Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb even een avondje Bassleader in België achter de rug.. Was me het dagje wel van 's avonds 8 tot 's ochtends 6.... De zon scheen al toen we terug waren 
! Daarna even gestapt aangezien er gesproeid werd, wat bij Raff nogal wat frustratie teweeg bracht want hij was een beetje heet en wilde echt voor me werken en hij vond dat dat in stap niet kon
. Helaas dus een iets minder goed gemutste Raff hierna maar kon het redelijk herstellen. Echt heel fijn gereden al vond ik de natte plekken idd ook een beetje eng. Na het rijden merkte ik wel dat ik ietjes te fanatiek geweest was want kwam er nogal slap en duizelig vanaf. Maar met flink wat drinken was dat ook snel weer over. Lekker even de paarden een douche gegeven want die hadden ze wel verdiend na al dat harde werk. 
dus ik ben erg benieuwd hoe ze het doet...
Amarie schreef:Waar en wanneer Leen, dan kunnen we duimen
hopelijk gaat het een beetje goed.. gisteren op de nieuwe stal wezen trainen en daar ging het toch best goed.. alleen toen ik naar buiten moest om te gaan springen zakte de moed me weer in de schoenen
maar het was gelukkig goed gegaan en volgende week donderdag zal ik het toch moeten doen.. dan is er wedstrijd voor school en doe ik mee met springen 50/60 met hem dus ben ik benieuwd