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:06

Gaat Wilfred ermee stoppen dan?
Met Wilfred praten als het zo is dit is gemeen.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:10

wat bedoel je precies?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:11

Hmmm moeilijk moeilijk dus! 13 jaar en dan met kai verder gaan? En alleen om de reden dat ze op een paard over wil? De overgang van pony naar paard is heel wat anders, dat weet ik van mezelf nog, en dan begin je met een Kai, best moeilijk paard wat een ruiter nodig heef met ervaring, geduld en vertrouwen... maar zoals ik al zei, het wordt moeilijk. Vind dat er beter toezicht moet zijn in dat opzicht!

Ik spaar ook voor een eigen knollie! heb al 1 euro Tong uitsteken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:18

HatsikiDildo schreef:
Gaat Wilfred ermee stoppen dan?
Met Wilfred praten als het zo is dit is gemeen.

Ik bedoel na december. Als ik zo de geruchten hoor, krijg ik de indruk dat het dan afgelopen is met het leasen. En ervan uitgaande dat dat ze is, zeg dus niet dat het zo is, wat gaan jullie dan doen?
En als hij nog langer door gaat, gaan jullie ook door?

Was even nieuwschierig Tong uitsteken

Ik hoop dat ik mn paardjes voorlopig kan houden. Misschien dat ik na mijn examens Melissa koop en er een leuk endurace-veulentje uit zal gaan fokken. Misschien ook wel niet Knipoog
Sparen gaat voorlopig niet, maar heb wel al een hoofdstel!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:21

Als het leasen doorgaat, ga ik zeker weten door met Kai! Als hij stopt... Dan probeer ik mijn ouders zover te krijgen om Kai te kopen. Ik wil niet bij een nieuwe manege beginnen ofzo.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:22

Gaat het leasen stoppen rianne? Hoe weet je dat?

Ik heb zelf ook al veel spullen, hoofdstel, dekjes, poetsspullen, halsters etc etc een hele kast vol rommel Tong uitsteken Na mn opleiding maar eens verder zien, als ik wat meer geld om handen heb. Heb ook een eigen huis... Voorlopig blijf ik dus mooi in Hardegarijp paarden rijden en op Vlieland in de vakanties! Kost een stuk minder, maar een eigen paard is echt mijn ideaal! Ruin, rond de 1,70, schimmel of zwart tot een jaar of 7 die de basis kent en een fatsoenlijke L proef kan lopen! Haha kan zo op marktplaats Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 01-06-07 21:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:24

Die geruchten gaan rond.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:27

Jep idd, en ik krijg ook de indruk dat Wilfred (en dit is natuurlijk alleen maar speculeren) er een beetje genoeg van heeft. Dat hij veel liever gewoon WBstables en pensionstalling is. Geeft ook een hoop minder gezeur Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:28

Zie je wel, daar was het wachten op... wordt het dan alleen pensionstalling en trainings-africhtingstal? Of weer gewoon lessen? Of dat weet natuurlijk nog niemand...

Btw endurance veulentje fokken is wel leuk! Endurance is zowiezo leuk!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:37

Hoorde trouwen van Lupi, tja logisch als je zo'n tijd in de auto zit, dat die van Femcke endurance wil gaan rijden.

En ja, dravers zijn wel geschikt voor dat werk Haha! Helemaal als je ze met nog iets ander bloed kruist. Melissa is tegen die tijd nog maar 18, dus een veulentje valt wel te proberen.

Het ideale paard voor mij, merrie, kleur maakt niet uit, lief werkwillig paard maar wel met karakter, 160 tot 170, enz.
Ach ik moet er gewoon tegenaan lopen. Een oplappertje is ook wel wat voor mij, als aankomend DA Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 21:41

Femcke? Is dat niet Toledo/cindy? Ja dravers zijn wel mooi voor de endurance sport, uithoudingsvermogen hebben ze wel, mits ze op conditie zijn!

Ja ik wil ook zeker een paard met karakter en pit! Kleur moet ook niet uitmaken maar heb een zwak voor schimmels en zwarte paarden! Bont vind ik ook erg leuk! Maar het moet klikken, dat is het belangrijkste en je moet er idd tegen aanlopen! Het juiste paard komt vanzelf Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:32

@sence: Sterkte ermee! Het zal dat meisje in ieder geval niet makkelijk worden als ze Kai least.. grote kans dat ze het snel niet meer leuk vind joh..

@Juul: Femcke is idd Cindy Lachen

En ik ben ook al aan het sparen voor een eigen paard Tong uitsteken Haha.. Een Kai paard zou echt mijn ideale paardje zijn! Lachen Kleur en alles maakt me echt niet uit! Als ie maar lief en eerlijk is.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:22

@Sence, hoe gaat het met het aankopen van je frisse kleurtje van Anky?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:23

Ik wil graag de Anky Jade! Die past mooi bij mn jade bodywarmer Tong uitsteken haha erg!

Pfff zaterdagavond en ik ben met een marketingplan bezig... Boos!

Lied!? Hoe ging de wedstrijd!? En heb je je bodywarmer al binnen!? Vingers aflikken

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:25

Owh arme jij.. Sterkte Knipoog
Ik wil wel zo'n PK pad, maarja welke kleur past mooi op zwart?

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:26

Ja PK-pads zijn ook erg mooi! Schijnen beter te liggen dan Anky! Ik vind de felblauwe van PK mooi op zwart staan! Die zou ik eerst voor Black nemen namelijk! Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 20:27

Aha Knipoog Zwart is wel een makkelijke kleur gelukkig, kan bijna alles op Haha!