Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amethyst_

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:29

Weet ikw el zeker... Dr klopt gewoon geen drol van... Maargoed... Lief van Jo dat ze er achter aan gaat Lachen

Cil; ben je er wel dan 8Juni? Schijnheilig Vind je wel een fijne voorlezer Schijnheilig haha nee gekheid, maar zou wel erg fijn zijn als je er zou kunnen zijn Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:35

Ik doe mijn best Cil. Ik vertegenwoordig een beetje de 'manegeklanten' binnen het bestuur en vind het dus ook belangrijk dat er duidelijke regels zijn over het onderscheid tussen ruiters die wel en niet mee mogen doen;)

Hihi en je bent zeker een fijne voorlezer, daarin moet ik me zeker aansluiten bij Lotje. Na het voorlezen heb ik nog uren rondgelopen met een aanhoudende piep in mn rechteroor hihi, geintje;)

Oh en het is sowieso wel leuk ter aanmoediging om te komen wegens een aantal redenen:
-Lotje is weer helemaal back on track met haar zwarte vriendje
-Linda heeft haar Z-debuut met Guessje
-ik doe eindelijk ook weer mee en ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe het gaat;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 18:38

Ja das fijne aan Cil; die praat teminste duidelijk Tong uitsteken Hoe hard ik ook aant tieren ben tegen target Tong uitsteken Ik blijf Cil verstaan Tong uitsteken

Jo; heb jij al enig idee over de starttijden? Wil Lin ERRUG graag zien, maar moet het wel kunnen tuurlijk Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:11

Dames dames, Ik zal kijken of ik enigszis kan komen en anders als je mij verteld hoelaat je moet meissie dan kan ik wel komen om te lezen. Liefs

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:16

Haha! Ik weet het woensdag vast al wel Lachen Dan is de lijst er meestal Lachen Moet zelfde proef als afgelopen keer, en volgens mij zag ik afgelopen week mn proevenboekje ergens liggen Tong uitsteken En anders print ik een nieuwe uit, kan je het nog lezen ook Vork

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:29

Haha ja en anders steel ik er gewoon ergens eentje

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 19:30

Daarom Tong uitsteken Ik ga trouwens zonder Martingaal starten he Lachen Haha! Gaat in de lessen primaa Haha! Dus ga het met wedstrijd ook doen Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:04

Volgens mij zou Bertil de lijst maken Lotje, maar hij en Herman waren vrijdag pas terug van vakantie dus kan best zijn dat die nog niet af is. Maar heb al aangeboden om hem eventueel te maken dus zal even kijken of ik al antwoord terug heb:P

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:23

Goed nieuws mensen: kreeg net een telefoontje van Marije (officiele eigenaresse van Fleurtje) om te melden dat Fleurtje drachtig is. Ze is vandaag gescand en er was toch duidelijk een veulentje te zien. Vrijdag ga ik haar samen met de potentiele eigenaresse van het veulen weer ophalen:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 22:28

Gefeliciteerd Jolien!! Super...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 11:24

Moet zondag 16:50 Cil!! Haha!

Gefeli Jo! Haha! Nu wachten, wachten, wachten en nog eens wachten Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 12:25

Ben bang dat ik dat niet ga redden gaan naar movieworld toe maar als ik thuis ben kom ik en lees ik je voor kan helaas nog niks met zekerheid zeggen. Hebben vrijkaart voor 4 personen en die is geldig tm zondag

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:09

Ik ga m sowieso uit mn hoofd leren, en probeer nog wel iemand anders te strikken Lachen Je hoort wel of ik iemand gevonden heb Lachen Is binnen dus minder afleiding, uit hoofd moet dan wel lukken Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 13:19

Dat zou ik heel knap vinden. Maar moet Linda dan gelijk met jou? Anders kan zij toch lezen?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:34

Weenie hoe laat zij moet? waar staat dat? Lachen Ik ga wel even contacten Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 15:58

Volgens mij moet ik het ook wel redden om je voor te lezen Lotje. ik moet een kwartier voor jou rijden en Igor wordt overgenomen, komt dus wel goed:) (tenzij Lin natuurlijk moet rijden, in dat geval ga ik haar filmen maar dat zien we dan wel:P)

Edit: ohja we hebben mevrouw Meijerink weer Haha!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:35

Nja moet het wel weten Tong uitsteken Bel/sms lin nog wel of ze het al weet hoe laat ze moet Knipoog

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:51

Hee jullie kennen me vast nog wel vn t gezeur in het topic of jullie me pony Millennium nog kennen die op Manege Wilten stond. Als jullie het leuk vinden heb ik hier ( [HAW] Millennium en ik @ wedstrijd.( b ) ) een topic vn mij en Millennium op wedstrijd. Als jullie het leuk vinden mogen jullie of course ook wel een berichtje achterlaten Vork Bloos

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:41

Morgen ga ik Fleurtje waarschijnlijk weer ophalen uit Drenthe en dan kan ze lekker thuis drachtig zijn;) De hengst heet trouwens Orchard Limb-Lopper, het is een valkkleurige en aangezien Fleur een 'van allesje' is, kan er van alles uitkomen. De hengst is een paar cm kleiner dan Fleurtje, de koper wou nl ook niet een al te grote pony.
Hieronder staat wel een foto van Lopper:

Afbeelding

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:01

Heey, Ik moet om 14.34 en 15.00 Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:29

Oh dat kan dan mooi allemaal Haha! Haha! Ik wil jou echt ziennnn Cool

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:47

Wel wil ik jullie graag heel veel succes wensen met jullie wedstrijd en ga duimen voor jullie daar in duitsland. Zou hier graag allemaal winstpuntjes te lezen willen zien.... Zo hard ga ik duimen Haha!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:12

Haha thanks Cil, dan moet je maar flink duimen als er in 4 proeven wp's moeten worden gehaald;)
@ Lin: ik kan je dan wel filmen, gaan Lotte en ik ff flink de pers uithangen;)

@ Lotje: dan kan ik jou ook wel voorlezen!

Gisteren weer op Noell gereden maar ze was erg stug gisteren, Paul heeft er ook even opgezeten omdat ze er steeds erg tegenin kwam maar zelfs hij zei dat ze erg stug was gisteren. Uiteindelijk heb ik dr wel mooi nageeflijk gekregen de laatste minuten maar het was wel weer een ware kunst;)
Donderdag ga ik nog een les inhalen met Igor, kunnen we ook nog even oefenen voor zondag. Moet om half 7 dus als je tijd hebt Lotje kan je nog wel langskomen:)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 11:46

Donderdag werken Tong uitsteken

Heb vandaag mn eerste jubileum Vork Een week Tong uitsteken Vork

Jo; zou echt fijn zijn Lachen Heb jij proevenboekje? Ben m nog altijd kwijt Vork

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 13:14

Hoe laat moet jij lotje dan?? en jij Jo??

ik wil ook wel lezen hoor Tong uitsteken

Is wel super op foto en op film Lachen